Hotel Mozart

5.2Matig

37 reviews over Hotel Mozart

• 6G. Klein Horsman01-12-2009

Gewoon Slecht

De ligging van het hotel is gewoon perfect. Straat achter de Grote Markt.

Verder gewoon slecht, niet onderhouden. We kregen eerst een kamer toegewezen die gewoon te vies voor woorden was.

Douche, Douchbak zitten resten in, schimmel op de muur, douchedeur sloot niet. Deurklink zat los, barsten in de muur. Overal lagen haren en er was al een jaar niet afgestoft.

Een andere kamer toegewezen gekregen, hetzelfde verhaal zo'n beetje. Douche was wel een stukje schoner, maar nog niet helemaal. Wij zijn helemaal niet veeleisend, als het maar schoon is. Dat was het niet in dit geval.

Kamers lawaaierig, je kunt precies horen wat de buren en bovenburen aan het doen zijn. Om dit niet te horen, moet je gewoon de tv aanzetten. Verder ziet in eerste instantie het hotel er goed uit. Maar schijn bedriegd. Nooit meer HOTEL MOZART

Ontbijt was gewoon niet goed, helemaal voor iemand die geen kaas en jam lust. 1 croissant + 1 stukje stokbrood, 1 glaasje jus d'orange, 1 kannetje thee.

Gereisd met partner in november 2009

• 5Louis29-11-2009

Zeker 3 sterren niet waard

Zeer vergane glorie. Kamer had veel makementen, behang stuk, scheur in muur badkamer, deur stond zo krom dat je de gang inkijkt. Maar wat wil je dan voor 25 euro pppn. Onbijt klein maar goed. Voordeel echt midden in centrum met een paar leuke kroegen op de hoek. nadeel tot 06.00 zeer druk buiten en dan begint de reiniging met opruimen. Dus zeer slecht geslapen.

Gereisd met partner in november 2009

• 7horsman j.j.22-10-2009

voor 1 overnachting zeer redelijk

een zeer matig ontbijt, en kamers waar de bedden nog weer een etage hoger stonden en we een krakkemigge trap van ongeveer 12 treden op moesten.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 10Sabrina15-09-2009

Uniek en sfeervol hotel

Wat een geweldig leuk hotel Niets voor families of zakenrelaties, maar echt gericht op sfeer zoekers Aankleding van het hotel is zoals in Alice in wonderland Knus en warm De kamer was krakerig en gezellig Je blijft rond kijken, er is zo veel te zien De prijs ? € 30- per nacht - per persoon (via aanbieders) Hilarisch bedrag, vergeleken met wat je krijgt (veel) Een echte aanrader voor een romantisch bezoek aan Brussel

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 806-07-2009

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn in April naar dit hotel geweest in brussel. We hebben 70 euro p.p betaald voor 3 nachten incl. ontbijt.

Het ontbijt was niet veel maar wel voldoende. Je kreeg 1 broodje en 1 croissant met jam/kaas. Daarbij kreeg je dan een glaasje jus. Niet echt veel dus, maar daar is de prijs ook niet naar.

De ligging was werkelijk perfect. Je liep het hotel uit en binnen 4 minuten stond je al op de grote markt.

De kamers zijn erg schoon. Wel erg verouderd. Maar zolang het schoon is heb ik daar nooit zo'n problemen mee.

Gereisd met partner in april 2008

• 7Miranda02-06-2009

wat een herrie!

Wij sliepen helaas aan de straatkant. tot 's morgensvroeg keiharde discomuziek. Ontbijt is zeer karig.

Ligging van het hotel was verder prima, midden in het centrum. maar doordat we aan de straatkant sliepen zijn we na 1 nacht helaas weer vertrokken.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8S. van Gemert06-05-2009

Fantastisch hotel!

Super hotel.. Erg speciaal wat inrichting betreft. Mooie en nette kamers en de ligging is perfect.

Heerlijk om er even uit te gaan.

Wel een echt Belgisch ontbijt; even wennen... Het was gewoon goed te eten, maar niks speciaals.

Naar dit hotel zal ik zeker terug gaan als we weer naar Brussel gaan.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6martijn hagemans04-05-2009

goede ligging van hotel

Goede centrale liggign in centrum van Brussel. Wij moesten veel trappen op en gangen door dan kwamen we op een vrij klein met net kamertje met een nette badkamer. Zaterdag nacth vaak wakkeer getrilt door de bassen van een discotheek. Ontbijt was erg simpel en personeel stonk naar zweet. Maar verder wel redelijk hotel, grappige style.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7F. vd Leest13-04-2009

Prima ligging

Het ligt midden in het centrum van Brussel. Wij hadden een grote kamer, niet aan de straat kant, dus rustig. Het hotel is schoon maar wel met heel veel trappen. Ontbijt is echt op zijn Frans een kop koffie en 'n croissant met jam. Voor een paar dagen Brussel is het een goed hotel.

Gereisd met partner in april 2009

• 6Merlissa Prins16-03-2009

Erg slecht hotel!!!!

De inrichting is erg origineel. Alleen overal in het hotel maar dan echt overal op elke meter hangt een Obama poster. De hotel ruikte erg muf. De kamer was snik heet maar de raam kon je open doen. De mensen zijn erg onaardig ze zeggen niks. Vedder was de kamer klein.

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Mozart info