Hotel Exe Grand Place

België, Brussel, Brussel

7.7Goed

7 reviews over Hotel Exe Grand Place

• 8Joyce31-05-2014

Top locatie voor een citytrip!

Uiterlijk hotel; Ingang oogt luxe met glazen schuifdeuren die vanuit de receptie worden bediend. Lobby ziet er goed uit.

Kamer: Wij hadden twee losse bedden (nummer 201). kamer aan de voorzijde van het hotel. Ramen waren openslaande deuren. Airco deed het erg goed! hadden hem ook snachts aan, geen geluid. Badkamer is netjes, je krijgt douchegel, bodymilk een kammetje en zeep. Ook schone handdoeken. Wij gooiden de gebruikte op de grond en hadden weer nieuwe die netjes waren opgerold. Oppassen met douchen, strip onder het spatscherm is niet helemaal aansluitend.. Kan snel een zwembad worden op de vloer. Bedden waren wel hard.. heb er wel goed op kunnen slapen. Op vrijdag avond veel geluid buiten.. Ik ben snel wakker maar heb er tot 3 uur in de nacht wel wakker van gelegen. Ontbijt is ok!!

Omgeving: Super centraal!! parkeren iets verderop in parkeergarage panorama (18 eu per 24 uur). Barrtjes en restaurantjes dichtbij en grote markt is 5 min lopen (ook M. Pis).

Gereisd met partner in mei 2014

• 0Fam. Duis01-05-2012

bloedhete kamer

Kamer was bloedheet. Er kan geen raam open en er is geen werkende airco. Vervolgens was een ventilator beloofd, maar nooit gekomen. Ligging is verder prima, evenals het ontbijt en uitchecktijden.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Eugene30-09-2008

Aanrader

Dit hotel ligt zeer gunstig in het centrum van Brussel, vlakbij (5 min lopen) van Manneke Pis. Heerlijk ontbijt, uitchecken pas om 12 uur dit is lekker relaxed. Metro station vlakbij is super om de hele stad te zien.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Liz13-03-2007

Hotel gelegen aan de Boulevard Anspach in een levendige wijk en centraal t.o.v. restaurants en café's. Dichtbij de Beurs en de Grote Markt. Het hotel is pas gerenoveerd en alles ziet er keurig en nieuw uit. Service is goed. Ontbijt hebben we niet genomen. De 18 euro per persoon vind ik te belachelijk voor woorden. Naast het hotel zit Delifrance en er zijn in de buurt genoeg andere gelegenheden voor een lekker broodje en een kop koffie. Wij waren met 2 personen rond de 10 euro kwijt voor koffie en heerlijke baguettes, tel uit je winst.

Het enige minpuntje: de badkamer op onze kamer (303). De toilet staat in zo'n rare hoek opgesteld dat het onmogelijk is om er goed op te kunnen zitten. En de iets dikkere medemens kan er gewoonweg niet op. Jammer, verder een heel schone en goed uitgeruste badkamer.

Gereisd met partner in maart 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats