Hotel NH Brussels du Grand Sablon

Hotel NH Brussels du Grand Sablonsterstersterster

6.7Voldoende

België, Brussel, Brussel

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brussels du Grand Sablon voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

13 reviews over Hotel NH Brussels du Grand Sablon

• 2nts201307-07-2013

NOOIT MEER!!!!!!!

Positief; goede bedden echt dekbed moderne kamer gevraagd rustige kamer gekregen kamer aan de achterkant, 5 min lopen naar Louisa en 15 min naar de Nieuwstraat Negatief; Personeel receptie spreekt geen vlaams slecht engels zeer onbeschoft douche gaat van heel warm naar heel koud klacht was bekend bij personeel gast wordt niet geinformeerd probleem wordt na het weekend opgelost, door "drukte" werden we door een briefje in de lift gesommeerd om 12:00 uit te checken wij hadden weekend extender geboekt dus dachten dat geldt niet voor ons. Dus wel. Stond dus niet op het briefje. Dat de weekend extender niet mogelijk was werd niet gemeld bij in checken. Komen op zondag terug in het hotel en konden niet meer bij onze spullen. Personeel receptie wordt boos op ons omdat we niet op tijd weg zijn en zijn buiten gewoon brutaal. Dame zegt weekend extender alleen mogelijk is op beschikbaarheid. Op de website staat het als extra Servies en vriendelijk gedrag staan hier niet hoog op het lijstje

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Sandra11-10-2012

Zeer goed hotel

Een zeer netjes hotel met een ruime, moderne kamer voorzien van alle comfort: goede bedden, een interactieve tv, waterkoker, ruime badkamer... Echt uitstekend! Enige nadeel was dat de kamer erg warm was. Boek geen ontbijt bij, voor 25 euro per persoon kun je beter een ontbijtzaakje in de buurt opzoeken.

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 6bella diva02-05-2012

warme kamer

Buiten is het 23 grd. voor april is dat prima, maar 's achts is koelte welkom. De kamer is warm en met de airco niet te koelen. ook is de airco of luchtverplaatser lawaaiig. Het raam open houden is geen optie, vanwege de koeltorens die op de binneplaats staan. Beter is een kamer aan de pleinkant. de lift is te bedienen met de kamer keycard, alleen niet elke lift accepteerd deze. dan moet je de receptie vragen te helpen, wat ze overigens in het frans, nederlands en Engels snel doen.

Gereisd met partner in april 2012

• 6bella diva01-05-2012

alleen in de winter.

Prima kamer: zoals op de website beloofd. Prima bed! Toch een paar ongemakken: - de lift/kamer keywerkt niet in elke lift. Daar moet de receptie je dan bij helpen; - kamer is erg warm; - de airco verkoelt niet, maar blaast de lucht rond en produceert veel lawaai; - raam kan open, maar dan veel herrie van de airco-koeltorens die op de daken staan; - de minibar staat aan maar kan je iet gebruiken;

Gereisd met partner in april 2012

• 7conny_vandijk29-10-2011

Centraal gelegen, wel wat oudbollig

Voor 1 nachtje daar gebleven. Personeel erg behulpzaam, er was altijd wel iemand die Nederlands sprak of Engels. Kamer wel oud bollig en duidelijk aan vernieuwing toe. Zo ook de badkamer. Alles is wel aanwezig alleen jammer dat je zelf geen thee en koffie kunt zetten. Ontbijt was echt erg goed, er was van alles. Tas mochten we heel de dag nog daar laten, ook erg fijn voor de dag van vertrek. Wij hadden deze overnachting via veiling maar anders zou ik de prijs niet in verhouding vinden. Tenzij wij een aparte, hele goedkope kamer hebben gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 7joke en huub01-06-2011

prima en mooi gelegen hotel

het hotel is mooi gelegen aan de Grote Zavel en dichtbij alle bezienswaardigheden. Het is ong. 10 minuten lopen van het Centraal Station en de Grote Markt. Op loopafstand kun je naar de dure winkelstraten (soort PC-Hooftstraat). Opvallend waren de vele bedelaars in Brussel. Wij hadden een hele mooie luxe kamer (upgrate) en grote badkamer met 2 wastafels. Uitzicht op de antiekmarkt. Het ontbijt was prima, niks op aan te merken. Er was zelfs vlaai en natuurlijk de Brusselse wafel. Enige minpunt is dat er geen Nederlandse zenders op de TV waren en bij de receptie sprak men alleen Engels of Frans. (Maar daarvoor zit je ook in het buitenland hé?).

Gereisd met partner in mei 2011

• 8jolanda25-05-2011

geweldig hotel

ik ben met de personeel vereniging een weekend naar Brussel geweest, het hotel was leuk, heel schoon, de kamers waren prima, en het eten heerlijk. alle collega's waren te spreken over het hotel opzich en de service. tegenover het hotel was er antiek markt.

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 7Elisabeth27-12-2010

Goed hotel

Ruime kamer en nette badkamer, leuke ligging aan de Grote Zavel, goed ontbijt (niet heel bijzonder), zeer vriendelijk personeel. Minpuntjes: Dekens i.p.v. dekbedden, kamer veel te warm (gelukkig kon het raam open), geen Nederlandse televisiezenders.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Corine29-09-2010

Leuk hotel in het centrum van Brussel

Voor een 2-daags bezoek aan Brussel in dit hotel overnacht. Personeel bij receptie niet al te vriendelijk. Spreken automatisch Frans en gaan ervan uit dat de gasten dat ook doen. Auto werd netjes weggezet en bagage opgeslagen tot onze kamer beschikbaar was, zodat wij alvast lekker de stad in konden. Ruime kamers met genoeg faciliteiten. Op het TV-scherm werden wij welkom geheten, grappig. Het onderhoud van de kamers en gangen laat wel iets te wensen over. Bedden waren niet zo best. Ligging van het hotel is uitstekend. Het ligt aan een plein waar ook een antiekmarkt is. Verder zijn een hoop bezienswaardigheden goed aan te lopen. En anders is de metro ook een prima vervoermiddel. Ontbijt in het hotel is prima. Bij vertrek werd de auto weer netjes voor ons uit de garage gereden.

Gereisd met partner in september 2010

• 8de ridder16-09-2010

prima en vriendelijk personeel

goed verzorgt ontbijt prima ligging tov het centrum parkeergelegenheid bij hotel en extra late uitcheck op de zondag is ook lekker

Gereisd met partner in juni 2010

4 tips over Hotel NH Brussels du Grand Sablon

• bella diva, 02-05-2012

Ontbijt kost 25 Euro, maar op het plein kost een ontbijtje 5,80 en dan krijg je een vriendeljike glimlach van de uitbaater/ster. s' morgens staat de zon aan de overkant van het hotel op het plein en daar zijn verschillende ontbijtjes te 'krijgen'.

• Sandra, 11-10-2012

Restaurant Lola tegenover het hotel is een aanrader. Wel wat aan de prijs maar heerlijk eten.

• bella diva, 01-05-2012

Het ontbijt kost 25 Euro, maar buiten op het plein kost een uitstekend ontbijt nog geen 6 euro! En dan krijg je er nog een vriendeljike glimlach van de uitbaater/ster bij!!

Beozke

0 vragen over Hotel NH Brussels du Grand Sablon

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking