Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Ibis Brussels Centre Gare Midi

Hotel Ibis Brussels Centre Gare Midi

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Brussels Centre Gare Midi voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 25 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

29 Reviews over Ibis Brussels Centre Gare Midi

• 8Hans09-09-2016

Goed overnachtingshotel

Schone kamer, wel sober. Uitstekend bed, keurig opgemaakt en schoon. Wel enigszins gehorig pal tegenover het station Brussel Zuid. Het raam kun je dus niet open zetten. Ik sliep aan de voorkant.

• 4Martin Drenthen 21-06-2015

never again

No coffee at hreakfast for 1 hour. Not enough personnel at breakfast - many food items from breakfast did run out early. Too few elevators : had to wait for 10 minutes to get the lift to the 5th floor. Much too expensive for what you get

• 8Laura29-12-2013

Prima hotel

Wij hebben een fijne tijd gehad in dit hotel. Het hotel is gelegen bij een trein en metrostation, wat erg handig is. Het personeel is vriendelijk, bereid om je te helpen. Het ontbijt was prima, genoeg keus en het werd goed bijgevuld. De kamers zien er goed uit, er wordt ook iedere dag goed schoongemaakt. Helaas was alleen wel de verwarming in 1 van onze kamers kapot.

• 7Koen14-12-2012

Prima hotel dichtbij Brussel Zuid treinstation

Dit hotel ligt naast het Brussel Midi/Zuid treinstation alwaar ook de Thalys stopt. Ideaal gelegen dus als je met de trein naar Brussel komt. De ontvangst is prima en ze spreken een goed woordje engels. De kamers zijn ruim, modern en schoon. De bedden zijn groot en liggen prima. Badkamer is ook prima. TV is voorzien van ca 40 zenders w.o. Nederland 1 en 2. Er is overal gratis wifi in het hotel. De verbindingskwaliteit is redelijk maar goed genoeg voor wat websurfen. Het ontbijt is matig. Slecht aangevuld, middelmatige kwaliteit en slecht schoon gehouden. Kost 14 euro p.p..

• 1C.C08-12-2011

Plus jamais cet hotel!!!!!!

Plus jamais cet hotel!!!!!! J'ai eu la triste expérience de me rendre dans cet hotel et me faire voler par le personnel! Je suis arrivée un lundi dans la nuit et je prend la chambre pour 2 jour: prix 280e,la demoisselle qui encaisse me dit que j'aurrais ma facture et mon recu à la fin du séjour et meme si j'insiste elle insiste egallement et fesant confiance à une grannde chaine comme Accor je me dis que je n'ai pas a m'inqueter. On décide de rester une 3émè nuit et à ce moment la on nous demande 169e, le tout payé en cash , petit dejeuner non compris. A la fin de notre séjour on recoit une facture avec 330.80e indiqué alors qu'on a payé bien plus. 10 min après le départ de l'hotel je vois la chose et je les téléphone, j'ai eu des nouvelles que quelques jours après. D'après le résponsable sur les caméras on ne voit pas quelle somme a été encaissé, qu'il n'y a pas eu d'argent en plus ce jour la dans la caisse(evidemment) mais SURTOUT qu'il a très très confiance en ses réceptionnistes.

• 7Tasco13-12-2009

Leuk hotel naast station Brussel-Zuid

Vanaf Brussel-Zuid alleen de straat oversteken. Prima hotel, ik had zelfs in mijn eentje een 3-persoonskamer... Ontbijt ook goed, alleen een beetje vreemd dat je bij het inchecken een ontbijtbonnetje krijgt dat je in het restaurant moet inleveren...

• 9Peter van Pelt17-08-2009

Ideaal hotel voor een citytripje

Hotel is perfect! Ruime kamers en goed ontbijt. 15 minuten lopen naar het centrum door een wijk met alleen maar buitenlanders. Veel eet tentjes met buitenlandse kost en geen alcohol. In centrum alles erg duur. Buitelandse restaurants betaalbaar.

• 7larisa20-06-2009

nooit meer

eten vies, de gordijnen was stuk. ze komen de baddoeken niet elke dag halen

• 7Onbekend06-06-2009

Eenvoudig maar schoon

Eenvoudig maar schoon hotel, iets verder van het centrum maar goed te bereiken met de metro

• 7Aukje11-12-2008

prima hotel voor korte stedentrip

simpele kamer, maar wel prima. Ontbijt is goed, genoeg keuze. Aardig eindje lopen naar centrum, maar dichbij metro/trein

Hotel Ibis Brussels Centre Gare Midi info

Het complex