Géén boekingskosten
/België/Brussel/Brussel/Hotels Brussel/Hotel Ibis Off Grand Place

Ibis Off Grand Place

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Off Grand Place voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 34 reviews

8.1FantastischScore uit 34 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Ibis Off Grand Place

• 9Natalie04-08-2015

Goed Hotel, heerlijk bed en lekker centraal...

De ligging is perfect. Centrum en omgeving op loopafstand, Parkeergarage naast het hotel. Heerlijk!

• 8tonnyvdknoop17-08-2012

Perfect gelegen

Perfect in het centrum gelegen hotel. Bij de Grote Markt en naast het CS (uitgang Grasmarkt). De kamer is niet zo groot en eenvoudig, maar de bedden slapen uitstekend. Het ontbijt is goed. Er is een leuk terras aan de voorzijde van het hotel, waar je onder het genot van een Belgisch biertje van alles voorbij ziet komen. Wij verbleven er begin augustus 3 nachten en het is ons prima bevallen.

• 7margreet04-05-2012

Prima hotel voor een paar daagjes Brussel

Vanwege een congres hier verbleven. In deze periode zijn de prijzen overigens pittig te noemen. Voor twee nachten betaalden we per persoon 212 euro incl. ontbijt. Maar omdat het zo dichtbij het station, het congrescentrum en de grote markt. Kamers klein maar functioneel ingericht. Redelijk schoon en kamers werden elke dag schoongemaakt. Ontbijt voldoende keus en smakelijk.

• 8Achterhoekse27-12-2011

Perfect voor een paar dagen Brussel

Net terug van 4 dagen Brussel. Dit hotel heeft een perfecte ligging, aan een pleintje 150 meter van de Grote Markt. Het is makkelijk om met de trein te gaan, het Centraal Station ligt op 200 meter en de Grasmarkt waar dit hotel staat is zelfs te bereiken via een overdekte hal (borden Grasmarkt volgen in het Centraal Station). Kamer was goed, schoon en netjes, bedden uitstekend, minpuntje was de lichte rioollucht in de badkamer. Wij hadden een kamer aan de zijkant/achterkant, was vrij rustig. Zonder ontbijt geboekt, in de buurt van het hotel zijn genoeg zaken waar je voor weinig geld goed kunt ontbijten. Dit hotel is zeker nog een bezoek waard!!

• 7Cindy10-12-2010

Perfecte lokatie voor weekendje centrum

Prima Hotel voor een weekendje brussel, 3 nachten geweest. Kwamen vrij laat aan, 22uur, maar geen probleem. Ontbijten kan tot 12 uur 's ochtends dus geen gehaast in het weekend. Eenvoudig hotel, maar netjes. Inderdaad geen overlast ook al ligt het hotel midden in het centrum. Je hoort alleen in de badkamer de buren.

• 8Quinta25-08-2010

Fantastische ligging!!

Hotel ligt midden in het centrum, maar geen geluidsoverlast van het centrum. Kamers zeer ruim, ontbijt is zeer uitgebreid en vanuit hier kun je de hele stad zien. Wij zijn met de trein gegaan en het is op loopafstand van het station. Hotel is echt een aanrader.

• 8Jeroen11-08-2010

Prima verblijf voor een weekendje weg

Dit is een prima hotel voor een bezoek aan Brussel. Het verblijf in het hotel was goed te noemen, service is zoals je zou mogen verwachten, ontbijt is ruim voldoende en goed te noemen. Enig minpunt vonden wij de ietwat gedateerde badkamer, tenminste in de kamer die wij hadden (510). Je bent verder niet voor de hotelkamer in Brussel, dus voor de tijd die je in het hotel bent kun je best voor dit hotel kiezen. Jammer van Brussel is alleen dat de mensen in de horeca en detailhandel niet echt servicegericht zijn en alleen maar Frans tegen je spreken, ondanks het feit dat het Belgie is en Nederlands een officiele taal is daar. Mocht ik moeten kiezen, zou ik toch naar Antwerpen gaan.

• 9michel17-06-2010

perfect gelegen

Goed en mooi hotel centraal gelegen vlakbij de Grot Markt met alle gemakken en gezelligheid dat het met zich mee brengt.

Ruime kamers zijn goed onderhouden, de restaurant is goed.

Voor een paar dagen Brussel is dit een zeer geschikt hotel.

• 8Susanne10-06-2010

Leuk stadshotel met mooie ligging

In December in dit net gerenoveerde hotel geweest tijdens de kerstmarkt/kerstshop periode. Vrij kleine kamer maar wel keurig schoon. Uitstekend uitgebreid ontbijt buffet! Vriendelijk personeel dat ook Vlaams en Engels spreekt. Goede ligging t.o.v. alle hippe mooie winkel passages/straten en beziensaardigheden als Manneke Pis en de Grote Markt. Het hotel figuurlijk bijna op de grote markt 100m lopen. Hotel is zowel uitstekend per auto als openbaarvervoer (trein) bereikbaar, 5 min. lopen van station Brussel Zuid (100m), zelfs geheel binnendoor (overdekt) te bereiken door de stations passage. Brussel is een hele gezellige stad, ook mooi versiert en extra sfeervol tijdens de kerstmarkt periode. Uitstekend Kerstshoppen! Grote variatie aan soorten winkels met voor ieder wat wils. Veel restaurantjes en terrassen, het enige op te merken is dat er overal in de stad enorm veel bedelaars zijn (let op je tas!). Verder een goed verblijf gehad in Brussel en dit hotel wij gaan zeker nog eens terug

• 8Frank20-05-2010

Verrassend goed hotel in hartje Brussel

Door een om 1 uur 's ochtends sluitende parkeergarage noodgedwongen moeten overnachten in Brussel. Dichtsbijzijnde hotel met ruimte bleek de Ibis Off Grand Place te zijn. Een verrassend goed hotel (voor een keten als Ibis) met bijzonder behulpzaam personeel. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, kamers wat aan de kleine kant, maar wel goed verzorgd. Volgende keer niet mee 's nachts terugrijden maar direct de Ibis boeken.

Hotel Ibis Off Grand Place info

Soort hotel