Hotel NH Brussels Stéphanie

Hotel NH Brussels Stéphanie

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brussels Stéphanie voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel NH Brussels Stéphanie in het Nederlands

Klein maar fijn

elmo20042004
31-10-2016

Pluspunten zijn; dichtbij centrum, circa 15 a 20 minuten tot de grote markt en 10 minuten tot vlooienmarkt. Weinig last van drukte in dit hotel. Je hoort wel wat maar wij hadden meer geluidoverlast verwacht. Ontbijt net als bij de andere NH hotels goed. Personeel vriendelijk. Kamers schoon en net. Grote TV met aantal Nederlands talige zenders.

Minpunten; lift erg klein, geur op gang door oude tapijt muf. Badkamer klein maar schoon maar wel wat gedateerd. Parkeergarage van hotel alleen voor kleine auto's en wij konden voor de deur parkeren tegen betaling a € 20,- per nacht. Maar dan moet je mazzel hebben.

Goed hotel

Henri
9-6-2013

Een goed hotel aan de rand van het centrum. Wat goed aan te lopen is, via een lift bij het gerechtsgebouw sta je zo beneden in het centrum.

Anders 2 halte met de metro. De kamer rook wel een beetje muf van het vocht, maar ziet er netjes uit en schoon.

Aardig hotel bij Louise

Tasco
5-6-2013

Het hotel ligt nabij Metro Louise, een kwartiertje lopen vanaf treinstation Brussel Zuid/Midi.

Grote kamer met een goed bed. Helaas weer het donkerbruine meubilair dat je in veel NH hotels aantreft. Ook een beetje gehorig. Op de kamer hoorde ik het belletje als de lift aankwam. Wel goed geslapen trouwens.

Het hotel heeft geen restaurant (wel een beperkt aantal maaltijden als pizza etc), maar er zijn genoeg leuke eetgelegenheden direct in de omgeving.

Personeel op zich vriendelijk. Jammer dat zaterdagmorgen om 09.30 het schoonmaakpersoneel op de deur klopte. Het ontbijt is dan tot 11.00 uur dus vreemd dat men om 09.30 al wil schoonmaken. Gemeld bij de receptie. Helaas, zondagmorgen (ontbijt tot 12.00) ergens tussen half 11 een 11 uur weer: klop klop. Dat schiet dus niet echt op.

Goed hotel op een leuke plek

willempie
4-6-2013

Hotel Stephanie is een goed hotel vlak bij het paleis van Justitie in een wijk met winkels en heel veel restaurants in de buurt, waar veel Brusselaars komen eten. Vermijd de restaurants in de binnenstad, kwaliteit valt vaak tegen! Vlakbij metrostation Louise, maar zeker op loopafstand (ga met de lift naast het Paleis van Justitie) van de binnenstad (20 minuten). Het hotel heeft een eigen parkeergarage voor een paar (kleine!) auto's. Wel vrij prijzig (25 euro) maar de alternatieven in de buurt kosten ook geld. Voor het ontbijt zijn wij naar het centrum gegaan, waar we bij de Exki een heerlijk ontbijt van het buffet hebben gegeten. Klaar voor nog geen 11 euro met z'n tweeën, waar in het hotel 21 euro p.p. moest worden afgerekend. Fijne grote kamer met douchen in bad. Wel een beetje muf, waarschijnlijk was deze kamer een tijdje niet gebruikt. Wel schoon en fijne bedden en voldoende kastruimte. Kluisje, minibar en airco aanwezig.

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel

Dorathea
26-2-2012

Tijdens mijn overnachting hier heeft dit mijn verwachtingen overtroffen!! Ik verbleef namelijk op een zeer aantrekkelijke prijs. Dit is een zeer goede kwaliteits/prijsverhouding. De kamers zijn erg schoon en er ligt geen vloerbedeking maar een houten vloer, dus ook zeer goed voor mensen die allergies zijn voor stof!

Leuk om te doen is om met de trein naar Oostende te gaan naar de zee. Tip: Ga niet met een hopon hopoff bus want dit valt erg tegen en is best prijzig. Maak je eigen route loop bijvoorbeeld de striproute met allemaal graffiti kunstwerken van Kuifje!!

Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt vrijwel alle talen tevens ook Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans!

Géweldige locatie, prima hotel

JV
21-6-2010

Dit hotel is gelegen vlakbij de Avenue Louise en is een prima plek voor een weekendje weg. Kamers zijn netjes, niet heel ruim maar goed genoeg voor een weekend en de prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten bij de metro om richting het echte centrum te gaan en er zitten voldoende leuke restaurantjes in de buurt van het hotel om te eten. Ontbijten doen we nooit in het hotel maar in de leuke restaurantjes in de buurt, is echt belgisch ontbijten.

Prima Hotel

rolf de wit
23-9-2009

Goed hotel met vriendelijk personeel. Snel service aan balie en reeds om 12.00 kunnen inchecken. Top.

Mooie schone kamer met top bed.

Ligt goed om te shoppen. terassen in omgeving en dichtbij metro.

Ontbijt was lekker en ruim voldoende. Het werd ook steeds bijgevuld.

Goede prijs kwaliteisverhouding. Leuk de gratis minibar en koffie/thee faciliteiten.

De late check out was ook super. Aanrader!!

2008

Ligging van het hotel prima: dicht bij het metrostation, de 'dure'straten van Brussel en op loopafstand van het centrum.

Lastig om met auto te bereiken, maar met navigatie toch weten te vinden. De parkeergarage is erg krap en weinig plek!

Kamers zijn erg mooi ingericht, schoon, ruim, fijne bedden en geen last van geluidsoverlast.

Ontbijt ook prima in buffetvorm. Ideaal dat je zondag tot 12 uur kan ontbijten.

Geweldig hotel

Mevr.A.Rapati-Kroon
29-9-2008

Mooie uitstraling, netjes schoon, ruime kamers en makkelijk bereikbaar naar het centrum. Vriendelijk personeel. Ook het ontbijtbuffet was niets op aan te merken. Erg leuk voor een weekendje weg.

prima hotel

T. Eckhardt
28-7-2008

Prima hotel voor een weekendje Brussel. Wij betaalden 140 euro voor twee nachten, incl. (goed) ontbijt. De kamer was schoon, laminaatvloer, mooie bedden, keurige badkamer met bad/douche-combinatie. Enige minpuntje was dat de airco ontbrak, maar daar werd kennelijk wel aan gewerkt. Al met al een prima keuze, met een Carrefour Express om de hoek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Brussels Stéphanie in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Brussels Stéphanie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.