Hotel Metropole

• Sauna

54 reviews over Hotel Metropole

• 10Michel23-10-2017

Geweldig

Mooi hotel grote kamers, mini bar met 6 gratis drankjes, zeer vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt.Centraal gelegen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2M Goudswaard05-12-2016

Nooit meer

Van de 5 sterren zijn er 3 gedateerd. Absoluut niet 5 sterren waardig! Een kleine benauwde kamer. Geen mogelijkheid om een kopje thee te zetten. De douche was in het bad en viel steeds naar beneden. Op het separate toilet moest je niet claustrofobisch zijn. Als je in het hokje stapte stond je meteen met je neus tegen de muur. Met de beide benen wijd lukt het net op de pot te gaan zitten. En ik ben geen heel lang persoon... Een groot deel van het weekend deed de enige lift het niet, waardoor je de steeds weer trap moest lopen. Ontbijt was redelijk maar niet echt bijzonder. Het enige mooie aan het hotel was de artdeco stijl die er ruimschoots te vinden was. Maar dat is voor mij geen reden om een 5 sterren hotel te boeken, eerder een aardige bijkomstigheid. De prijs kwaliteit is ver buiten proportie. Ik komt hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in december 2016

• 1l.bruls02-11-2013

dit nooit meer

mooie foto's maar inwerkelijkheid kleine muffe kamer wilde eigenlijk meteen weer vertrekken.

Gereisd met partner in november 2013

• 9Nadia22-06-2011

Prima hotel

Locatie is prima, als je rechtsaf gaat als je het hotel uitkomt, kom je in een mindere buurt, maar het hotel ligt centraal. Je kunt overal naartoe lopen. Hotelkamer is redelijk ruim, met fijne, schone badkamer. Wij parkeerden in een publieke nabijgelegen garage en waren voor een hele dag, de nacht en de ochtend maar EUR 17,00 kwijt. Het ontbijt van EUR 28,00 was echter dat bedrag niet waard. Personeel spreekt Nederlands en is erg vriendelijk. Restauranttip: Bon Soir Clara. Trendy restaurant met heerlijk eten, geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 10N Booth03-06-2011

Richard 1 van de managers is geweldig!

Echt een lieve hotel waar goede service niet een moeite is. Door allergie vroegen wij of de kamers extra rondje stofzuigen kon hebben. Aangekomen verontschuldigden zij, omdat een paar stoelen nog damp waren want ze hadden de kamers allemaal grondig geshampood! Richard een manager kwam persoonlijk vragen of het allemaal naar ons wens was. Als grapje zei ik: ' ben teleurgesteld dat er geen Belgische wafels in de kamers waren bij aankomst' En voila hij bracht Belgische wafels naar ons toe. Richard is heel vriendelijk.

Als Richard's bazen dit lezen - deze meneer weet hoe hij de gasten welkom laat voelen en is een van de vriendelijkste hotel personen die wij ooit hebben ontmoet.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9snoepemans23-05-2011

Geweldig hotel. Zoals het vroeger was.

Wij zijn een nachtje in dit hotel verbleven. Het is echt een geweldig luxe hotel. De aankomsthal is zo mooi ouderwets. je waant je weer in het jaar 1900. werd vriendelijk te woord gestaan en ze probeerden nl te spreken iets wat in Brussel niet echt gewoon is. Er is parkeerservice!

Wij hadden een privilege kamer. das een trapje hoger. Deze zijn allemaal recent gerenoveerd. de gewone kamers nog niet!!! de kamers zijn mooi groot. met een gratis mini bar. badjas etc.

's avonds naar het beroemde metropole cafe gegaan. Het is er wel vrij duur. va 3,80 per drankje. maar de bediening is uitstekend en ouderwets.

Het ontbijt had meer dan genoeg keuze, verse broden voor elk wat wils.. je werd netjes naar een tafel begeleid en netjes bedient. Ook hier weer aardig personeel.

Kort samengevat. neem een wat duurdere kamer dan heb je alle luxe. bedden liggen goed. Wij vonden het een fantastisch hotel en gaan zeker terug.

ligging is ook prima 10 min lopen naar grote markt.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9JWVerschueren03-03-2011

Een kijkje hoe vroeger werd gereisd...

tenminste, hoe vroeger "op stand" werd gereisd... Dit hotel ademt nog de grandeur van vroeger... zo is er ook nog een hele oude lift, welbekend uit oude speelfilms met zo'n traliehekje... ik ben maar gaan lopen... Maar de kamers zijn groot, de ligging lekker centraal, en de aankleding is fenomenaal!

De prijs is daar dan ook naar, maar wanneer je zakelijke relaties iets wilt aanbieden, dan is this the place to be...

Zakelijk gereisd in september 2010

• 5Jan & Zett13-02-2011

Mooi maar onpersoonlihjk

spraken geen woord vlaams aan de receptie en aan het ontbijt werd je al van half tien raar bekeken en in een hoekje geduwd zodat ze konden opruimen. veel te duur naargelang de inhoud van het verblijf

Gereisd met partner in december 2010

• 8Dennis06-02-2011

goed hotel in centrum brussel

Goed hotel in het centrum van brussel, we zijn hier een weekend geweest tijden de nationale feestdag van belgie de 21 ste juli. Erg regenachtig helaas. Hotel goed maar iets verouderd 5 * is wat overdreven. Goed ontbijt en een leuk cafe wat bij het hotel hoort.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Kristof05-12-2010

Sterke ligging, prachtig art-deco hotel

Door zijn interieur al een aanrader op zich. Onze kamer had, ondanks de standaard kamerkeuze, een groot balcon met een magisch uitzicht over brussel en over de nieuwstraat. Het ontbijt was volledig en de (stevige) prijs waard. De incheck was wel wat traag en chaotisch.

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Metropole info