Géén boekingskosten

Housing

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Housing voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 6 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 6 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Housing

• 3Jolo15-05-2015

Tegenvaller

Echt geen drie sterrenhotel! Kleine kamers, harde bedden en een ontbijt met alleen inferieure huismerkproducten en taai brood. Geen warme producten. Na het ontbijt de hele dag buikpijn gehad. Waarschijnlijk door de zalm. Daar hebben we dan ook nog een half uur op moeten wachten, omdat er teveel gasten voor de ontbijtruimte zijn. Kamers aan de voorkant zijn gehorig. Hotel ligt 2 kilometer van het centrum (heuvel). In de buurt is helemaal niets te doen. De fietsen zijn er helemaal niet. De garage is alleen voor kleine auto's. Het enige positieve is dat de kamer schoon was.

• 10ton22-10-2013

geweldige service

Het zal nodig zijn in Brussel, want hele B&B is beveiligd met codes. De ontvangst is vriendelijk en zeer behulpzaam. terecht veel waarschuwingen gekregen voor het afsluiten van onze fietsen. Wij sliepen in het appartementscomplex tegenover het B&B. ook super beveiligd, netjes en zeer ruim appartement. de gehele dag staan bier en fris ter beschikking. We konden onze auto de andere dag in de garage laten staan. Heel prettig.

• 9johan25-09-2011

zeer schoon en klantvriendelijk hotel

Het is ander hotel dan de traditionele hotels, maar daardoor zeker niet minder. Het hotel ligt in een groot en nieuw appartementencomplex. De kamers zijn echt superschoon en bieden voldoende ruimte. Wij hadden de "kleinste" kamer, maar die was echt wel groot genoeg. Parkeren kan (gratis) op een afgesloten terrein op 1 minuutje lopen. Omdat het hotel niet over een grote lichtbalk met "reclame" beschikt is het wat lastiger te vinden. Mijn navigatie herkende de straat maar dan nog rijdt je er zo voorbij.

We zijn met de auto de volgende morgen naar Brussel centrum gereden, maar je kunt ook de metro nemen (500 meter wandelen)

Ontbijt was ook prima. En je kunt altijd (gratis) gebruik maken van allerlei versnaperingen in de keuken/ en ontbijtkamer.

Op dit hotel hebben wij helemaal niets aan te merken.

• 4kaeferchenlou15-07-2008

Hält nicht was die Bewertungen versprechen!!!

Ich war im Juli für 4 Tage Gast in dem Hotel Housing Brüssel. Es liegt etwas abseits, so das der Taxifahrer echte Schwierigkeiten hatte es zu finden. Das Hotel selber ist neu - in der Umgebung wird gebaut - so das man ab ca. 7.00 Uhr mit dem Presslufthammer geweckt wird. Ich hatte mich auf die überdurchschnittlich guten Bewertungen verlassen und wurde enttäuscht. Außer das man wirklich den ganzen Tag "Snacks" essen kann (welche aus dem Supermarkt sind - also ein paar Bonbons und ein paar Cookies - kann man sich glaube ich auch selber kaufen) gibt es eben das was zum Frühstück über war. Die zwei Mädchen von der Rezeption waren außergewöhlich unfreundlich!!! Die Zimmer waren echt klein. Achtung - Der Preis welchen ich als Lastminute im Internet gebucht habe ist genau so wie es wirklich im Hotel kostet!!!! Die ganzen 4 Tage wurde nicht einmal das Zimmer gereinigt oder die Handtücher gewechselt. Also für uns nei wieder!!!

• 10m.sijben03-06-2008

Zeer vriendelijk onthaal.We hadden slechts één nacht geboekt maar kon- den 's ochtends al om 10.00 uur inchecken én tevens gratis fietsen krijgen voor de rest van de dag. De tweede dag bestond tevens de mogelijkheid om na het uitchecken (uiterlijk 11.30uur)voor de rest van de dag gebruik te maken van de fietsen. Ook de auto mocht nog de hele dag bij het hotel blijven staan. Overnachting is inclusief gebruik van de goed gevulde keuken; drankjes (koud en warm, zelfs bier) en hapjes. Tuin is leuk voor gezin met kleine kinderen.

• 9Fleur Boose17-02-2008

Prachtige kamers in een soort (nieuwe en superschone) appartementsetting, waarbij je gebruik mag maken van alles wat in de keuken aanwezig is, en dat is veel (variërend van meusli tot zalm, allerlei sapjes, verschillende soorten koffie & thee, etc). Echt een heel mooi en rustig hotel. Enige nadeel is dat het heel moeilijk te vinden is, zelfs met een tomtom.

Hotel Housing info

• AirconditioningNiet beschikbaar