Hotel MEININGER Hotel Brüssel City Center

Hotel MEININGER Hotel Brüssel City Centerstersterster

7.8Goed

België, Brussel, Brussel

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor MEININGER Hotel Brüssel City Center voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel MEININGER Hotel Brüssel City Center

• 2017
    7RJ_V16-03-2017

Geen bedwantsen, maar warmte!

Om allereerst terug te komen op de laatste review van dit hotel, er zijn geen bedwantsen aanwezig in de kamers. De kamers zijn vrij ruim en bieden genoeg mogelijkheden voor mensen om te slapen. Twee stapelbedden en een tweepersoonsbed, ideaal voor een gezin. Wat wel een probleem is, de warmte in de kamer. Er is geen mogelijkheid om een raam te openen waardoor het makkelijk heel warm in de kamer kan worden. Het aangeboden ontbijt ’s morgens is vrij uitgebreid waardoor je goed kunt eten. Het is mogelijk om producten van het ontbijt mee te nemen als lunch, maar hiervoor moet je wel betalen. De medewerkers van het hotel zijn vriendelijk, en de ligging is goed. Het centrum van Brussel ligt op loopafstand vanaf Hotel Meininger.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

8Puck27-10-2015

Waarschuwing: Bedbugs!

We zijn gebeten door bedbugs, ik heb in 1 nacht 51 beten opgelopen (blijven ongeveer 4 weken zitten). Verder vonden we het eigenlijk een prima hotel, prima kamer, leuke staff en lekker ontbijt. Maar sinds we de beten hebben ontdekt hebben we meerdere emails gestuurd naar het hotel en zelfs gebeld met het hoofdkantoor in Berlijn, maar niemand kan onze boodschap aannemen. Er wordt niet gereageerd. Met andere woorden: ze stoppen hun hoofd in het zand en doen alsof dit probleem niet bestaat….

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 8Erwin Boerenkamps11-05-2015

Herberg-sfeer

heel toegankelijk hotel; leuke bar; eenvoudige maar nette familiekamer

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8Peter25-01-2015

Goed locatie, op loopafstand stadscentrum

Net hotel, eerste indruk was goed. Kan bij receptie ook tickets kopen voor diverse trips in Brussel. Accommodatie ziet goed uit, mooie nette kamers, gezellige bar en prettige sfeer. Ontbijt goed en voldoende keuze. Is ook verblijf van grotere groepen maar dat maakt de sfeer en contact leuk met andere mensen.

Alleen gereisd in januari 2015

• 7Martijn06-02-2014

Bijzonder hotel met hostel sfeertje

Verwacht als je dit hotel niet dat je in een standaard hotel terecht komt. Het Meininger hotel is gevestigd in de oude Bellevue brouwerij aan de rand van het centrum van Brussel (loopafstand). De receptie is vriendelijk en snel. Eenmaal op weg naar de kamer heb je de eerste bijzondere ervaring. De gangen van het hotel zijn wel 10 meter breed, waardoor je een erg ruimtelijke ervaring krijgt. De kamers zijn ruim bemeten, zien er netjes uit, hebben de basic faciliteiten (incl. wifi), goede bedden en zijn geluidsdicht. De bar van het hotel is erg gezellig, levendig en betaalbaar. Bij het ontbijt waan je je weer in een jeugdherberg. Voor zes euro heb je een standaard ontbijtbuffet in een gezellige eetzaal. Kortom als je je eigen verwachtingen niet te hoog stelt, is dit een prima plek voor een paar dagen Brussel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7platootje30-12-2013

Goed maar toch opmerkingen

Heel groot hotel met goede ligging vlakbij het centrum. Nette kamers. Ontbijt goedkoop maar daarmee ook alles gezegd. Ruimte voor ontbijt veel te klein voor zo'n groot hotel. (sommigen moesten rechtstaan !!!) Ontbijt zelf héél basic ! Veel te weinig personeel tijdens ontbijt om ruimte proper te houden ! Mooie bar maar 's avonds maar 1 barman ... veel te weinig -> lange wachttijden !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9M. Mekers29-08-2013

Geweldig hotel!

Het Meininger hotel ligt op een kwartier loopafstand vanaf het centrum. Het hotel is goed bereikbaar per metro vanaf het Centraal Station, halte Graaf van Vlaanderen (nog geen 5 min. lopen vanaf het hotel). De wijk waar het hotel in ligt wordt door middel van een kanaal gescheiden van het centrum. Onze eerste indruk was: wat een geweldig hotel! Het geeft een gevoel alsof je in een hostel bent, met alle kwaliteiten van een hotel. De inrichting van het hotel is super. Daarnaast is er een mogelijkheid om zelf je avond eten te bereiden in de gastenkeuken. Daarnaast zeker niet vergeten om een bezoekje te brengen aan de bar/ lounge, waar het ook mogelijk is tafelvoetbal te spelen en te poolen. Door het gehele gebouw zijn stopcontacten zodat je mobiele telefoon / laptop opgeladen kan worden. De receptionisten hebben vlaggetjes boven hun naam staan, zodat de gasten kunnen zien welke talen de receptionisten spreken. Handig!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

1 tip over Hotel MEININGER Hotel Brüssel City Center

• Erwin Boerenkamps, 11-05-2015

naar en binnen centrum makkelijk lopend te doen !

1 vraag over Hotel MEININGER Hotel Brüssel City Center

• olgakr, 19-08-2015

parkeren

is het mogelijk naast " meininger" hotel

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats