Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Légende voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 12 reviews

8.2FantastischScore uit 12 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Légende voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over La Légende

• 8Familie_Ruiz_Carbonell02-01-2013

Midden in het centrum, zeer klantvriendelijk!

Prettig, kleinschalig hotel. Comfortabele kamers, schoon (tekst voor handdoekwissel hilarisch, zeker even lezen!) midden in het centrum van Brussel. Zeer klantvriendelijk personeel. Auto mocht tegen kleine betaling na uitchecken op de binnenplaats blijven staan, hierdoor konden wij nog de hele dag van Brussel genieten. Grote kamer (3-persoons) Andere beoordelingen spreken van sober ontbijt. Niet onze ervaring (kan veranderd zijn) vers fruit, yoghurt, muesli, divers beleg, divers brood, heerlijke taart, goede koffie en thee. Gemoedelijke sfeer. Hotel is een aanrader, prijs kwaliteit is zeer goed in verhouding!

• 9Petra09-12-2011

Prima hotel voor niet veel geld

Supervriendelijk en behulpzaam probleem. Mooie, nette, grote kamers. Prima ligging op 10 min. wandelen van Centraal Station.

• 8Ilona31-01-2010

Prima hotel

Wij hadden in okt.2009 de suite, 4 persoonskamer, erg groot. Ontbijt: alles is er, echter het is er krap en beetje behelpen. Erg dicht bij het centrum. Prima hotel voor weekendje Brussel. Ik zie op de site dat ze eind 2009 gaan renoveren, misschien een verbetering qua ontbijtzaal. Ilona

• 7lizz20-04-2009

sober maar prima gelegen

Een eenvoudig hotel maar met prima service en op een super plek gelegen, in een paar minuten op de grote markt en met 5 minuten op Brussel centraal. De 3/4 persoonskamers zijn heel groot. Het ontbijt is heel eenvoudig, wel heel goede koffie!!! Aanrader!

• 8P. de Man07-11-2008

prima hotel

Prima hotel in het centrum van Brussel, vlak achter de Grote Markt en vlakbij Manneken Pis. Wij hadden een king room, zeer ruim! Ontbijt was goed, ontbijtruimte wel wat aan de kleine kant.

• 8Kelly Martoredjo09-09-2008

Leuk knus hotel in hartje Brussel.

Een prima netjes hotel op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Kamer was netjes, schoon maar wel klein. Ontbijt was normaal maar wel goed verzorgd. Een goed en leuk maar vooral betaalbare hotel om het prachtige Brussel te bezoeken. Als je geluk heb kan je de auto op het binnenplaats laten staan mocht er geen andere staan want groot is het niet. We hebben er een fijne weekend gehad in het hotel en natuurlijk Brussel.

• 8Marleen28-03-2008

Een nette hotelkamer, maar wel erg klein. Aangezien je hier toch niet veel zal verblijven is dat niet erg. Een erg nette en ruime badkamer. De ligging is perfect, heel dichtbij allerlei bezienswaardigheden zoals Manneke Pis, de Grote Markt, het koninklijk paleis en de winkelstraat. Goede bediening. Het ontbijt bestaat uit wat brood en broodjes, muesli, fruit, yoghurt, koffie, jud d'orange en thee. Ook verschillend beleg: ham, kaas, hagelslag, jam. Kortom eenvoudig maar wel lekker. Een aanrader voor een paar daagjes Brussel

• 7marjan schouten24-06-2006

Prima schone kamer, mooie badkamer, ontbijt nogal karig, niks bijzonders,ligging hotel perfect, om de hoek van alle bezienswaardigheden en op loopafstand van station, prima voor een weekendje weg.

• 8R.29-05-2006

Prima stadshotel, dichtbij station Brussel Centraal. Grote Markt en Manneken Pis op enkele minuten afstand. Kamer was schoon, badkamer met toilet en bad/douche. Personeel was erg vriendelijk. Hoewel in het centrum, toch rustig, de binnenplaats waar de kamers op uitkijken ligt niet aan de straat. Iets minder was het ontbijt, niet echt vers brood (van de supermarkt) en 1 klein croissantje per persoon. Maar voor die prijs een heel goed hotel.

• 9Conny23-05-2006

De ontbijtruimte is een beetje klein, maar voor de rest een goed hotel met ontzettend vriendelijk personeel

Hotel La Légende info

• Adresgegevens