8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Courtyard Brussel voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Marriott Courtyard Brussel in het Nederlands

Aanrader

A.
1-5-2017

Was een gokje van ons, maar uitstekend bevallen. Kamers netjes en schoon, uitgebreid ontbijtbuffet, en zelfs de receptie was vriendelijk. Omdat we in het Frans niet kunnen communiceren, hebben zij engels gesproken. Parkeren vrijdag na een bepaald tijdstip is gratis in de omgeving, wij hadden al iin de garage geparkeerd (iets van 20 euro best duur) maar kregen alsnog een gratis uitritkaart. S avonds brussel niet in geweest, bar schenkt van alles en heeft zeer prettige ambiance dus daar gebleven. Wel 20 min met bus eer je in centrum bent maar wat mij betreft de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel

Roel
19-8-2014

Hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kamer via een touroperator geboekt waardoor prijs zeer gunstig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn keurig verzorgd. Ontbijt is zeer uitgebreid. Voor bezoek aan Brussel zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontspannen in mooi hotel

Gert
12-3-2014

Met standaardprijzen van € 260,00 p/n kom ik niet snel in een hotel als Marriott. Met een touroperatoraanbieding wordt het ineens leuker: 4 dagen= € 108 pp incl. ontbijt, terwijl dat ontbijt in het rest. al € 22,00 kost. Het hotel is mooi, schoon, verzorgd, compleet - mooie en goedvoorziene kamers (incl. waterkoker met thee/koffie etc., haardroger, strijkbout en - plank, bad/douche etc.). Het personeel is zeer correct en vriendelijk. Bij het inchecken ga je wel akkoord met een VISA-borg van € 40,00 p/n p/kamer. maar die wordt niet geïnd als er niets verbruikt is. Het hotel staat wat afgelegen in een (overwegend) woonwijk, maar een bushalte is er op 200 m, en de tram stopt vlakbij. Gratis parkeren naast hotel (betaald onder hotel). Het eten in het hotel is duur, en in de buurt is niets, behalve zo'n smakeloos supermarktrestaurant. Marriott ligt aan een drukke avenue, en dichtbij Zaventem, maar door de glasisolatie hoor je daar niet veel van! Superontbijt in fraaie zaal. Ik wil terug..

Gereisd Met partner in maart 2014

Kras

Geweldig om eens een weekend Brussel te ontdekken

jepehaes
29-12-2012

Goede bereikbaarheid, gastvrij personeel. Kamers volledig ingericht.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima kamers, maar de service....

Dhr Kater
3-12-2012

Op de kamers niks aan te merken voor een supervoordelige prijs. Helemaal prima met zelfs uitzicht op atomium. Het hotel ligt echter ver buiten het centrum (met auto/bus +/- 30 min). Ontbijt was prima, maar dineren in het hotel blijkt klein drama. Anderhalf uur wachten en vervolgens een gerecht krijgen, waarbij de saus, salade en kruiden (die wel op de kaart staan en ook gewoon betaald dienen te worden) ontbreken, omdat die simpelweg op zijn is vrij bizar. Net als het adverteren met gratis gluhwein en vervolgens geen gluhwein in huis hebben. Overigens werd dit wel goedgemaakt met een flesje wijn (maar niet gewenste fles, want ze hadden even geen kurkentrekker......) Als klap de vuurpijl werd er na thuiskomst nog even 300,- van de creditcard afgeschreven, terwijl alles vooraf was betaald. Voor zakenlieden ongetwijfeld prima, maar voor een gezellig weekend weg en goeie service kun je beter in de stad gaan zitten.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Heerlijk verblijf in Marriot.

djoeny
6-8-2012

Super verblijf gehad. Heerlijk rustig gelegen. Mooie kamer met badkamer (bad/douche), voorzien van koffie en thee faciliteiten. Fitness en sauna aanwezig. Ontbijtbuffet super.

Gereisd Met partner in Sat Mar 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Jacobs
30-4-2012

Mooie kamer. Goed schoon. Badkamer niet groot maar wel kompleet en schoon. Extra bed voor zoon werd niet gerekend. Ons bed was zeer ruim. Het ontbijt was geweldig, volgens mijn zoon zijn droomontbijt! Zelf wafels bakken, pancakes, vers fruit, vers brood, viennoises, enz. Personeel erg vriendelijk. Enige minpuntje was de geluidsoverlast van buiten. Eerste ochtend om 6.00 uur gewekt door leverancier, tweede ochtend door een hijskraan die iets op een dak moest doen om 7.30 uur op zondag. Verder langsrijdende auto's met herrie. Al met al een prima hotel met goede service. Wij zijn tevreden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Heel mooi hotel!

Tosca01
15-11-2011

Dit hotel is perfect. Je zit eigelijk afgelegen van de stad, maar binnen 10 minuten ben je in het centrum. Met de bus ben je er met 20 minuten. Een kaartje kost 2 euro die een uur geldig is. Op 200 meter afstand zit een enorme supermarkt. Een Wallmart voor degene die daar bekent mee is. Het hotel heeft 7 verdiepingen en ruim 60 kamers per verdieping. Toen wij er waren was het er heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed vertoeven in prima ambiance

Jan
25-7-2011

Het hotel ligt even buiten het centrum maar met de bus - halte op 200m - bent u in een half uur in het centrum. Parkeergarage van het hotel is in het weekend gratis. Daarnaast voldoende ruimte in de omgeving om vrij te parkeren.Zeer voorkomend personeel. Ruime kamer met klein koelkastje. In de hal kleine minimarkt 24/24 uur. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel om Geweldig Brussel te ontdekken

lelany
3-6-2011

Een geweldig hotel met goede verbinding naar het centrum luxe kamers en een leuke bar.Maar de prijzen van de drankjes zijn er aan de hoge kant.Ontbijt is niet erg luxe en niet erg uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Courtyard Brussel in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Courtyard Brussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.