Géén boekingskosten

Hotel Leopold

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Leopold voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 148 reviews

• Sportfaciliteiten

148 Reviews over Leopold

• 10Lidi22-07-2019

Super!!

Mooie kamer in aparte vleugel, supernieuw sanitair

• 8Angelique Hofman16-05-2016

Goede kamer

Fijn hotel. Ik had een mooie schone kamer. Behulpzaam personeel.

• 9inediepenmaat04-05-2016

prima hotel met goede busverbinding naar centrum.

Dit hotel is een prima uitvalsbasis om Brussel te leren kennen. De kamers zijn netjes en schoon. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Goede busverbinding naar centrum en het vliegveld (halte Luxemburg). Het ontbijt was prima. Volop keus Een minpuntje vonden wij dat het personeel geen nederlands sprak. Ook het engels was gebrekkig.

• 7Chantal13-10-2015

Prima hotel

Hotel Leopold ziet er goed uit en ligt in de Europese wijk. Dat is een prima wijk. Niet ver van station Luxemburg en een bushalte en metro dichtbij.

Het hotel is netjes. De kamer waar wij zaten (begane grond, achter de buffetruimte) was erg mooi en netjes. Wel erg gehorig (naast een lift) en de badkamer stonk vreselijk, volgens mij kwam dit uit het putje. Echt een hele vieze rotte eieren lucht.

Verder zag het er prima, schoon en netjes uit. Het ontbijt was ook prima en wij hebben 2 keer gedineerd in het restaurant van het hotel. Hier hebben wij erg lekker gegeten voor een betaalbare prijs.

• 1ter Voort10-06-2015

Ontzettend slechte service,

Ontzettend slechte service, zeer gehorige kamers, kom er nooit meer.

• 8liliane.dullaert28-05-2015

Goede ligging in Brussel!

Het hotel heeft een uitstekende ligging om Brussel te verkennen. De kamer was in orde en het ontbijt was wel ok, al vond ik het niet heel goed van kwaliteit. Het eten in het restaurant was veel beter. Prima personeel. Auto wordt in garage geplaatst tegen betaling.

• 7Stefan Schrama11-05-2015

Fundamenteel voor een succesvol weekend

Iets buiten het gezellige centrum, maar lopend op nog geen 20 minuten afstand is het een prima en modern hotel. We zijn gastvrij ontvangen door een receptioniste die 10 en 11 mei beide dagen aan het werk was. Ze sprak goed Engels en was ons goed en beleefd van dienst. Onze auto werd geparkeerd voor ons voor 25 euro binnen 24-uurs termijn, en op afgesproken tijd weer buiten gezet. Onze kamer was kleiner dan verwacht, maar alles was tip top in orde, en erg schoon. De minibar stond paraad, maar wij vonden de drankjes te duur. Zeker als er een supermarkt op nog geen 100 meter verwijderd is van het hotel (Heuvel op bij bushaltes en bij metrostation Thrône). Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, ze ober bij het ontbijt was echter niet vriendelijk of behulpzaam. Er kwam geen vrolijke groet van af. Om 9 uur kwam de housekeeping zonder kloppen of dergelijks zomaar onze kamer in. Wij schrokken, want we sliepen nog. Geluk bij een (onbeleefd!) ongeluk, want wij hadden ons verslapen.

• 7dario07-05-2015

Prima hotel, maar zeker geen 4 sterren

Hotel heeft een prima ligging, goed en makkelijk te bereiken met de auto, parkeergelegenheid voor de deur (als er plek is) op redelijke loopafstand van het (toeristische) centrum.

Ongeveer 10/15 minuten lopen tot de grote markt.

Kamers zijn netjes en schoon, maar niet heel erg groot of luxe. Personeel vriendelijk en spreken zowel frans als nederlands en engels.

Ontbijt vond ik wat tegenvallen voor een vier sterren hotel, broodjes en croisants waren vers en lekker, maar het beleg was gewoon grootverpakking kaas en ham, jam enz en het bekende engelse ontbijt met grote warmhoud bakken scrambled egg, bacon en wittebonen.

Vruchtensappen waren uit automaat, had er persoonlijk wat meer van verwacht.

Ook onverwachts was dat er achteraf nog stadsbelasting betaald moest worden a €7,50 per nacht.

• 6jan_priem31-12-2014

Geen 4 sterren waard

Personeel aan de balie kende met moeite Frans en geen Nederlands in ons eigen land, wel spaans en een beetje Engels. Verwarming is 's avonds uitgevallen en pas 's morgens rond 09.30h hersteld terwijl we de koudste nacht van het jaar hadden (27/12). Warm water was er ook niet. Wanneer we wilden uitcheken was de lift nog defect ook, te voet van het vijfde verdiep naar beneden.

• 8Simone08-12-2014

Prima hotel voor een weekendje Brussel!

Wij zijn het afgelopen weekend op vrijdagmiddag aangekomen in het hotel en zondag weer vertrokken. We werden netjes ontvangen en ook de kamer was prima, niet super groot maar alles is in goede staat en schoon. Het centrum is een goede 15 minuten lopen, ook goed te doen. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik goed in balans, wij waren p.p. 88,- kwijt voor 2 nachten. Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Hotel Leopold info

• AirconditioningBeschikbaar