Hotel Mozart

België, Brussel, Brussel

5.2Matig

37 reviews over Hotel Mozart

• 2Ilse08-07-2011

Nooit Meer naar dit hotel!

Hotel Mozart in Brussel is niet aan te raden bij familie, vrienden en/of kennissen! Beoordeling is slecht, het enige goede aan dit hotel is de ligging ervan. Het hotel is nog niet eens 1ster waard, bedden zijn waardeloos, ontbijt is niets (croissant en stukje brood) alleen jam (in een grote pot). "s avonds blijkt de ontbijtzaal een restaurant te zijn. Personeel is niet behulpzaam, slechte schoonmaak tot helemaal niet! Geen schone handdoeken of bedden die opgemaakt worden, kasten die bijna uit elkaar vallen en ga zo maar door. Terwijl ik aan het douchen was kwam er d.m.v. lekkage boven ons water door het plafond! Erg stoffige kamers, geen schoonmaker(ster). Lift waar je met net met 2 in kon! Je betaald veel geld en je krijgt er maar weinig tot niets voor terug.

De 2de nacht hebben we een ander hotel geboekt voor de laatste nacht van ons veblijf in Brussel, dit was grandioos en een voortreffelijk hotel! Net alsof we in een tegen overgestelde wereld terecht kwame

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 4Sherelle25-02-2011

Top locatie, Hotel niet aan te bevelen

We sliepen volgens de receptionist op de eerste verdieping. Er is een lift, fijn! Zonder te weten dat we vervolgens nog 300 trappen op moesten met onze koffers en tassen. Was dat even naar. De gangetjes zijn allemaal HEEL smal, erg lastig met koffers.

Al met al hebben we ontzettend gelachen om het Hotel. Overal waar je kijkt, kijk je je ogen uit met tierelantijntjes, de kleuren matchen totaal niet en bij ons was de hoek van de kamer vergeten geverfd te worden.

Locatie is i-de-aal. Je loopt de straat uit & bent op de grote markt. Tegenover hotel meerdere clubs/kroegen. Vonden wij ideaal om uit te gaan, voor kinderen dus niet want je hoort het wel snachts.

's ochtends wilde we douchen, dat ging alleen niet want we hadden koud water en vervolgens geen water meer. Steeds naar een andere kamer doorgestuurt met hetzelfde verhaal. Erg naar na een na een avond stappen. Koud gedoucht van een mini straaltje wat er 1 minuut uit kwam.

Leuk voor 1 keer als avontuur, maar nooit meer!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 1esther30-01-2011

Ga voor nachtrust niet naar dit hotel!

Vreselijke nacht beleeft in hotel Mozart! De ligging van dit hotel is werkelijk perfect maar dat is dan ook alles. Op alles is bezuinigd. En er is al jaren niet gerenoveerd. Het bed was in slechte staat. Doorgelegen matras met ijzeren spiralen hebben mijn heupen, rug en nek flink stijf hebben gemaakt. De badkamer was klein en niet erg fris. Ga met smetvrees niet naar dit hotel. De zeeppompjes waren gevuld met zeep die in tijden niet was ververst. De kamers waren erg gehorig. Wij waren met een ander stel en konden op een gewoon stemvolume door de muur heen praten. De ramen waren van enkel glas en we zaten tussen de discotheken. Tot half 7 's ochtends trilden de ramen van de herrie. Verder zaten we boven de shoarma tent waardoor we echt misselijk werden van de vette frietlucht in de kamer. Het personeel was totaal niet betrokken bij de gasten. Ook bij vertrek werd er niets gezegd. Het ontbijt was karig en zeer eenvoudig. Geen buffetvorm. En 'een goedemorgen' kon er niet van af.

Gereisd met partner in januari 2011

• 4PeterT07-11-2010

Slecht hotel maar wel dicht bij de markt

Mozart is te herkennen door een piano bij de ingang maar dan houdt het op. Men is hard bezig moorse structuren tegen de muur te maken. Een bont geheel maar helaas Mozart was niet halal.

De eigenaar hangt steeds aan de telefoon. Pinnen is niet mogelijk dus moet je 3 straten verder naar de automaat. Het ontbijt is niet meer dan 2 broodjes en dan basta. Kamers zijn niet schoon. Ranzig luchtje, weinig licht, beddengoed is vettig en ruikt vreemd. (Slechte wasverzachter?) Douche geeft warm of koud water bij verrassing of er is zelfs helemaal geen druk.

De Kaasmarkt is een straatje met veel horeca en nachthoreca. Veel herrie tot half zeven in de ochtend.

Maar ja Wat wil je voor 25,-- pppn met ontbijt.

De ligging is wel goed. Direct bij de grote markt. ps: De auto stond bij het hotel verder op. Kosten..... 50,-- Net zoveel als een persoon alleen geen ontbijt voor de auto......

Gereisd met partner in november 2010

• 9paul van kan28-09-2010

ongeevenaarde ambiance

een hotel met identiteit: je waant je in museum vol schilderijen, rustieke hoekjes en orientaalse creativiteit, en hoezo smerig: super schoon, eten eenvoudig maar gewoon goed, kamers prima

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• 1mandy bijsmans20-09-2010

te smerig om vast te pakken.

Bij binnenkomst lijkt het net een sprookje, tot je bij de receptionist komt. Die heeft de hele middag zitten bellen en ons ondertussen een sleutel toegeworpen. Aangekomen in de kamer heb je het idee dat je op de boot zit; zeeziek word je pas echt als je op de badkamer staat. Alles loopt bol, waarschijnlijk door het libanees restaurant onder de kamer. De rest van de kamer rook ook al naar pita, de dekens waren te vettig om vast te pakken en er lagen overal zwarte haren in de bedden. Mocht je je daarover heen kunnen zetten, dan houden de bars en discotheken aan de overkant je wel wakker. tot 6 uur. en dan wordt er nog even gevochten buiten. (lees; vliegende tafels en terrasstoelen) Godzijdank komt er om half 7 eindelijk een veegmachine, die zo'n monotoom geluid maakt dat je best eens een minuut of 10 in slaap zou kunnen vallen.

Nooit Nooit Nooit meer.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 4dennis_jialal29-07-2010

Het slechste Europese hotel tot nu toe

Afgelopen zaterdag besloten om met de kids Bobbejaanland aan te doen om vervolgens te overnachten in Brussel. Op internet dit hotel tegengekomen en maar direct geboekt -stom had natuurlijk eerst de recensies op deze site moeten lezen-. We hadden twee kamers geboekt voor 4 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6. Door de reisorganisatie is contact opgenomen met het hotel of het accoord was of de kids op de 2 kamers erbij mochten. Dit was geen probleem werd mij verzekerd. Bij aankomst wordt mij gevraagd met hoeveel personen ik ben, bij mijn antwoord 6 werd een spontane prijsverhoging van 50% doorgevoerd, met als mededeling I am the owner of this hotel and the children are also getting breakfast. Schoorvoetend ben ik hiermee akkoord gegaan, maar heb bij terugkomst de reisorganisatie hiervan op de hoogte gesteld, klacht is in behandeling. Indruk: het hotel heeft niets weg van Mozart, kamers ronduit slecht, badkamer ranzig. Het ontbijt vreselijk!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 5nvt27-06-2010

walgelijk

ondanks de goede ligging is het echt geen aanrader. toen wij aankwamen om in te checken en de sleutel kregen was de schoonmaakster ook net binnen. Met 1 doekje maakt ze heel de badkamer schoon. de muren waren verkleurd en er zat een gat in 1 muur.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Edo de Roo20-05-2010

Midden in het centrum

Klein hotel in een historisch oud gebouw. Aankleding is heel druk, je moet er van houden. De kamer was vrij donker en klein, een wankel, eigenlijk te hoog tafeltje waar je een portable computer eigenlijk niet op kwijt kan. Mijn telefoon moest ik opladen op de kast met het stopcontact van de televisie.

Ontbijt is typisch Frans: croissant en stukje stokbrood en jam. Je kunt wel om meer croissants vragen.

De ligging is ideaal, midden in het centrum te midden van restaurantjes om de hoek van de grote markt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 3Mieke06-12-2009

Nooit meer, 2 nachten slecht geslapen

We logeerden een weekend met vrienden in dit hotel. De eerste nacht hadden we een kamer vooraan en werden we de hele nacht wakker gehouden door lawaai van de bar tegenover het hotel. De tweede nacht kregen we een andere kamer en sliepen we beter, maar werden om 6 u gewekt door gerommel in de keuken omdat we naast de ontbijtzaal sliepen. Het ontbijt en avondeten kan je nuttigen in een pittabar naast het hotel. De kamers zelf vielen nogal mee, maar het lawaai was er echt niet te doen. Een prima hotel voor jongeren die de hele nacht willen uitgaan en overdag willen slapen (dan is het rustig in de straat) en die van pitta houden. Voor ons gezelschap was het hotel iets minder geschikt. Tip : vraag een kamer aan de achterkant en neem oordopjes mee. Voor de rest is het hotel echt wel spotgoedkoop voor zijn centrale ligging !

Gereisd met vrienden in december 2009

Hotel Mozart info