Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel NH Brussels Carrefour de l'Europe

Hotel NH Brussels Carrefour de l'Europe

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Brussels Carrefour de l'Europe voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 25 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

25 Reviews over NH Brussels Carrefour de l'Europe

• 8Tialda16-12-2018

Prima hotel, niks meer niks minder

Hotel ligt midden in centrum van Brussel aan een klein pleintje waar ook de ingang van de parkeergarage Grote Markt ligt. Veel restaurants in directe omgeving en winkelstraten op 5 min loopafstand. Wij verbleven in kamer 208, met uitzicht op het pleintje. Kamer was ruim en netjes. Waterkoker aanwezig incl koffie en thee. Bed lag prima. Ontbijt was prima, maar niet super uitgebreid. Ontbijt werd steeds aangevuld. Vriendelijk personeel. Voordat we konden inchecken mochten we de bagage bij de receptie achterlaten. Enige minpuntje vonden wij dat het erg gehorig was op de kamer, met name verkeersgeluiden van buiten en wanneer deuren op kamers naast ons werden dicht getrokken. Wij verbleven er 1 nacht voor €100 incl 2x ontbijt. Dat vonden wij een reeële prijs.

• 7Djonie03-01-2014

Prima voor een weekendje

Dit hotel ligt aan de grasmarkt, vlakbij centraal station, de grote markt etc. het hotel ligt heel centraal dat is fijn. Alleen een minpuntje was dat de kraan van de douche lekte en van de wasbak en toen wij een tijdje de ventilator aan hadden staan begon het te stinken naar rotte eieren, dit gemeld bij de balie en werd meteen opgelost. Pluspunt zijn de goede bedden en centraal gelegen, goed ontbijt, vriendelijk personeel voor een weekendje Brussel is het super (vooral met de kerstdagen en oud op nieuw)

• 9Y.15-10-2012

Lekker centraal

Niet al te grote kamer, maar ruim genoeg. Badkamer ook prima.Erg schoon. Ontbijt lekker uitgebreid, koffie niet zo lekker. Stekker stijltang past niet! Lekker centraal gelegen. Koffer bewaarservice. Jammer dat er geen zitje is om even een borreltje kopje koffie te drinken.

• 5geert_1625-09-2012

Top locatie, hotel niet bijzonder

Het Hotel ligt op een top locatie, midden in het centrum maar is geen waardig. Slecht en karig ontbijt in de kelder, koffie oud en niet lekker, ontbijt wordt slecht bijgevuld. Kamers gedateerd en muf. Het ruikt in de kamers erg naar rioollucht ( is een bekend probleem volgens de receptie). Er wordt op de gangen slecht schoongemaakt, er lag ruim een dag een stapel afval voor een kamer, smerig tapijt op de gang. Ronduit ongezellig en ongeintresseerd personeel. De locatie maakt veel goed, maar het hotel is het geld niet waard

• 9Peter10-10-2011

Luxe hotel in centrum

Luxe hotel in centrum (Grasmarkt), gelijk naast ondergronds (betaald) parkeren. Ruime, schone Kamer voorzien van oa. airco, minibar, kluisje, flatscreen tv. en luxe badkamer met groot ligbad. Grappig: alle kamers hebben 'n deurbel. Daar is goed over nagedacht: hoort niet iedereen als er iemand aan je deur staat. In lobby is gratis koffie of thee enz. Goed ontbijt, dat had "ietsje" meer aan brood mogen zijn. Echt Frans: stokbrood, crossant, krentebrood en wit casinobrood, dat je kon roosteren. Een bruin of wit broodje en hagelslag erbij, dat was dan de topping geweest. Wel voor herhaling vatbaar.

• 9Yvonne10-06-2011

Fantastisch hotel!

Fantastisch hotel midden in het centrrum met parkeergarage bijna onder het hotel en treinstation op 5 minuten lopen. Goede service in het hotel en prachtige kamers! Een aanrader!!!!

• 9Russo23-05-2011

Site fantastique avec localisation exceptionnelle

Hotel situé à 30 pas de la grand place. Avons apprécier la rénovation des chambres, couloirs armonieux, professionnalisme du personnel jeune et dynamic. En un mot, hotel à conseiller

• 7Desiree B.09-12-2010

Perfecte Ligging

Hotel ligt echt op een perfecte afstand van het Centraal Station, De Grote Markt, Manneke Pis: ofterwijl alle bezienswaardigheden en winkelcentrums.

Mooi verzorgde kamers, enkele kamers met balkon beschikbaar.

Zeker de moeite waard!

• 7sabina8922-05-2010

prima hotel

geweldig hotel voor een weekendje in brussel. aardig personeel. goed ontbijt. op de dag dat we gingen uitchecken konden onze koffers achter slot en grendel blijven staan

• 8J. 21-05-2010

PRIMA HOTEL

Ligging van het hotel t.o.v. van het centrum kan niet beter. Prima kamers met goeie bedden. Voor herhaling vatbaar

Hotel NH Brussels Carrefour de l'Europe info

Het complex