Hotel Le Plaza Brussels

Hotel Le Plaza Brussels

8.5Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Plaza Brussels voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

47 reviews over Hotel Le Plaza Brussels

• 10Mary de Werdt09-08-2016

Super de Luxe

Wij hadden de prestige room gereserveerd en die was heel groot met een enorm bed. Mooie badkamer met heerlijke verzorgingsspulletjes. Parkeerservice is prima maar wel prijzig. (€30,00 per nacht) Je geeft de auto en sleutel af en je hoeft er niet meer naar om te kijken tot je vertrekt. Hotel ligt gunstig en het meeste is op loopafstand te bereiken. Goed en gevarieerd ontbijt. Restaurant is in de zomermaanden gesloten maar er zijn voldoende eetgelegenheden in de buurt. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Monique17-01-2016

geweldig

Prachtig hotel met lekker ontbijt, jammer dat het restaurant gesloten was in de kerstvakantie. In de kerstvakantie zijn de prijzen schrikbarend lager dan buiten de vakantie om, dus nu een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Hein van der Wal22-03-2015

Mooi hotel

Voor de prijs die wij ervoor betaalden chique hotel, wij kregen als update de prestige suite, erg groot met een super badkamer en zeer goede bedden. Hotelbar erg prijzig en weinig bezocht door gasten op de kaart stond kaasblokjes, deze waren om 21 uur al niet meer te verkrijgen! Dit was jammer is wel lekker bij de portOntbijt was goed verzorgd, was voldoende keuze. Minpuntje was wel dat de beloofde garage vol was, hierdoor moest de auto naar een andere parkeergarage. Al met al wel aan te bevelen!

Gereisd met partner in maart 2015

• 8R.swinkels715-09-2014

leuk hotel

Leuk hotek midden in het centrum.. Prijzen aan de bar wel een beetje prijzig (6 euro voor een biertje). Kamers netjes... Ontbijt was ook goed en voldoende..

Gereisd met partner in september 2014

• 10Femke01-01-2014

Luxe en comfortabel

Een prachtig hotel op een prima locatie in Brussel. Klassiek en glamoreus ingericht, prachtig aangekleed. Vriendelijke receptie, er zijn ook Nederland sprekende medewerkers, de rest spreekt goed Engels als je het in het Frans niet redt. Vertelden precies waar we in de stad de leukste plekken snel konden vinden. 10-15 minuten lopen naar Grand Place via een grote winkelstraat. Metrostation Rogier op 1 minuut lopen. We hebben een pakket geboekt via de Plaza website met een Prestige kamer en flesje Champagne en roomservice ontbijt, zeer betaalbaar. We kregen een zeer ruime kamer met een gigantisch en comfortabel bed. Prima badkamer met bad en douche. Heerlijk ontbijt, we konden de avond ervoor zelf aankruisen welke gerechten we wilden en hoe laat het bezorgd mocht worden. Wij komen absoluut terug!

Gereisd met partner in december 2013

• 7Monique den Ouden01-11-2013

Goed hotel

Afgelopen weekend een daar geweest en het is een prima hotel met klantvriendelijke medewerkers. Hotel mag wel een schilderbeurt krijgen. Ligging perfect.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Linde28-07-2013

goede locatie, goed en schoon hotel

3 nachten in het hotel geslapen tijdens ons bezoekje aan Brussel! De ligging is erg goed, aan het begin van de winkelstraat en dichtbij een metrostation. Wij hebben enkel de metro gebruikt voor een bezoek aan het Koning Boudewijnstadion en het Atomium. De overige bezienswaardigheden zijn vanuit het hotel op loopafstand! Koninklijk paleis, paleis van Justitie, Manneke Pis, de Grote Markt, de Kunstberg, etc. De terrasjes en restaurantjes zijn ook in het gebied van de Grote Markt te vinden. Geen gebrek aan Belgische biertjes, wafels en natuurlijk chocolade! Het ontbijt in het hotel was top. Engels ontbijt met lekkere broodjes en beleg, vers fruit en verse fruitsapjes. Het hotel is schoon en goed onderhouden. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Mae06-07-2013

Luxe en ruim hotel in het centrum, prima!

Heerlijke bedden, fijne douche, grote kamers, goed ontbijt, goede service (met name bij ontbijt!), centrale ligging, kortom wij waren zeer tevreden over dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8wendy30-04-2013

Mooi Hotel, Slecht Rolstoeltoegankelijk

Prima hotel, goede ligging. Ontbijt redelijk, maar gezien de prijs ( als je dit los zou moeten betalen, veel te duur) bied weinig extra's of luxe produceten. Op sommige boeking sites staat dat de acc rolstoel toegankelijk is, Dat is helaas niet, Er is geen aangepaste kamer, meeste kamers zijn de deuren te smal, Heling naar lift is veel te stijl en ontbijt in de kelder...dan moet je met de personeelslift via de spoelkeuken,,,

Gereisd met partner in april 2013

• 8Ronald23-03-2013

Chique

Midden in Brussel en op loopafstand van de Grote Markt en vandaar uit kun je de stad ontdekken. Le Plaza is een goed verzorgd en chique hotel, met klassieke inrichting. De kamers zijn ruim met hal en grote aparte badkamer. Het ontbijt was meer dan goed: veel keuze (waaronder verse zalm) en goede kwaliteit. Mooie uitvalsbasis voor een stedentrip.

Gereisd met vrienden in november 2011

Hotel Le Plaza Brussels info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald