Géén boekingskosten

Hotel Mozart

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mozart voor je op een rij gezet:

5.1MatigScore uit 36 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.1MatigScore uit 36 reviews

36 Reviews over Mozart

• 4Sylvia22-07-2018

Hotel en dessous de tout.

Vraiment désolée impossible de donner un seul point positif. Excepter l'emplacement proche de la grand place, des galeries St Hubert.

Chambre minuscule, fenêtre à 2 mètre du voisin d'en face! Draps non repassés,mauvais matelas. Télévision dont la télécommande ne fonctionnait pas.

Toilettes n'en parlons pas. Au fait après quelques heures je suis partie. Donc pas de "bal national ni de feu d'artifice. 21 juillet raté. J'ai beaucoup voyagé jamais je n'ai eu une telle déconvenue.

• 8Fam. Tak02-07-2018

Goede oplossing

We hadden ons vliegtuig gemist. Hierdoor moesten we een nacht verblijven in Brussel. De reservering op een site van de reisorganisatie was niet goed gegaan. De baliemedewerker heeft meekeken wat verder opties waren en heeft ons goed geholpen! Verder is het personeel ook vriendelijk. Ook was er voldoende parkeergelegenheid en was het fijn dat er in de buurt verschillende restaurantjes zaten. In de kamer was het wel warm, maar prima voor 1 nacht.

• 4Ingrid Hofstra02-07-2017

Nooi weer!

De ligging was goed.Je stapt het hotel uit en bent meteen in een gezellig straatje, vlakbij de Grote Markt. Verder kan ik niets positiefs noemen. De mensen bij de receptie waren erg onvriendelijk. en hingen steeds luidkeels aan de telefoon ale wij er langs liepen. Onze kamer had een twijfelaar met een bed waarin je de spiralen kon voelen. Het was er erg warm, maar het raam dat er was kon niet open vanwege het geloei van een machine op het dak en de rioollucht. 's Nachts erg veel last gehad van hotelgasten die roepend hun kamer zochten. Het toilet spoelde om de paar minuten door en de douche kon óf warm, óf koud. Er stond één stoel met een een doorgezakte zitting, verder geen mogelijkheden om te zitten.

• 3Jennifer21-08-2014

Eigenzinnig hotel met veel geluidsoverlast

Bij binnenkomst kijk je je ogen uit, bijzondere inrichting in marrokaanse stijl. In ieder hoekje staat wel iets, misschien een beetje te veel van het goede !! Het is net een doolhof en er zijn veel drempels die je niet ziet door het drukke tapijt, dus niet geschikt voor mensen de slecht ter been zijn! Wij zaten op de 1e etage, de kamer was erg donker, gordijnen waren kapot, hingen van de rails af, maar zo op het eerst gezicht leken de lakens en handdoeken schoon te zijn.
    We zaten aan de straat kant en het lawaai van de straat was ongelooflijk hard, alsof ze in je kamer stonden! Zelfs met oordoppen in hoorde je het nog. Het ging door tot na half 7. We hebben amper kunnen slapen en waren gebroken de volgende dag, gelukkig was het maar 1 nacht,.....

• 7Rene25-11-2013

Arabisch hotel in hartje Brussel

Hotel is ingericht in Arabische sferen. Je waant je in de sprookjes van 1001 nacht. Het is een beetje zoeken naar je weg. Sluip door, kruip door. Kamers klein maar verder prima. Bed was wel beslapen maar inchecken voordat de kamer schoon is, is daar de gewoonste zaak van de wereld, aldus eigenaar. Probeer een kamer aan de achterkant te krijgen.

• 5Natalie10-05-2013

service

Geweldige ligging, een mooie pand maar... wat mijn betreft zit in de verkeerde handen : o.a. management Ontbijt was moeilijk zo te benoemen , in een bed werd ik gebeten waarschijnlijk door de bedwants - vreselijk.(( . Volgens mij was de bed gewoon niet schoon .. In de douche kabine ipv geldouche was een zeepachtige water. Wij vulden ons geen gasten maar de vervelende muggen bij personeel

• 3meer06-01-2013

Nooit meer in dit hotel

Het personeel is onvriendelijk, het ontbijt was slecht en de kamer en vooral de badkamer roken helemaal naar de griekse restaurants in de buurt van het hotel.

Wij hadden een executive kamer en zagen dat deze normaal 300 euro per nacht kosten. Wij zijn blij dat we dit er niet voor hebben hoeven betalen!

De ligging om de hoek van de Grote Markt is wel prettig.

• 1zara22-09-2012

vresselijk

wij zijn een avond in deze hotel gebleven. was vresselijk. de kamers waren vies en heek klein. KAmers hebben geen airco en als je de ramen open zet, kan je niet slapen door lawaai op straat en stank.

• 5het_knuffel_beertje03-08-2012

Hotel bijzonder, maar de kamer was niks

Heel apart hotel, nooit eerder gezien. Je verwacht heel wat maar de kamer was niks. Douche viel bijna uit elkaar, tegels zaten los, erg warm op de kamer (geen airco) Ontbijt stelt niks voor. 1 croissantje en 1 bruin broodje en daar moet je het mee doen. Ligt allemaal al klaar als je de ontbijtzaal in komt lopen. Ligging is perfect! Straatje uit en je staat op de grote markt. Gelukkig hadden wij het geboekt met een mooie aanbieding (vandaar toch nog een 6 voor prijs/kwaliteit) maar ik zou hier nooit 250 euro voor betalen p.nacht wat op de kamer zelf aangegeven stond. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Roos20-05-2012

Erge warme kamer

Wij zaten met de kamer aan de voorkant van het hotel, in een straat met allemaal bars en restaurants. Helaas was het erg warm op de kamer, maar als je het room openzet was het erg lawaaierig. Wel goede bedden, redelijk ontbijt.

Hotel Mozart info

Het complex