Hotel Made in Louise

4 reviews over Hotel Made in Louise in het Nederlands

Prettig hotel

Syllie,
19-9-2017

Fijn hotel, prima service, schone kamers, fijne douche, comfort bed, super ontbijt. Op loopafstand van de binnenstad en parkeerruimte voor de auto. Kamer 008 is wat klein en snel warm. Airco informatie misten we.

goede ligging, erg klein kamertje

Arie
12-9-2011

Het hotel Louise ligt in een zijstraat van de avenue Louise en is dus qua ligging prima. je wandelt zo naar deze avenue en in een half uurtje loop je rustig naar de grote markt. Het hotel heeft geen parkeergelegenheid, maar in de omringende straten kun je over het algemeen wel je auto kwijt. (tussen 18.30 en 09.30 gratis, kom daar in Amsterdam maar eens voor). Voor zover ik weet bestaat dit hotel uit verschillende type kamers. wat hadden wel een heel erg klein kamertje aan de voorkant van het hotel. Voor één nachtje logeren niet zo'n probleem, maar als je langer wilt blijven is het wat minder. entree van het hotel ziet er aardig uit. hotelkamer wel erg gedateerd en nodig aan renovatie toe. Ontbijtbuffet was heel redelijk, voldoende keus en werd goed aangevuld. Voor één nachtje stadsbezoek goed te doen voor een redelijke prijs

heerlijk weekend gehad

franciene bakker
21-6-2010

ik heb hier echt een heerlijk weekendje gehad,

het bad was niet helemaal schoon..

en als je in bed lag hoorde je overal mensen doortrekken,

maar toch was het heeerlijk,

de bedden sliepen goed het ontijbijd was lekker

en de ligging echt top,

wij hebben veel met de voet bezocht ideaal!

2008

Heel erg oud!!

Brenda
11-8-2008

Alles ziet er heel erg oud uit. Voor dat geld kan je misschien een andere hotel uitkiezen. Wel is de ligging goed. Het ontbijt is ook niet verkeerd. Maar ik had het gevoel dat alles op ons kamer erg vies was.

We hebben een aantal aanbieders voor Made in Louise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Made in Louise in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Made in Louise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.