Weer vandaag17°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Izan Avenue Louise voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Izan Avenue Louise in het Nederlands

Verschrikkelijk vieze kamers

Anoniem
6-11-2017

Kamers zijn verschrikkelijk. Muren en badkamer vol met schimmel. Slecht tot geen warm water. Gordijnen sluiten niet. Alleen een laken over het oude matras, geen molton o.i.d.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sterk verouderd hotel

Fam.
1-1-2017

Niet goed: Hotel is hard aan een renovatie toe, beide kamers die wij hadden geboekt vertoonde veel mankementen, in badkamers veel schimmel, kranen werken niet goed, lekkende douchewand, losse wandtegels. In slaapkamer is tapijt versleten, zitten contactdozen los en gaan ramen nauwelijks open.

Wel goed: Bed, bedlinnen, schone handdoeken, ontbijt.

Er moest voor de parkeergelegenheid betaald worden, wel mochten wij na uitchecken onze auto de gehele dag laten staan.

Algemeen: Hotel is zeker geen waard.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Geen vier sterren waard!

Carien
9-6-2014

Het hotel is zeer verouderd. Bij aankomst al "gedoe" over of ontbijt nu wel of niet bij onze prijs in zat (wat overigens wel zo was). Het personeel is stug en niet bepaald vriendelijk. We hebben geboekt via een actie en hierdoor 149 euro voor 2 nachten, inclusief ontbijt betaald. Persoonlijk zou ik er ook echt geen cent meer voor over hebben. Het hotel ligt aardig ver van het centrum. Gelukkig ligt het wel in een leuke wijk met heel veel winkels, restaurantjes etc. Het centrum is goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de fiets, de je voor een dag of langer overal in de stad kunt huren. Er zat schimmel in de badkamer en een gat in ons bedlaken. Bovendien was het erg warm op de kamer en was er geen airco of fan. Het ontbijt was erg karig. Het hotel is verder wat muf en de lift is meer een goederenlift dan een personenlift. Ik denk dat al met al twee sterren beter bij dit hotel past.

Gereisd Met partner in juni 2014

Goed voor 1 of een paar dagen.

Theo
25-3-2011

Het hotel ligt in een rustige straat. Kamers zijn netjes. Er is een parkeergarage bij. Douche/bad/toilet ruimte erg krap ca. 2,5 m2, je kunt er maar met 1 persoon tegelijk in. Als je alleen bent is dat geen probleem natuurlijk. Aan de achterkant is het heel rustig slapen. Bij de lift in de buurt, hoor je hem wel op en neer gaan,(ouderdom) maar niet echt storend en niet continue, na 23.00 maar zelden meer. Metro op loopafstand. Onbijt is niet super, maar zeker voldoende dus redelijk goed. Zoals gezegd het ziet er wel netjes uit, maar hier en daar ook wat gedateerd, b.v. het smalle trappenhuis, maar goed als alternatief is er dan altijd de langzame en verouderd lift nog. Zoals gezegd netjes, maar hier en daar ook wat gedateerd, b.v. het smalle trappenhuis, maar de verouderd lift is er ook altijd nog. Voor een paar dagen goed te doen en zeker redelijk geprijsd t.o.v. de grote hotels. Men spreekt alleen frans en engels, beslist geen nederlands.

Gereisd Alleenreizend in maart 2011

Rustig hotel. Heerlijk ontbijtbuffet

elmahoek
8-12-2010

Hotel is netjes en verzorgd. Ontbijtbuffet was perfect. Onder hotel een parkeergarage (tegen betaling). In zijstraat van avenue Louise, vlakbij tram en metro.

Gereisd Met vrienden in september 2010
2007

Dit hotel zit echt aan de bovenkant van viersterren

Stepheny
29-5-2007

Dit hotel zit echt aan de bovenkant van viersterren. Hoewel de gevel niet echt uitnodigend is, is het hotel van binnen keurig in oude Engelse stijl. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, ruim en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en ook prima verzorgd. Het hotel heeft geen restaurant, wel zijn kleine maaltijden op de kamer te bestellen. Opvallend is het vriendelijke en behulpzame personeel. Ligging is prima, een kleine 10 minuten lopen naar het Palace de Justice (vanaf hier vertrekken de Hop on/hop off bussen en openbaar vervoer) en 20 minuten tot aan de Grote Markt. In de wijk Louise zelf zijn enkele straatjes met goede restaurants en cafeetjes, de Avenue Louise is een mooie winkelstraat voor bezoekers met een goedgevulde beurs. Geen minpuntjes aan dit hotel, naar onze mening een echte aanrader

Gereisd Anders in mei 2007

2006

Goed gelegen hotel, in zijstraat van Avenue Louise, op van

Piette Panesi
28-12-2006

Goed gelegen hotel, in zijstraat van Avenue Louise, op wandelafstand van de gezellige en stijlvolle winkelstraat. Goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel, alsook professioneel. Kamers zijn klasse, badkamer is klein, maar doch voorzien van al het nodige. Zeer correcte prijs, ontbijt wel iets duur. Een aanrader voor wie Brussel wil verkennen en de nodige shopping tijd wil.

Gereisd Anders in Thu Dec 28 2006 11:33:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izan Avenue Louise in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izan Avenue Louise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.