Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel NH Brussels City Centre

Hotel NH Brussels City Centre

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Brussels City Centre voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 60 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 60 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

66 Reviews over NH Brussels City Centre

• 7jmlk08-05-2017

Goed hotel op goede lokatie dichtbij winkels.

Hotel dicht bij goede winkels en restaurants omgeving Av. Louise. Inchecken vriendelijk en efficiënt. Wij hadden een kamer op de vijfde verdieping. Goede bedden en goed sanitair (bad/douche). Ontbijt: goed. Hygiëne: goed. pakeren in kelder is mogelijk, beperkt aantal plaatsen. De garage toegang is lastig voor normale en zeker grote auto's. Kamer heeft minibar, kluisje, thee- koffie-faciliteit, thermostaat (ventilatie).

• 7Wilco08-05-2015

Prima hotel voor citytrip

Het hotel is niet hoogstaand maar prima te doen voor een citytrip. Kamers wat klein maar schoon, eten in hotel is goed maar voldoende restaurants in de directe omgeving. Nederlands sprekend personeel is niet vanzelfsprekend. Hotel zelf heeft een sobere inrichting en wellicht zijn de 4 sterren wat overdreven. Kamers aan de straatzijde krijgen veel geluid mee van de drukke straat en vooral de vele politiesirenes.

• 8HV27-10-2014

Prima hotel

Een nacht verbleven voor zakelijke trip. Kwam laat aan, maar werd zeer vriendelijk ontvangen. Kamer prima op orde en ontbijtbuffet is wat je in een hotel verwacht. Had kamer aan de achterkant, die rustig was. Aan de voorkant heb je iets meer lawaai van de straat, maar dat is bij veel hotels in Brussel niet anders. In de omgeving van het hotel veel winkels/leuke straatjes met restaurants. Ook 's avonds goed verlicht. Op loopafstand van metro Louiza.

• 1danny05-01-2014

Slechte Service!

In december nachtje overnacht vanwege de bezoek aan de kerstmarkten in brussel. De kamers hadden een luxe uitstraling met alles erop en eraan. Daarintegen is de service Erg Slecht. nadat ik per mail gevraagt heb of we paar uur eerder konden inchekcen kreeg ik het volgende antwoord : normal check in time is from 3pm,but if the guests would like to have a room before that time they should count 10 euro per each hour before 3pm. Dit is een heel ongewoon en slordig antwoord dat word gegeven erg onbeschofd. Mail contact liep ook heel moeilijk. Wifi internet is ook erg traag en de verbinding valt constant weg. Erg slecht voor zo een 4 sterren hotel. Ontbijt was ook erg magertjes. Weinig keus en dat voor 10 euro. Daar ga ik liever mee naar de supermarkt om de hoek wat halen. Er liep maar 1 mevrouw die netjes de problemen oploste. Dit was een vrouwlijke medewerker die in mijn ogen wel erg goed Nederlands sprak en netjes je te woord staat voor eventueele problemen.

• 8Jansen17-12-2013

Prima hotel, ideaal voor weekendje Brussel

Ik heb een weekend doorgebracht in dit hotel samen met mijn dochtertje van 6 jaar oud. Het hotel zit net buiten het grote centrum, echter, voor mij was dat geen probleem. De straat van het hotel is een mooie winkelstraat met voldoende eettentjes. Met de metro (op 25 meter lopen halte Louize) ben je binnen 10 minuten op Centraal Station en vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar de Grote Markt. Ook vertrekt de City HopOnAndOff Bus binnen 50 meter van het hotel (halte Justitiepaleis) en op die manier kan je eenvoudig overal bij alle bezienswaardigheden komen. Ik ben ook een keer met mijn dochtertje vanaf de Grote Markt naar het hotel gelopen en dit was zelfs voor haar goed te doen. De kamers waren ruim genoeg voor ons tweetjes en de kamers waren netjes en modern met een grote douche. Super vriendelijk personeel.

• 7ellabella14-07-2013

Leuk hotel voor een paar dagen!

We zijn hier in juli 2011 geweest voor ongeveer drie dagen. Het hotel is niet centraal gelegen, maar je kan per tram naar het centrum gaan. De kamers zijn normaal, niet groot, maar ook niet klein en verder wel verzorgd. Het ontbijt was erg goed, erg uitgebreid en elke morgen hadden we onze maag gevuld. De service is oke, we kwamen binnen en er werd meteen naar onze creditcard gevraagd die we niet hadden. Later werd dit wel opgelost. Mijn gehele conclusie is dat dit hotel verzorgd en goed onderhouden is en dat het prima is wanneer je hier een paar dagen wilt overnachten.

• 7jolanda13-07-2013

Niet in het centrum bij de grote markt

Voor een enkel nachtje is het een goed hotel. Alleen zit het niet in het centrum bij de grote markt, je denkt centrum door de naam. Vanaf dit hotel toch zeker een dik half uur lopen. Bij dit hotel zijn wel heel veel winkels. Met de metro snel in het centrum lijn 2 of 6 binnen een paar minuten op de kop van de Nieuwstraat waar alle bekende winkels zitten. Ontbijt is goed. Kamers inderdaad niet groot en warm, kan wel een raam open. Nette badkamer maar allemaal niet groot.

• 6Jve 20-05-2013

Nooit meer NH

Kamer aan straat erg rumoerig vanwege café. Zoemend geluid s nachts (lift of airco ) parkeergarage was dicht vanwege wegwerkzaamheden (?). Geen plek om meegebrachte fietsen kwijt te kunnen. Ontbijt met oudfruit, geen verse sappen (uiteen pak) kamer stoffig . Echt service van een budgethotel terwijl de prijzen hoger liggen.

• 7Ernest van Nispen27-12-2012

Hotel voor weekendje weg Brussel

Hotel gelegen op loopafstand van metrostation Louise/Louiza, dure winkelstraat Boulevard de Waterloo laan, 30 min. lopen van Grote markt. Ingang kleine, smalle P-garage aan achterkant hotel. Kamers zijn wat aan de kleine kant. 'S nachts raam openzetten is geen optie vanwege de sirenes van hulpdiensten en autoalarm. Ruim gesorteerd ontbijt. Restauarant en bar waren gesloten vanwege kerst.

• 8Chantal11-07-2012

Leuk stadshotel voor een weekendje weg

Ik werk in de reisbranche en kon hier verblijven met agent rates, het hotel anzich is al niet duur maar dit was echt een lachertje. Goed hotel aan de dure winkelstraat in een levendige omgeving. Als je kamer aan de zijkant zit is het wat rumoerig maar de kamers en inrichting zijn echt perfect. Dit is een schoon goed verzorgd hotel met een luxe uitstraling en vriendelijk personeel

Hotel NH Brussels City Centre info

Het complex