Géén boekingskosten

Hotel Frederiksborg

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Frederiksborg voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 3 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 6Waardering

3 Reviews over Frederiksborg

• 7Stefan23-07-2015

Prima prijs/kwaliteit

Natuurlijk, het hotel is geen design hotel van de allerhoogste kwaliteit. Dit verwacht je ook niet voor deze prijs! De prijs is namelijk erg laag vergeleken met de andere Brusselse hotels! Dit hotel ligt wat buiten het centrum. Dit is totaal geen probleem, want een metrostation ligt op een loopafstand van ongeveer 5 minuten van het hotel. Vanaf hier ben je zo in het centrum.. Verder is er altijd gratis parkeren in de straat waar het hotel zich bevindt. De kamers zijn niet inspirerend, maar prima. De badkamer op de kamer is ook van prima kwaliteit. De service is echter niet van een hoog niveau. De host sprak slecht Engels, vooral Frans. We kregen eerst een kaart mee van een kamer waar al gasten op zaten, erg bijzonder toen we deze gasten in de kamer aantroffen. Verder is het optionele ontbijt in het restaurant dat bij het hotel hoort ook een afrader. Met deze broodjes kon je de stoep opnieuw betegelen. Hier werd ook geen Engels gesproken, alleen Frans.

• 4Suzanne28-09-2010

Kamers in nieuwe gedeelte zijn niet goed

Hotel Frederiksborg heeft ook (recent?) een pand aan de overkant van de straat omgebouwd tot hotelkamers. Deze zijn zeer sober ingericht en er is veel geluidsoverlast. Absoluut geen aanrader. De inrichting kent bijvoorbeeld GEEN: stoel, tafel, fohn, grote spiegel, telefoon naar receptie, pen/papier. En een waterkoker en minibar mag je voor 2sterren niet verwachten. Er is aanzienlijk overlast van geluid. Zowel van de drukke straat als van de naburige kamers. In mijn geval zat er slechts een enkele deur tussen die niet geisoleerd was. Gesprekken bij de buren waren letterlijk te volgen helaas.

• 7Anneke06-04-2007

Ligt in een hele saaie buurt, vlakbij de Koekelberg. Wel goed via metro naar het centrum. Beneden is een heel rokerig café waardoor de rook in de gangen en in de kamer hangt. Kamer is wel heel basic ingericht, wel schoon. Volgende keer neem ik een luxer hotel, dan maar wat meer betalen.

Hotel Frederiksborg info

Soort hotel