Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Ibis Styles Brussels Louise

Hotel Ibis Styles Brussels Louise

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Styles Brussels Louise voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 4 reviews

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering

4 Reviews over Ibis Styles Brussels Louise

• 6Celine16-12-2017

Oké verblijf

• Ligging is redelijk goed. Ligt dichtbij tramhalte, maar lopen richting het centrum is zeker 30 minuten.
    • Auto parkeren in de garage is niet altijd mogelijk omdat ze maar 6 plaatsen hebben. Deze moet dan toevallig vrij zijn en kost 25,- Wij hebben de auto maar op de parkeerplaats voor het hotel gezet. Dit is ook betaald, en gaat max per 3 uur. Hierdoor moesten we 2x terug komen om bij te betalen.
    • Inchecken mag echt pas vanaf 14.00 uur. Je kan ook niet eerder alvast je gegevens doorgeven, of alvast een sleutel ophalen voor later. Dit vond ik niet zo gastvriendelijk omdat wij graag z.s.m. naar het centrum wilde en we geen zin hadden heen en weer te lopen. Spullen kan je wel achterlaten in de bagageruimte.
    • Mevrouw aan de receptie balie sprak redelijk Nederlands, maar was niet echt vriendelijk. Ze vroeg bijvoorbeeld niet hoe onze reis, of wat we van plan waren in Brussel. Als zelf receptioniste zijnde, vind ik dat altijd wel netjes. Ze zei alleen maar inchecken kan om 14.00 uur. Later melde ze ons dat de schoonmaakdienst om 14.00 uur nog niet klaar was dus dat we langer moesten wachten. Ook hier geen excuses of iets voor.
    • Hotelkamer was modern ingericht en schoon. We zaten vrij hoog en hadden een mooi uitzicht.
    • Ontbijt was niet zoveel bijzonders. Eitjes moest je zelf koken, en een wekkertje meenemen. Keuze was niet reuze. Maar dit zat in de prijs bij ons erin dus we mogen niet klagen.
    • Uitchecken om 12 uur was wel fijn!

Als ik opnieuw naar Brussel zou gaan zou ik niet snel weer voor dit hotel kiezen.

• 7vandermaat1715-03-2015

Goed hotel

in maart 2015 2 nachtjes geweest Kamer is wat klein, maar alles wat je nodig hebt is er. Aardig personeel. Goede uitval basis voor uitstapjes. Ontbijt is sober maar voldoende. Geen Nederlandse zenders op de tv. Kamer was goed schoon.

• 8Kees en Wilianne10-01-2007

Januari 2006: zeer verouderde kamer. Los behang. schemerlamp kapot. Vieze vloerbedekking. kapotte wc-bril. Wel goed ontbijt en vriendlijk personeel. Parkeergelegenheid in kelder. Voor 1 nacht vonden we het prima.

• 7Hans en Danielle04-08-2006

Leuk hotel, alleen jammer dat ze op het moment aan het verbouwen waren. Dus het was overal wel stoffig. De kamer zag er wel goed uit (als we de stof even wegdenken). Voor de rest was het een leuk hotel en het ontbijt was goed (ze hebben ons wel een keer vergeten met het ontbijt). Als de verbouwing klaar is, dan is New Louise zeker een aanrader!

Voor de rest hebben wij een erg mooi weekend gehad in Brussel!

Groetjes,

Hans en Danielle