Hotel Gresham Belson Brussels

Hotel Gresham Belson Brusselssterstersterster

8.6Fantastisch

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar Gresham Belson Brussels?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gresham Belson Brussels voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

27 reviews over Hotel Gresham Belson Brussels

• 2018
    8Lies Aardsen19-02-2018

Good hotel near Brussels

Het Gresham Belsob Hotels is een zeer fijn hotel met een aangename shuttle dienst. Vlak voor het hotel zijn er ook busverbindingen naar het centrum.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7Marco01-02-2015

Net hotel, niet erg bijzonder.

Het is een goed verzorgd hotel voornamelijk gericht op zakelijke gasten. Ook voor citytrip goed te doen. Wel klein half uurtje met de bus (rechtstreeks). Goed ontbijt in een donker verstopt ontbijtzaaltje.

Gereisd met partner in december 2011

• 4ralphbwonder19-11-2014

Matig

Bij binnenkomst hing er een vieze riool lucht. De kamers waren bloedheet en erg klein. Ontbijt was goed maar erg weinig keus. Voor mij geen tweede keer meer

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 6JJO31-12-2013

Net hotel met onvriendelijk personeel

Het hotel was netjes en het ontbijt was uitgebreid. Maar zoek je ook een glimlach en een vriendelijk woord tijdens je verblijf in een hotel dan moet je absoluut niet hier naartoe. Wat het hotel betreft zouden we zeker terug gaan. Het personeel zorgt er echter voor dat het eenmalig was.

Gereisd met partner in december 2013

• 7penrod6722-12-2013

goed hotel,doet wat donker aan.

het ontbijt is goed.het personeel die bij het ontbijt rondloopt zijn niet de vrolijkste belgen.de slaapkamer is oke ,vooral het bed ,zeer goede matras,goed geslapen.veel buitenlandse zenders op de tv ,maar geen hollandse zenders .bij de receptie goed ontvangen.de parkeer garage ga je als en raket naar beneden,doe voorzichtig want de voorkant van de auto gaat anders over de grond.

Gereisd met partner in december 2013

• 5Edwin27-09-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst hebben we de auto geparkeerd in de parkeergarage van het hotel (€ 17,50) en zijn naar Brussel gereisd via de tram. Enkele reis duurde dit ongeveer 30 minuten. Deze reistijd viel ons wat tegen. Ook was er een probleem met de aironditioning waardoor de temperatuur behoorlijk opliep. Helaas was het raam defect en kon deze niet worden opgen gezet. Een alternatieve kamer was helaas niet beschikbaar. Bij de entree hing een riool-lucht. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8timmeh190826-05-2012

Goed hotel

Een verzorgd hotel, met nette kamers en vriendelijk personeel. Ligt op een half uurtje rijden met de bus vanaf het centrum

Gereisd met partner in november 2011

• 6Jaap10-04-2012

Te ver van het centrum

Erg warm in het hotel en op de kamers. Airco verkoelt wel, maar is hinderlijk tijdens het slapen.

Ontbijt prima.

Televisie verouderd en onscherpe beelden.

Voor een stedentrip naar Brussel rekening houden met het nemen van een taxi (€ 15-20 enkele reis), want het hotel ligt niet op loopafstand.

Gereisd met partner in april 2012

• 7Ruud02-07-2011

Goed hotel

Ligging ongeveer 20 a 25 minuten van het centrum met de bus (bushalte voor de deur). Kamers zijn wat verouderd. Op zon- en feestdagen is het gratis parkeren in de straat. Ontbijt is prima in orde, met ruime keuzes. Lopen naar het centrum is mogelijk, maar is een flinke tocht.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Ruud Rol02-05-2011

Prima hotel

Wij zijn terug gekomen van een lang weekend in dit hotel.Een heel goed hotel met ruime kamers en een goed ontbijt met heel veel keuzes.Personeel bijzonder vriendelijk.Komen zeker nog eens terug.Parkeergarage onder hotel. Busverbinding naar de grote markt 1/2 uur (€2 enkeltje pp)20 minutendienst.

Gereisd met partner in april 2011

1 tip over Hotel Gresham Belson Brussels

• penrod67, 22-12-2013

met de bus naar het centrum bus 66 staat aan de overkant,en ook met 66 terug.4 euro heen en terug.

0 vragen over Hotel Gresham Belson Brussels

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics, Fitness