Hotel Galia

Kleine hotelsWeer vandaag15°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Galia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Galia in het Nederlands

Aan de buitenkant zie je het er niet aan af en binnen is het klein maar heel knus.

Het hotel ligt aan de Jeu de Balle, een beroemde vlooienmarkt in de Marollen. De handelaren ontbijten in de cafeetjes rondom het plein en ook in hotel Galia. Het is een bont internationaal gebeuren waar wij erg van hebben genoten.

Spiksplinternieuwe kamer. Perfect ontbijt. Alles wordt vers bij gemaakt waar je bij zit. Smaakvol ingericht restaurant. Aardige mensen. Wat wil je nog meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galia in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.