Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Ibis Brussels Airport

Ibis Brussels Airport

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Brussels Airport voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning

4 Reviews over Ibis Brussels Airport

• 2Angelique05-07-2016

1 grote ramp

Er lagen letterlijk Schaamharen op de wc bril. De douche zag er ook te ranzig voor woorden uit. Kamer ziet er ook erg rommelig uit en de lakens waren niet verschoond. Totaal Geen Vriendelijk personeel. Het enige wat goed was, was de locatie. Betaalt veel te veel geld voor wat je er voor krijgt. Nooit meer.

• 8rtepeters106-07-2012

vrij eenvoudig maar prima hotel

In de nacht voorafgaand aan een vlucht vanaf Zaventem hebben we hier geslapen en is ons goed bevallen. Kleine kamers, maar verder prima, schone badkamer, goede bedden, een goede airco, en tenslotte een prima ontbijtbuffet. De volgende keer dat we van Zaventem vliegen dan zou ik dit hotel weer kiezen.

• 6Bram11-10-2011

Goedkoop ogend hotel voor veel geld.

Hotel en de kamers zien er zeer goedkoop uit, maar toch kost een kamer door de weeks iets van 150 euro. Veel te duur, dit is het echt niet waard. Hotel was wel schoon, maar het meubilair in de kamer was bijzonder simpel. Het bed sliep, tegen mijn verwachting in, wel goed. Ze hebben een shuttle naar het vliegveld en zijn ongeveer 20 minuten met de auto verwijderd van het centrum van Brussel. In de ochtend kwam er een klein pisstraaltje aan water uit de douche die na 10 minuten doorstromen nog net zo koud was als toen ik hem nog maar net opendraaide. Vervolgens maar gewassen aan het kleine, eveneens goedkoop ogende, kraantje van de wasbak naast de douche, dit was tenminste wel warm. Het betrof kamer 327, de achterste kamer op de bovenste (3e) etage, dus mocht je, ondanks mijn lage waardering voor het hotel, toch hier gaan overnachten, accepteer dan niet 327, ha ha. Ontbijt was beperkt en voor die 150 euro voor een nacht mocht je ook nog zelf je ei koken in een bak heet water. Niet best!

• 7soerdjpal06-02-2011

goeie hotel

goed om nog een keer terug te gaan, goeie bediening en de kamers zien er goed en schoon uit.Het eten is ook van goede kwaliteit.

Hotel Ibis Brussels Airport info

• AirconditioningBeschikbaar