Hotel NH Brussels Bloom

Hotel NH Brussels Bloom

8.3Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brussels Bloom voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel NH Brussels Bloom

• 8Alice08-08-2017

Fantastisch hotel

Brussel is niet echt bijzonder maar Hotel Bloom is een fantastisch hotel. Schoon, leuk ingericht, modern, hip, super ontbijt, goede bedden, prima douche (wel in bad en met douchegordijn, maar op ronde rail, dus plakt niet aan je lijf) goede service, parkeren onder het hotel (27 euro per dag)

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Willem Huisman18-12-2016

geweldig hotel jammer dat de bar iets mist

Goed hotel goede ligging. In 2013 was de bar heel gezellig en betaalbaar, ging er met plezier heen.

In 2016 niet meer omdat de gasten wegblijven door de hoge prijzen in de bar en minder entertainment. Ook parkeren voor hotelgasten is met E 27,00 vind ik niet echt vriendelijk. Jammer Bloom!

Team BLOOM!, brand manager, 24-12-2016

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We appreciëren dit enorm, want deze is voor ons zeer waardevol. Wat onze bar & restaurant SmoodS betreft, het entertainment stond dit jaar inderdaad op een lager pitje o.a. door het effect van de gebeurtenissen dit jaar op Brussel. Nu we zijn hoopvol voor 2017, en nemen je feedback zeker mee. Bloomy groetjes en onze beste wensen voor het nieuwe jaar!

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8info_66030-08-2016

zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

Prijs is zeker "groot", maar logisch als je bedenkt dat alleen al iedere kamer eigen authentieke muurschildering heeft van een kunstenaar uit Brussel. ( iedere kamer is dus ECHT anders) Hou je van artistiek, een goede mix van "smood" en karakter dan is deze hotel zeker een aanrader. Probeer ook zeker de eigen keuken. De ligging is enerzijds mooi in de buurt van het centrum , dat is dan ook wel meteen een beetje het nadeel, zodra je buiten komt sta je meteen in een drukke straat. ( waar je binnen in het hotel overigens compleet niks van merkt ) Hotel is verder zeer netjes , schoon en van alle gemaken voorzien. ( op zwembad na ) Eigen garage was een uitkomst in druk Brussel .

Gereisd met partner in november 2015

• 9Esther08-08-2016

Relaxen op het dak van Brussel

Geboekt via een aanbieding die wel heel gunstig uitviel. We kregen een loft met uitzicht over Brussel. Deze was heel ruim, mooi ingericht met een heerlijk bed. Het hotel blinkt uit in alles anders te doen dan de eenheidsworst hotels en kleine attenties zoals appels bij de receptie, gratis kaartjes versturen, twee gratis flesjes water in de kamer. Het ontbijt was heerlijk met o.a. wafels die je ter plekke kan maken. Enige verbeterpuntjes: weinig stopcontacten in de kamer, er kon op sommige plekken beter gestoft worden (de kamer was verder goed schoon), het kan even duren voordat er warm water is en de wafels die kant en klaar lagen waren oud (maar je kan ook zelf wafels maken). Maar deze puntjes staan een heerlijk verblijf niet in de weg. Wij hadden in ieder geval geen zin om naar huis te gaan!

Tip: het hotel heeft een garage maar deze is wat prijzig. In dezelfde straat kost Parking Royal € 8,- per 24uur (wel zo'n 10 minuten lopen naar het hotel)

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Gert Jan Enzerink23-08-2015

Fantastisch echt een aanrader

zeer ruime, moderne kamers met uitstekende bedden. Heel uitgebreid ontbijtbuffet. OV voor de deur. Ga je met de trein loop dan via de achterkant van het station naar het hotel. Scheelt heel veel in afstand.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Bert27-07-2015

Leuk

Het was erg mooi . Het eten iets minder . Verder was de locatie goed en was alles goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Emma06-08-2014

Goede locatie

Hotel bloom was nogal een verrassing voor ons. We werden ontvangen door iemand die niet zulk goed mederlands sprak terwijl aangegeven van wel. Toen we later weer bij de receptie waren was er iemand die het wel vloeiend sprak, gelukkig. Vanaf de locatie was het maar een klein stukje tot het dichtbijzijnde metrostation, maar ook dicht bij genoeg om naar het centrum te kunnen lopen. De kamer had jammer genoeg een uitzicht op een ander gebouw, van het geluid hebben we zelf niet veel vernomen, maar het was er wel. Bedden waren fijn, enige minpuntje in de kamer was dat het bad lekte, het water kwam er op het tapijt naast het bed te liggen, en de stop van hrt bad was ook niet goed. Jammer, maar verder een mooi hotel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9F T25-07-2014

Heel fijn verblijf

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie en in ontbijtzaal. Heerlijk ontbijt. Erg leuk dat je zelf wafels kunt bakken in ontbijtzaal. Met duidelijke instructie en goed verzorgd. Jammer dat het restaurant tijdens ons verblijf dicht was.

Ruime, mooi ingerichte en comfortabele kamer met goede bedden voor gezin met twee kinderen. Goede airco op kamer en gratis flesjes water in koelkastje. Erg prettig met warme weer. Badkamer was prima.

Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Ongeveer tien minuten lopen vanaf Brussel Centraal en ongeveer twee minuten naar bus, tram en metro. Filiaal van supermarkt tegenover hotel. Bijna naast hotel een leuk park (vroeger botanische tuin), waar je doorheen kunt lopen richting het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8m25-12-2013

Fijne uitgangsplek om brussel te verkennen

Mooi hotel, badkamer iets minder, heerlijke bedden en alles is schoon. makkelijk te vinden met de metro , auto hebben we buiten de ring gezet gratis bij "delta" vandaar metro gepakt.ontbijt is fantastisch

Gereisd met partner in december 2013

• 8molenstraat19-12-2013

Mooi designhotel

Leuk hotel,geeft goede indruk bij binnenkomst. Personeel niet echt gastvrij/vriendelijk. Heb alleen maar jonge studenten gezien.lopen er casual bij,is prima, maar kan verzorgder. Kamers goed, badkamer minder, maar voor weekendje, goed gelegen zo in centrum en bij station met metro.

Gereisd met partner in december 2013

Hotel NH Brussels Bloom info