Appartement Marriott Executive European Quarter

Appartement Marriott Executive European Quarter

8.5Fantastisch

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar Marriott Executive European Quarter?

8.5Fantastisch

• 8.6Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Executive European Quarter voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

26 reviews over Appartement Marriott Executive European Quarter

• 9Refrejo08-05-2010

Uitmuntend

Perfect appartement. Er waren twee toilets. Grote slaapkamer met flatscreen tv. Een complete keuken. Een huiskamer met tv,dvd speler, radio etc. Een minpuntje was dat je met je kleding aan naar het zwembad moet. In het weekend kun je gratis je auto parkeren in de garage onder het hotel/appartement. Het personeel zowel in het hotel als appartement waren zeer vriendelijk. Het ontbijt was in het naastgelegen hotel. Via de garage kon je naar het restaurant. Het ontbijt was zeer goed. (Je kan in het hotel gewoon pinnen). Het centrum ligt op loopafstand (20 min.).Het Manneke Pis museum op het marktplein moet je zeker bezoeken en ook het halve eeuwfeestpaleis. Benedenstad is prachtig om te zien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 6Fam. Zuiver03-01-2010

Een 5 sterren accomodatie onwaardig

Appartementen ( wij hadden appartement 257 ) zijn gedateerd, niet schoon en met gebreken ( 2 stopcontacten hingen uit de muur, terwijl we met een baby van 17 maanden op reis waren en de ondergordijnen waren met gaten en vlekken en zeer vergeeld ). Babybed was niet beschikbaar ( ondanks reservering en aanvraag bij de receptie ). Na 30 minuten kwam het babybedje dan eindelijk. Het onbijt in het Renaissance was een ramp ( eerst 15 minuten in de rij wachten, met een baby, voordat je de eetruimte in kon, onbijt was redelijk van kwaliteit maar werd niet ( snel ) genoeg aangevuld. Te weinig personeel ( er waren wel tafels beschikbaar, maar die waren nog niet afgeruimd ). Er was geen receptie aanwezig ( receptie was in het Renaissance hotel ). Een 5 sterren accomodatie onwaardig ! ! Is zelfs geen 4 sterren waard ( eerder 3 ! ! ). Je kan beter in het Courtyard ( ook van Marriott en 4 sterren ) zitten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9Dieter09-09-2009

Ruime appartement in de Europese wijk van Brussel.

Ruime appartementen in de Europese wijk van de Belgische hoofdstad! Ruime kamers maar toch wat last van geluidsoverlast in aanpalende kamers. Al bij al een goed hotel!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Marloes24-04-2009

Lekker ontbijt, fijne kamers

Wij zijn hier de laatste jaren vlak voor kerst verbleven. Ruime appartementen met aparte slaapkamer en keukentje. Heerlijk ontbijt wat wordt verzorgd in hotel Renaissance ernaast. Wel een aardig stuk lopen naar het centrum, maar leuke wandeling langs paleis en station. Aanrader!

Gereisd met partner in december 2008

• 8Familie D-P12-04-2009

prima verblijf !

Tijdens het paasweekend hadden wij via touroperator een verblijf geboekt voor 109 euro incl. ontbijt. Een prima prijs/kwaliteit verhouding voor dit rustig gelegen aparthotel in de Europese wijk. In tegenstelling tot andere reacties hadden wij niks te klagen over de talenkennis van het personeel. We konden in sommige gevallen in het NL maar in ieder geval altijd in het Engels terecht. Heerlijke bedden en prima ontbijt. Het enige nadeel was dat we geen badjassen op de kamer hadden. Zeker voor een langer verblijf is dit geen overbodige luxe. Verder: top!

Gereisd met partner in april 2009

• 9Eveline24-01-2009

prachtig

Prachtig ruim appartement, keuken van alles voorzien, bedden heerlijk. Wel een video speler, helaas geen DVD. Ligt buiten het centrum, maar de metro is op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9eveline14-01-2009

luxe appartement

Met metro of bus ben je zo in de stad. Groot appartement, keuken van alles voorzien. Jammer dat er alleen een video recorder was, er zou toch een DVD speler moeten zijn, en ook de radio installatie was aan vervanging toe. Alleen aan het begin van het verblijf nieuwe zeepjes en shampoo. Daarentegen de bedden perfect, 2 tv's (een in de slaapkamer en een in de salon) en in het naastgelegen Renaissance hotel een goed ontbijt en een lekker zwembad.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9inge Vander Wielen10-11-2008

Voor herhaling vatbaar!!

Het was voor ons een memorabel verblijf in dit appartement!!Spanning en avontuur. 1.De tussendeur van de kamer was open.Aan de poetsdienst hebben we gevraagd om te sluiten.We kwamen terug van de wellness en de tussendeur in de kamer stond open.Dat was effe verschieten.Gebeld naar de receptie en het probleem werd opgelost.Champagne werd ons aangeboden met heerlijke chocolade.

2.'s Nachts om half 4 werden we wakker gemaakt door het brandalarm.Een flauwe plezante was aan het koken.Veel rook en het alarm ging af.Daar stonden we dan in onze badjas op straat.Gelukkig kwamen we er met de schrik vanaf.

3.Deze morgen opende ik de deur van het toilet en er kwam een stuk plafond naar beneden.

Met al hetgene wat we hebben meegemaakt ,gaan we zeker nog eens terug. Vooral de luxe trekt ons aan !En het vriendelijke personeel!!

Het enige wat ik miste ,was champagne bij het ontbijt!!! Dat vind ik iets dat bij een 5 sterren hotel hoort.

Gereisd met partner in november 2008

• 7Patrick13-09-2008

slechte service

Tot nu toe elk jaar hier geweest, dit was echter de laatste keer. Geboekt een kamer met twee aparte bijgveogde bedden. Er was echter maar 1 bed bijgevoegd. Direct na de receptie gebeld, zou direct opgelost worden. 1 uur later nog maar eens gebeld, zou meteen gedaan worden, daarna zijn we gaan eten er vanuit gaande dat het bij terugkomst wel geregeld zou zijn. Nog niets... nogmaals gebeld en nadat we weer 1 uur hebben gewacht maar kwaad naar de receptie gegaan. Nu was het wel binnen 5 minuten geregeld. Al met al heeft het plaatsen van 1 bed 6 uur gekost. Kortom dit was de laatste keer dat we hier zijn geweest.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8hans27-08-2008

Prima met de kids

Prima appartementje voor een weekendje brussel met kinderen, want met twee kamers en een extra bed. Boek wel met korting, want door de week betaal je je blauw in de Europese wijk. Lekkerontbijtin het Renaissance hotel.

Gereisd met familie in augustus 2008

Appartement Marriott Executive European Quarter info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig