3,8 miljoen reviews
Géén boekingskosten
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • iDeal Logo
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Hotel Le 9 Brussel

BelgiëBrusselBrussel
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-1
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-2

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le 9 Brussel voor je op een rij gezet:


5MatigScore uit 2 reviews
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-3
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-4
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

Beoordeling

5MatigScore uit 2 reviews
  • 5Waardering
  • 8.5Ligging
  • 4.5Service
  • 6Prijs/kwaliteit
  • 6.5Eten
  • 7.5Kamers

Hotel info

  • Airconditioning
  • Draadloos internet
Meer hotel info

Reviews

9 Reviews over Le 9 Brussel

  • 8Vosdellen Danny24-02-2015

    Goed hotel voor zaken mensen

    Voor mijn werk mocht ik in 9Hotel CENTRAL Brussel verblijven.

    Het hotel werd verbouwd in 2014. Via hun website had ik een positieve indruk. Ik heb dit hotel gekozen omwille van de ligging (tussen station Brussel-Centraal en mijn klant).

    Mijn positieve indruk werd bevestigd bij het inchecken. Mooi hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

    De kamer werd mooi gerenoveerd. Enkel spijtig dat, rekening houdend met het mooie interieur, ze de stijl niet hebben doorgetrokken naar hun deuren.

    Als enig minpuntje betreffende de kamer kan ik aanhalen dat men in de kamer het lawaai van het voorbij rijdende verkeer hoort. Zeker leuk als politie, ambulance met sirene voorbij rijdt ...

    Ontbijten was mogelijk vanaf 7:00 's morgens. Ontbijt werd opgediend in buffet. Spijtig genoeg waren de roereieren en bonen niet warm. Voor de rest lekkere croissants, broodjes, charcuterie, ... en vers fruitsap.

    • 7Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 9Kamers
  • 2Suzanne23-07-2012

    Let op: locatie NIET gegarandeerd!

    Prima hotel: top locatie en verder ok. Maar: let op! Wij hebben het vermoeden dat ze overboeken en dan de gasten voor wie ze geen kamer hebben naar zusterhotel dat minder gunstig ligt sturen.

    Er zou wateroverlast zijn in onze kamer. Daardoor moesten we verhuizen. Maar de overlast konden ze niet laten zien en alles ging heel routinematig, alsof het iedere dag gebeurde. We hebben ook meerdere recensies met soortgelijke verhalen over dit hotel gelezen.

    Verhuizen was voor ons geen optie omdat we met de trein naar vliegveld moesten volgende morgen. We hebben uiteindelijk heel boos moeten worden voordat de onbeschofte receptionist de manager belde. Toen was er ineens wel een kamer beschikbaar. Vermoedelijk hebben ze andere mensen laten verhuizen.

    Oftewel: prima hotel met top locatie, maar je hebt niet de garantie dat je er ook daadwerkelijk zult verblijven!

    • 10Ligging
    • 1Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
  • 8Michael25-06-2009

    Very central, good accomodation

    The normal rates make it expensive but when discounted (105 Euro) it is reasonable value for money. The only real gripe is the coffee machine in the breakfast room. Fresh coffee would be nicer. The free internet access is very helpful.

  • 6Michael25-06-2009

    This is really a three star hotel not a four star. However it is clean, comfortable very conveniently located and good value for the £70 per night I paid. Some annoying problems which the management did not seem interested in sorting out such as being given a twin room after booking a double and also having to have one of the staff open my room with a master key every time I wanted to get in because they had lost all the keys.

  • 4Andrea25-06-2009

    I would recommend the hotel to others this was the second time that i stayed in the hotel. If you want something that is close to the grand place then this is your hotel. However the hotelis more of a 3 than a 4 and the service is very slow.

  • 8Rogier25-06-2009

    very good

    Basic and standard room (could use a coffee machine), very nice beds. And what more would you want anyway (ok, except the coffeemachine maybe) . Very nice personnel. And it's in the middle of the city, which eliminates every possible other reason to complain.

  • 6Emma25-06-2009

    Although perfectly acceptable it appeared somewhat shabby and old-fashioned. Fine for 1 night and business but not somewhere i'd recommend for a weekend break.

  • 8Linda25-06-2009

    Good value for money. Unfortunately there were no rooms at the rear so it was quite noisy at the front. Hotel staff put us up on the 5th floor to try and make it less noisy. However, after sampling the local beer and going on long walks, we slept like a log. The beds were very comfortable but not the double we'd requested. Two beds pushed together. The hotel however was good value, breakfast was excellent and the staff very helpful.

  • 8Stefania25-06-2009

    L'hotel ha una posizione strategica imperdibile, sia che si voglia visitare il centro, sia che si voglia Bruxelles come punto per escursioni presso altre città, la stazione è a 200 mt.Le stanze sono spaziose, ben arredate e pulite, la colazione è standard

Hotel Le 9 Brussel info

Het complex

  • Totaal aantal kamers75

Faciliteiten

  • AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar

Kamerfaciliteiten

  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TVBeschikbaar

Entertainment

  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Maaltijden

    Adresgegevens