Géén boekingskosten

3.4OnvoldoendeScore uit 5 reviews

5 Reviews over La Potinière

• 3Diana Kuurstra23-12-2014

alleen om te slapen

de foto's op de site komen totaal niet overeen met het hotel zoals het daadwerkelijk is. Als slaapplek prima maar de douche was vies, in een soort hoek in de slaapkamer, de wc was in een hokje waarin de tegels nog niet op zaten en de wifi werkte niet. ontbijt betaal je voor bij, bestaat uit een broodje en een croissantje met jam er bij. personeel zegt nederlands te spreken maar dit is zeer gebrekkig, bijna niet. veel buitengeluiden op de kamer. er staat dat er kosten aan het parkeren verbonden kunnen zijn maar het is gewoon betaald parkeren

• 5mirjam18-11-2010

vieste hotel ooit

Op terug reis van Spanje(luchthaven Charloi) verbleven wij een nacht in Brussel. Dit was goedkoopste hotel wat we konden vinden. (50 euro per kamer)Lag redelijk dicht bij Brussel-noord(waar de volgende dag eurolines bus ging).Vlak bij Schaarbeek. Wij kwamen van Brussel-noord. Liepen door echt achterbuurt. Roze buurt. en daarna in immigranten wijk. Wij kregen ruime kamer. met 2 twee persoon bedden. Het bed lag lekker. Alleen de kamer stonk naar sigaretten rook. Verder was er een douche. Die in de slaapkamer lag. Met alleen afscherm douche gordijntje. En er was was hokje, met wc. Ontbijt was op zijn Frans. Koffie en 2 broodjes. Koffie smaakte ieder geval heerlijk.Maar op de gang en rest was gewoon vies en stoffig. En hotel doet me denken aan 'allo 'allo met echte oude wets receptie en ring bel?En de baas leek er op?

• 2R24-09-2010

voor 1 nacht alleen slapen? oke!

dit Hotel dient men te vermijden als men ook maar iets van service of schoonheid verwacht. het ligt in de achterbuurten van Brussel en zo is het uitzicht ook. de kamers zijn klein en maar net schoon. veel kamers schijnen vast bewoond te worden door veelal zwarte gezinnen. de etens luchten die men op de kamers maakt hangen in de gangen. de gangen zijn smal en de trap al net zo. een lift is er wel maar voor 1 persoon tegelijk.

maar als je op zoek bent naar een hotel voor 1 nacht om alleen te slapen zou ik het direct weer doen. goedkoop en smorgens weer weg. in het centrum 3 km verderop kan je perfect ontbijten.

• 2Dennis Renes24-08-2010

Hotel is erg vies, kamers zijn redelijk schoon

Het hotel zelf is erg vies. Op de smalle gangen ligt afgetrokken tapijt en het stinkt er enorm. Sommige kamers zijn bezet met mensen die er "wonen" soort van zigeunervolk. Het personeel is erg koud en niet vriendelijk. Het ontbijt is erg summier, oud croissantje en een pistoletje. We hebben er alleen geslapen vanwege de Axe City Parade in Brussel wat op maar 3km afstand lag. Toen we 's avonds terug kwamen raadde de politie ons af om de straat nog op te gaan om wat te eten. Al met al, even een avondje crashen is prima te doen maar je moet niet teveel verwachten...

• 6Jean Pierre19-04-2008

Nog nooit in zo´n vaag hotel geslapen, maar inderdaad de ligging is top op het gezellige Sint Goriksplein. Dus voor een brakke overnachting zeker de moeite waard.

• 5Rafik06-06-2007

Tja een oud en gaar hotel waar de verbouwing nooit af is geloof ik, kom er al jaren en altijd iets dat niet af is. Een heel kaal hotel maar wel super centraal en heel goedkoop. Zoek je een hotel met allure, niet doen. Zoek je een bed in Brussel en verder niks, een aanrader.

Hotel La Potinière info

Het complex