Hotel La Madeleine

Hotel La Madeleine

7.2Goed

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar La Madeleine?

7.2Goed

9 reviews over Hotel La Madeleine

• 5angelique03-03-2012

erg verouderd hotel op perfecte ligging

Liggin perfect, vlakbij de grote markt. Helaas was de eerste indruk van de kamer erg slecht, wij moesten talloze kleine gangetjes en deurtjes door om in de kamer te komen. Ik had totaal geen idee meer waar we zaten. De kamer zelf was verouderd, de vloer liep krom en het bed was oud en bekleed met zo’n oude fleece deken. Ook de ramen in dit hotel konden niet open en het uitzicht was ver onder ons op een binnen pleintje. Het gaf mij een beangstigend gevoel omdat als er brand uit zou breken wij of door de talloze gangetjes of op het onbereikbare binnenpleintje uit zouden komen. De kamer 236 was overigens niet klein zoals onderstaande reacties wel omschrijven, ik zag tijdens de schoonmaak andere kamers en die waren inderdaad zeer klein, je kan daar amper om je bed heen lopen. Volgende keer zou ik gebruik maken van het Ibis, best westren of novotel want die zitten aan hetzelfde pleintje en dan heb je iets meer comfort voor natuurlijk ook iets meer geld.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8WCM27-02-2012

Perfecte ligging

Het hotel ligt heerlijk in het centrum met een grote parkeergarage voor de deur. (15 euro per 24 uur). Het ontbijt was echter ver onder de maat. Brood,eieren,boter en beleg was op of bijna op en er werd niet bijgevuld ondanks ons verzoek. Kamers waren uitstekend, maar wel veel te warm

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Sandra16-03-2011

Goede prijs kwaliteit verhoudeing

Wij zijn in december in het hotel geweest. Het ligt aan de grasmarkt, op dit plein is een gedeelte van de kerstmarkt. Kamers zijn wat klein en gehorig. Maar verder was het netjes schoon, ontbijt was ook goed. Het parkeren was lekker dicht bij. En naast het hotel zit een shoarma tentje, deze is erg goed en zeker niet duur! Als we weer een keer naar brussel gaan, dan weer naar dit hotel

Gereisd met partner in december 2010

• 6leon1024-12-2007

Ligging is perfect, de rest is minimaal. Ontbijt is slecht, bijna geen keuze, alleen kaas en ham (als je vroeg genoeg bent). Voor kinderen geen aanrader, niks aanwezig. Kamers zijn heeeeel klein (er kan geen campingbedje meer bij, zonder alles te blokkeren), schimmel op de muren, behang eraf. Badkamer klein en niet schoon. Handdoeken zelf meenemen, want je krijgt er maar 1! Receptie zeer ongeïnteresseerd. De prijs is relatief hoog. Geen service, geen luxe, maar wel de prijzen van een luxe hotel. Echt geen aanrader. Kerstmarkt is wel heel leuk in Brussel, dat maakt een hoop goed.

Gereisd met familie in december 2007

• 7rens19-12-2007

perfect gelegen op 100 van ondergrondse parking en 500 meter van de grote markt.eenvoudig hotel. maar goed voor een weekendje Brussel. Bedden zijn goed en daar gaat het dan ook om bij z'n verblijf. wel gehorig.

Gereisd met vrienden in december 2007

Hotel La Madeleine info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats