Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Husa President Park

Hotel Husa President Park

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Husa President Park voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 50 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 50 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

50 Reviews over Husa President Park

• 7Angelica01-04-2018

Prima, maar niet meer met de auto.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Ook dichtbij het centrum. Helaas stond nergens dat je voor de parkeergarage (behorend bij het hotel) als “gast” moet betalen. Dit was ons volkomen onbekend, aangezien dit “niet” vermeld staat bij de hotelinfo. Daarbij heeft het ons €25,- gekost voor 16 uur parkeren! Niet bepaald klantvriendelijk dus! Zeer afgeraden om met de auto te komen dus!

• 8Dennis05-01-2017

Mooi hotel aan de rand van Brussel!

Goed, mooi en groot hotel. Net buiten het centrum. Prima kamers en een lekker bed. Gratis parkeren buiten het hotel. Ongeveer een kwartiertje lopen naar het centrum. Ook gemakkelijk is de bushalte om de hoek, waarna je binnen enkele minuten in het centrum bent. Om de hoek zit een supermarkt met lekkere broodjes. Fijn dat je tot 12.00 kan uitchecken.

• 5Mariska01-12-2016

Mooi hotel

Het hotel is erg mooi , alles ziet er heel netjes uit ontbijt prima , zelfs een parfum in de lift , kamer ook goed alleen heel erg jammer van het opdringerig personeel ,kamermeisjes die om 8:30 en om 9 uur je kamer binnen wandelingen en weee weg gaan ontbijt was tot 10:30 dus wij gingen om 10 uur ontbijt en presies 10:30 werd er gezegd dat ze buffet op gingen ruimen en werd alles op de kar gegooid all het eten op een hoopje en de anderen ging erachteraan stofzuigen terwel er nog wel 12 gasten zaten te eten 5 min erna werden we toch echt weg gestuurd we vonden dit best vreemd als gast mag je toch gewoon je ontbijt rustig verder eten ?

• 8Gustav15-05-2014

Ideal für Bahnreisende

Das Hotel ist vom Nordbahnhof aus zu Fuß bequem zu erreichen. In der Umgebung sind allerdings keinerlei Restaurants oder Cafés. Dies kann an Sonntagen, wenn das Hotelrestaurant geschlossen ist, ein Problem sein. Der Empfang war wie immer in Husa Hotels sehr freundlich. Wir bekamen ein Upgrading und auch einen Facebook Rabatt.! Das Zimmer war sehr gut eingerichtet, komfortable Betten, großer Flachbild TV , Safe, Kaffeautomat. Badezimmer mit Regenwalddusche. Im Restaurant nicht allzuviel Auswahl, aber gute Qualitaet und Quantitaet zu angemessenen Preisen. Freundlicher Service.

• 8Marc28-07-2013

Prima hotel, prima prijs kwaliteit verhouding.

Bij aankomst blijkt het aantal boekingen de verwachtingen overtroffen te hebben, daarom ontvangen we een gratis upgrade naar een luxe kamer, met airco. Dat vinden we met ruim 30 graden geen straf. Vriendelijk behulpzaam en in keurig Nederlands te woord gestaan. Ook onze problemen bij het uitrijden van de garage ( onze auto slaat af en zakt teruglachten de slagboom die dichtgaat) wordt door de receptie onmiddellijk opgelost. Een aanrader dit hotel. Op loopafstand van de metro en volop parkeerruimte in het weekend.

• 7Johan23-06-2013

Verwachtingen zijn hoger dan de realiteit

Dit hotel geeft op internet een goede indruk. De realiteit is helaas anders. De kamers zijn onvoldoende schoon: schimmel op het badkamerplafond, dichtgegroeide ventilatieroosters, verdachte vlekken op de wanden en gordijnen en puin onder je bed. Personeel was zeer vriendelijk en bood ons een andere kamer aan, helaas grotendeels hetzelfde. Ontbijt was daarentegen perfect. Heerlijk! Tafels worden gelijk afgeruimd en goed schoongemaakt. Wij hadden een arrangement inclusief parkeerplaats geboekt, echter de parkeerkelder onder het hotel is een openbare parkeergarage en als het drukker was geweest, was het zeer twijfelachtig of er een vrij plekje was. Wij kregen de indruk dat het hotel hier geen invloed op had. Dit hotel ligt op een rustige plek, 's nachts is het muisstil. Jammer dat de bedden snoeihard waren en de schoonmaaksters om 9 uur 's morgens op de deur staan te rammen, terwijl je tot 12 uur mag ontbijten. Al bij al gaan wij niet meer terug, onze verwachtingen bleken te hoog...

• 8kolkman11-06-2013

prima hotel!

voor 79 euro, incl ontbijt en parkeren hier een weekend doorgebracht. zeer vriendelijk personeel, praat gebrekkig nederlands/engels maar we kwamen er prima uit

ontbijt uitgebreid, en in het weekend tot 12u. alles werd goed aangevuld. was erg lekker.

kamers zijn ruim en schoon, idd zijn de bedden wat hard maar prima op geslapen. het zijn geen boxsprings. op de kamers kun je koffie/thee zetten.

enige minpuntje voor ons was dat het iets verder uit het centrum lag, 25 min. lopen of 5 min. naar de metro, en dan was je er snel.

• 7Elke 29-04-2013

Hotel net buiten het centrum

Hotel is netjes maar voor de prijs die ze vragen is het net niet helemaal. Het is wel netjes maar inderdaad warm. Het is niet makkelijk de temperatuur wat beter te krijgen. De kamers aan de achterzijde zijn beter. Het personeel is wel vriendelijk. Het ontbijt is goed.

• 6Terry10-04-2013

Over de Top Hotel

Wij zijn voor een evenement in Brussel 1 nacht in dit hotel geweest. Het is een hotel met uitstraling en heel arrogant personeel. De kamers waren niet bijzonder maar ook niet slecht. Het ontbijt is 17 euro en dat is toch wat te veel van het goede. Al met al niet slecht maar veel te duur voor buiten het centrum

• 6anne sloots29-12-2012

op de bedden na, prima hotel

Verblijf 27-12-12 t/m 30-12-12. Prima hotel op de bedden na, deze zijn echt keihard. Je voelt de stalen vering compleet je heupen verzieken!! Wat echt positief is, is het ontbijt, veel keus!! De Nieuwstraat om echt goed te shoppen is een kleine 15 min lopen.. Nadeel is ook dat de dames van de schoonmaak rond negen uur op je deur kloppen en terwijl je op bed ligt gewoon binnen lopen.. Parkeren met je auto kan gratis rondom het hotel, parkeer garage hotel kost 20 euro per dag. De badkamer valt ook wel klein beetje tegen, het bad is klein en douchen doe je ook in het bad.

Hotel Husa President Park info

Het complex