Tijdelijk €25 aanbetaling

Holiday Inn Schuman

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Schuman voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 35 reviews
+12

7.6GoedScore uit 35 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Holiday Inn Schuman

• 6Tasco03-11-2013

Op zich goed, zeker geen topper.

Hotel in de europese wijk, een paar stappen vanaf het R. Schumanplein. Ruime kamer, prima geslapen, goed ontbeten. Het hotel is wat gehorig, alles lijkt wat gedateerd. Zo zat de dictator op de kamerdeur los. De TV gaf een aantal publieke zenders zonder kosten. Voor andere zenders en alle radiozenders moet worden betaald. Jammer dat je niet gewoon wat muziek kunt opzetten zonder extra te betalen. Wifi allen gratis in de lobby en het restaurant.

Personeel is op zich vriendelijk. Een vraag over dagkaarten openbaar vervoer kon niet worden beantwoord. Ook van de exacte vertrektijden van de Citysightseeing bus bleek het personeel niet op de hoogte. Terwijl er een brochure van deze bustours in de receptie ligt.

Uitchecken duurde lang vanwege een grote rij. Toen ik thuis kwam zag ik dat een biertje teveel op de rekening stond. Laat maar, het gaat om een paar euro. Maar het zegt wat mij betreft iets over de accuratesse van de medewerkers. Kortom, geen slecht hotel maar zeker geen topper.

• 7Shalini15-10-2013

Goede locatie

Ruime kamer, goede bedden (boxspring). Vanaf 18.00 uur vrijdagavond gratis parkeren in de straat en zaterdag en zondag is het de hele dag gratis parkeren. Metrostation op een paar minuten loopafstand. Na 4 haltes (10 min) ben je al op Centraal Station. Gratis wifi alleen beschikbaar in de centrale hal. Weinig te doen in de buurt van het hotel, voor leuke restaurants zou ik uitwijken naar het centrum van Brussel.

• 9Ellen05-08-2012

Prima hotel

Vaak in Brussel geweest, maar dit was één van de betere hotels. Prima kamer, met minibar en koffie- en theefaciliteiten. Verder heerlijk bed, zitje en badkamer met ligbad en douche (in bad). Schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Ligging t.o.v. het centrum niet echt centraal, maar met metro op loopafstand binnen tien minuten bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9RoyV25-01-2012

Goed bereikbaar, ideaal voor stedentrip

Het hotel ligt vlakbij metrostation Schuman, waardoor je snel het hele centrum kunt bereizen. Vlakbij het Jubelpark. Aardig ontbijt, goede kamers. Parkeren in krappe garage is duur.

• 9bdehaan09-08-2011

elegant en mooi een aanrader

een aanrader mooie ligging goede service en prettig thuiskomen

• 7Anneke en Koos Warmerhoven09-08-2011

Goed hotel voor een zakenreis!

Prima hotel in de Europese wijk, in een kleine straat en vlak bij EU gebouwen. Vlak bij een winkelstraat en dan zowel links als rechts pleintjes en straten met restaurants. Een metrostation ligt op loopafstand binnen ongeveer 10 minuten. De kamers zijn goed ingericht, niet al te groot maar wel schoon. Het ontbijt is goed maar niet overdreven roaal.

• 10karlijn17-05-2011

super kamer en super service

wij hebben dankzij medewerkers van dit hotel echt super vakantie gehad. wij kregen omdat het rustig was, en ze ons w.s het gunde ofzo na 1 dag zomaar een presidentale suite echt toppie! vond het er schoon, en het personeel echt heel attent. ontbijt vonden wij ook erg lekker. het ligt dit bij de metro lijnen. wij zijn naar mini europa geweest en dichtbij is een park waar je veel musea kunt bewonderen. het is mijn beste stede trip ooit. we hebben voor 3 dagen voor 2 volw en 1 kind onder de 12 maar €123 betaald inclusief ontbijt. echt top we zouden er zeker nog een keer terugkomen.

• 7hoinjsz19-04-2011

Goed Standaard Hotel

Shuman is een degelijk standaard hotel. Het is in mijn ogen geen vieren sterren hotel, eerder een goed drie sterren hotel. De kamer was schoon. De badkamer was inclusief bad en aparte douche was aan de ruime kant. Bedden lichtelijk aan harde kant maar dat is ook wat ge gewend bent. Her personeel was erg zakelijk en zou in mijn beleving iets vriendelijker mogen. Ontbijt is kwalitatief goed maar het aanbod gemiddeld. Dmv de metro (<5min. lopen) ben je snel en comfortabel in het centrum 15min. In het weekend kun je gratis parkeren in de straat van het hotel t/m maandag 9.00

• 8angelique23-02-2011

Niet in het cebtrum, toch dichtbij

Helaas ligt dit hotel niet in het centrum van Brussel. Wel dichtbij een metrostation wat je in mum van tijd naar het centrum brengt. Kamers zijn netjes en het ontbijt redelijk uitgebreid.

• 5paulvanbethlehem12-01-2011

slechte service

Wij kwamen aan bij het hotel en kregen de sleutel van de kamer, daar aangekomen bleek de kamer nog niet schoon te zijn gemaakt. wel een nieuwe kamer gekregen na wat gezeur. het persoon achter de balie was niet echt vriendelijk om het nog maar zachtjes uit te drukken. wij komen hier niet meer terug

Hotel Holiday Inn Schuman info

Het complex