Hotel Floris Ustel Midi

Hotel Floris Ustel Midi

5.6Voldoende

België, Brussel, Brussel

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Floris Ustel Midi voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

27 reviews over Hotel Floris Ustel Midi

• 2dirk1959107-08-2015

nooit maar dan ook nooit meer

vuil vies vol met asielzoekers een lift van 80cm bij een meter ontbijt niet naar binnen te krijgen o ja huisdieren toe gestaan jack russel van 8 kilo moest ik 50euro voor betalen 2 nachten

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7d_driehuis24-12-2014

Prima voor een Stedentrip

Wij zijn in het weekend van 20 december geweest. We zagen de afschuwelijke recensies uit 2010 en eerder en dachten even wat hebben we gedaan. Voor 2 nachten is dit hotel prima te doen.

Ja de receptie spreekt geen Nederlands maar prima Engels en Frans. Wij kregen door dat ons kindje mee was een gratis upgrade naar een driepersoonskamer deze was erg ruim. Ook alles was goed schoon! Ja je ziet dat het gebouw wat ouder is. Maar voor het geld zit je echt prima. Beetje in een achterstandswijk maar als je met meerdere mensen bent, geen probleem. En wat ben je in je hotel? Wij hebben twee keer gelopen naar het centrum en dat was echt prima te doen zelfs met kindje van 4.

Brussel zelf ontzettend mooie stad. Als wij terug gaan naar Brussel en die kans is er zeker komen wij zeker weer in dit hotel terug.

p.s. op zondag markt naast het hotel.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7Lot Schlatmann24-10-2014

Prima

We hebben twee nachten in dit hotel gelogeerd en vonden het prima. Vanaf station Zuid was het hotel makkelijk te vinden. Vijf minuutjes lopen. Het is 15 minuten lopen naar het centrum. Het personeel spreekt geen Nederlands maar wel Engels en Frans. De kamer was oké. Er is geen koelkastje aanwezig en het was er erg warm. De badkamer was nieuw, groot en mooi met een fijn ligbad. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Het ontbijt was prima.

Al met al prijs/kwaliteit verhouding is goed!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8RLS12-03-2012

best hotel

Mensen zeuren teveel, toen we dit hotel geboekt hadden en later bij Zoover zagen wat anderen hier van zeiden, werden we even bang. Maar geheel onterecht. Hotel is prima, we hebben hier 2 nachten geslapen, het is vlak bij het station en ongeveer 1 km van de Grote Markt. Daar kun je dus gemakkelijk heenwandelen. Ontbijt was ook goed, alles was voorradig en werd ook aangevuld. Met de badkamer was ook niets mis, mooi groot bad waar je met 2 personen in kon. Als je dan nagaat dat we hier ook nog via zo'n goedkope aanbiedingen site zaten, blijf je toch lachen.

Gereisd met partner in maart 2012

• 3Wim19-12-2010

belachelijk

Een hotel die waarschijnlijk aan het vernieuwen is, maar verlopig al haar klanten verliest. Kapotte kast in de badkamer! Schimmel in de hoek van het bad. Onthaal was simpel. Ze kenden niet eens Nederlands. Ze hadden er helemaal niets om te drinken. Geen bar, geen drankautomaat met andere woorden slechter dan een formule 1 hotel langs de autoweg.

Ontbijt. Goedkoopste afgebakken boterkoeken. Koffie en cornflakes. Het ideale ontbijt voor in een jeugdherberg.

Gereisd met partner in december 2010

• 3B. Dorrestein01-01-2010

Hotel met vieze kamers in een lugubere omgeving

teleurgesteld na een verblijf in dit hotel. Afgezien van de lugubere buurt waarin het hotel ligt, was: - het personeel onvriendelijk en onverschillig - er geen warm water - de kamer ronduit smerig (niet gepoetst, vlekken op de muur) Kortom: verblijven in dit hotel zou ik sterk willen afraden en het haalt nog geen 4 als beoordeling

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Kevin Timmerman22-10-2009

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Het is een modern ingericht hotel. Onze kamer zag er prima uit. Mooi bed, Plasma TV aan de muur en een grote nette badkamer. Minpuntjes zijn er helaas ook. Doordat het hotel aan een drukke weg ligt hadden wij 's nachts geluidsoverlast. Kamers zijn tevens gehorig. Ook werden wij 's nachts wakker van ruziende buren en huilende kinderen. Maar dat was waarschijnlijk domme pech, aangezien we gewoon luidruchtige buren hadden.

Verder is het jammer dat het hotel in een onveilige buurt ligt. Veel louche types op straat en 's nachts voel je je alles behalve veilig op straat. Toch is het niet ver lopen naar het centrum (Grote markt en winkelstraten op c.a. 15 minuten) en is het Treinstation Brussel Zuid nog geen 5 minuten lopen.

Al met al een goed hotel, maar jammer van de locatie.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7mariska13-08-2009

twijfels

entree pas gerenoveerd erg mooi, gangen naar kamers niet voor mensen met claustrofobie en ook verouderd. kamer wel een poging tot renovatie gehad maar niet geheel geslaagd helaas, badkamer sterk verouderd en niet schoon. ook gehorig en dan vooral de wateroverloop van toilet en badkamer boven ons :( ontbijt was wel goed, ook verse eieren ed dus weet niet waar diegene onder mij heeft gegeten. buitenterras erg rommelig, ontbijtzaal niet bijzonder

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7Josette15-07-2009

Simpel, maar prima in orde.

Het hotel is erg simpel. Standaardkamers, maar daar is de prijs dan ook wel naar. Het ontbijt was prima verzorgd. Minpuntje is dat het wel een stukje lopen is naar het centrum, maar het is wel te doen (20-30 minuten).

Gereisd met vrienden in december 2008

• 4Peter en Betty18-05-2009

Erg onpersoonlijk

zowel bij in- als uitchecken wordt je nauwelijks aangekeken en krijg je het gevoel iemand te zijn die uitsluitend goedkoop een overnachting probeert te vinden. Ook niet even een vraag of je het naar je zin hebt gehad of zo. Nee, kamers zijn op het randje... douche/wc laten hun sporen achter. Ontbijt is wel heel goed, maar daarvoor kom ik niet naar dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Floris Ustel Midi info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats