Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

11 Reviews over Indigo Brussels – City

• 10Stefanie31-12-2016

perfecte ligging nabij grote markt en brussel cent

wij hebben geen negativiteit te vertellen. Het hotel was centraal gelegen, op loopafstand van de grote markt en tegenover brussel centraal. We werden goed ontvangen in het hotel, ontbijt was gevarieerd en 's avonds een kerstdiner. Wij hadden een arrangement incl 2 drankjes pp. Uiteindelijk moesten we wel afrekenen, omdat we haast hadden hebben we dit betaald. Later hier toch mee terug gegaan en werd dit zonder problemen opgelost.

• 7pv196913-02-2013

Zakenhotel niet Hilton like

Dit hotel is geen 4 sterren waard. De ligging is perfect ten opzichte van het centrum, alles op loopafstand of dicht bij een metro of station. De kamers tonen oud en zijn ouderwets met donkerbruin hout ingericht. Bij aankomst waren de gordijnen dicht, dit had een reden; ik had geen uitzicht en keek uit op twee betonnen gebouwen. De badkamer oogt niet fris en bij douchen in bad sta je tot je enkels in het water. Ontbijt was uitgebreid en vers.

• 8Eyes blue01-06-2012

Fijn Stads hotel

Je zit midden in de stad. Echt de Hilton service die je gewend bent. Wel erg zakelijk.

• 9S.21-02-2012

Goed hotel

Afgelopen weekend hier geweest, mooi hotel, goede ligging schuin tegenover de Nieuwstraat( P.C hoofstraat van Brussel) en ook hier zijn de H&M, C&A enz te vinden. Binnen kwartiertje sta je op de Grote Markt en iets verder op is Manneke Pis te vinden. Het Atomium ligt op 20 min. rijden met de taxi vandaan maar wel aanrader om te bezoeken. Taxi kost circa EUR 15,- met 2 personen. Service in het hotel was ook super, bij receptie spreekt een dame Nederlands. Standaardkamers zijn karig, via touroperator upgrade geboekt naar Deluxe kamer ( zeker een aanrader). Parkeergarage is per 24 uur EUR 15,- dus valt mee voor zo'n grote stad. Restaurant aanrader is: Brussels Grill onder het Sheraton hotel tegenover Hilton Brussel City. Goede prijs, service en lekker eten!

• 9Ruud Niesten19-10-2011

Goed Hilton Hotel.

Zijn hier 2 nachten geweest. Ontvangst receptie vriendelijk,en sprak Nederlands.Als je geen creditkaart hebt dien je 100 Euro borg te betalen,hou hier rekening mee! Kamer niet al te groot,maar prima bed,ruime schone badkamer. ontbijt uitstekend en wordt goed aangevuld.Je loopt binnen 15 min.naar de grote markt.

• 7Michel28-09-2011

Onvriendelijk

Hotel is goed gelegen en kamers zijn schoon. Niks mis mee Maar kwa service Hilton onwaardig. Niet vriendelijk. Receptie vertikt het om nederlands te spreken. Alhoewel ze je wel verstaan!!! Moet dus in Frans of Engels. En zelfs engels gaat niet van harte.

• 7marianne van zelst28-12-2010

leuk hotel voor overnachting

Wij hadden via de website van Hilton dit hotel geboekt.Het was een speciale actie genaamd winter magic brussel. Er zatten ondermeer kaartjes voor schaatsen en slee rijden bij. Aangekomen in het hotel was hier niks van bekend,ook niet van de aktie terwijl dit op hun eigen website staat. Dit werd keurig opgelost door de manager van het hotel.(kaartjes inleveren en we kregen het geld retour). De kamers zijn klein. Wel een koelkastje en een waterkoker met de mogelijkheid om koffie en thee te maken (gratis). De badkamer is redelijk,het water is te koud. Wij hebben daar een melding van gemaakt en daar is iemand voor geweest. Die vertelde dat het water warm is 38 graden dus..... niet zeuren. Het hotel op zich straalt niet de luxe uit die je van een ,,hilton,, hotel mag verwachten. Wij zijn meerder malen in Antwerpen geweest dat veel beter is.

• 7Marion en Marcel15-12-2010

Prima voor overnachting i/h centrum

Wij hebben hier weekend overnacht met vrienden,personeel receptie zeer vriendelijk/behulpzaam[engels].Wij hadden aanbieding,dus goede prijs/kwaliteit. Voor normale prijs is de kamer klein[voordeelkamer]/niet bijzonder,maar nu dus prima. Ook ontbijt goed,hotel ligt centraal i/h centrum. Leuk te bezoeken i/d kerstperiode,lichtshow op grote markt/kerstmarkt. Parkeerkelder o/h hotel 14.00euro 24uur.

• 8Anne05-04-2010

Zéér goed hotel

Hebben hier nieuwjaar gevierd (2009-2010). Zeer snelle check-in en check-out. Personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt is goed: broodjes, croissants, koeken, spek, eieren, verschillende soorten cornflakes, ed. Kamer ruim genoeg. Alles zeer nieuw en goed onderhouden. Min puntje: uitzicht was waardeloos.

• 8Sanne02-01-2006

2006.Met oud en nieuw zijn wij 2 nachten in het Hilton City hotel geweest. Hotel is net gerenoveerd en ziet er mooi en modern uit. Nette loby, vriendelijk personeel. Kamer was modern ingericht met luxe donkerhouten meubels. Niet erg groot,lekker 2 persoonsbed,klein zitje,slecht uitzicht;Wel een prima kamer. Onbijt was lekker en uitgebreid. Zelfs tot 13.00 open ivm nieuwjaarsdag. Wij hebben beneden in het restaurant 's avonds gegeten. Erg lekker! wel prijzig. Als je het hotel uit gaat, dan loop je zo de winkelstraat in. Vijf/tien minuten lopen en je bent op de grote markt. Eventueel is er een metro station voor de deur van het hotel. Prima ligging dus. Parkeergarage tegenover het hotel, 13,80 per 24uur. Kortom een prima verblijf.

Hotel Indigo Brussels – City info

Het complex