Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Ibis Brussels Centre Ste. Catherine

Hotel Ibis Brussels Centre Ste. Catherine

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Brussels Centre Ste. Catherine voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 23 reviews

Goede ligging en proper

• goede ligging
    • propere kamer
    • vriendelijk personeel

• kleine kamer indien je erg lang zou verblijven maar voor een citytrip prima

Patriek Deruddere | General Manager, General Manager, 24-02-2016

• 7Anouk29-12-2014

Niet langer als één nacht

Leuk voor één nacht. Erg kleine badkamer en douche. Ligging is top! Bed ligt goed. Schoonmaak matig. Fohn aanwezig, droogt goed. Ontbijt duur 14 euro p.p. , hier niet voor gekozen. In de omgeving veel restaurantjes met goedkoop ontbijt en MacDonalds op 2min loopafstand met goed ontbijt.

Patriek DERUDDERE, General Manager, 11-06-2015

Beste Gast, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Ibis Brussels Centre Ste Catherine erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

• 9DENE26-12-2014

Prima 3-sterren Hotel.

Een prima hotel voor een paar dagen Brussel. In een rustig gelegen gedeelte v/h centrum, maar toch centraal. Het personeel is zeer klantvriendelijk en de prijs kwaliteit is zeer goed. Ook het ontbijt is prima. De kamers , en zo ook het hele hotel, is schoon en netjes. Er is alleen geen kluisje op de kamer, maar bij de receptie. (Deze is gratis) Voor uw sieraden of waardevolle spullen.(Er past b.v. een I-pad in.)

Aan de overkant is een parkeergarage voor Euro14,60 per 24-uur.

Al met al dus een prima plek voor een Stedentrip.

P Deruddere, General Manager, 11-06-2015

Beste Gast, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Ibis Brussels Ctr St Catherine erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,Patriek Deruddere | General Manager ibis Brussels Centre Ste Catherine

• 9ollie.pluis23-12-2012

Prima plek. Zeer centraal gelegen.

Prima hotel. 10 minuten lopen van de Grote Markt. Zeer centraal gelegen. Kamers zijn klein, maar prima. Bedden liggen heerlijk, douche is heerlijk. Ontbijt is verrukkelijk, zeer uitgebreid en........niet te vergeten, de koffie is heerlijk. Prijs/kwaliteit is prima.

P Deruddere, General Manager, 11-06-2015

Beste Gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Brussels City Centrum Ste Catherine. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brussel. Met dank en beste groet, Patriek Deruddere | General Manager

• 7d.wouters30-09-2012

Goed voor een weekendje

Bij aankomst een wat afwezige jongeman die ons incheckte.( deze had duidelijk een kater). Wel kregen we gelijk onze kamer. Echter bevond deze zich op de 7e verdieping, maar de lift gaat maar tot de 6e. Wij vonden dit geen probleem. Kamers zijn erg klein en oud. Mag zeker wat vernieuwing komen. Wel zijn de kamers schoon. Hotel heeft een goede ligging. Binnen 10 minuten sta je op de Grote Markt. Wel lopen er 's avonds behoorlijk wat ongure types in deze buurt. Bedden waren prima. Geen ontbijt genuttigd ( keuze in Brussel zat en voor een lager bedrag). Bedienend personeel in de bar zijn wat stug en spreken slecht Engels. Al met al goed voor een weekendje als je niet teveel verwacht.

• 8Raymond07-03-2012

leuke stad, leuke mensen

mensen waren heel erg lief. het eten was top. niet zo duur. Leuke stad.

• 9Harrij19-12-2011

Goeie ligging.

Hotel ligt op een uitstekende locatie, in het centrum van Brussel. Alles op een mooie loopafstand. Grote markt en een Groot winkel centrum, waar je ook op zondag bij veel winkels terecht kan, dit alles binnen 5 min lopend te bereiken. Wij waren er tijdens de kerstmarkt, deze ligt naast andere zijde van de St Cathelijnekerk. Het ontbijt is erg klein en niet zo uitgebreid als ze doen voorkomen. de kamers zijn niet erg groot maar wel knus en het gehele hoten is erg schoon. Hebben er een heel goed weekend gehad in een gastvrij hotel waar je ook in de avond bij de bar gezellig kan vertoeven om de heerlijke sfeer van de stad eens te bespreken. Parkeergarage op 2 min afstand is ook niet duur. Bij twijfel gewoon ff boeken en beleef de mooie stad met een mooi oud centrum met veel uitstraling, chocolade, manneke pis, jeaneke pis, atomium enz.enz. ons goed bevallen kerstmarkt zelf is niet wat je hoopt als je de duitse markten bent gewend.

• 8Kees24-04-2011

Super ontbijt

Het hotel was goed, keurige kamer maar het ontbijt was echt heel goed. Alles was vers en voldoende keus. Het was prima te doen om te voet naar het centrum te gaan.

• 7Nicky10-01-2011

Goede plek in het centrum

Goed hotel om een paar dagen te vertoeven als je in Brussel verblijft. Kamers netjes en personeel vriendelijk.

• 7Boer24-12-2010

n.v.t.

Bedden zijn uitstekend, kasten te weinig. Verwarming overdag slecht.

Patriek Deruddere | General Manager, General Manager, 09-07-2015

Beste Gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Brussels City Centrum Ste Catherine. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brussel. Met dank en beste groet, Patriek Deruddere | General Manager

Hotel Ibis Brussels Centre Ste. Catherine info

Het complex