Géén boekingskosten

Hotel Eurocap

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Eurocap voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 8 reviews

4.7MatigScore uit 8 reviews

8 Reviews over Eurocap

• 4Jose09-08-2022

Prima voor een keer

Vriendelijke ontvangst bij receptie en hulp bij gebruik van OV, gratis parkeren bij het hotel. Verouderd hotel. Keukentje aanwezig. Geen ontbijtservice.

• 5Bob23-07-2022

Lokatie en prijs ok, rest helaas niet.

Het positieve aan dit hotel is de lokatie ten opzichte van Het Koning Boudewijn stadion en de prijs van de kamers en de vrije parking. Verder geen best hotel. Vieze kamer met heel veel gebreken. Missende verlichting, open electriciteit in badkamer. Veel stof en kruimels, vlekken in lakens en kussens, alleen Chinese en Arabische zenders op de tv enzv enzv Één nacht was lang genoeg.

• 8Jessebel19-11-2019

Nette kamer zoals verwacht

Hebben een nachtje in dit hotel overnacht Kamer had alles wat je nodig had tijdens weekend weg Was qua aanwezigheid spullen net een apppartementje Kamer zag er schoon uit Min puntjes: waren er niet veel maar zijn meer dingen wat wss zo aangepast kunnen worden Namelijk de douch in de badkamer die was lek maar zolang hij hing kon er veilig mee gedoucht worden De lamp in de hal bij binnen komst in kamer die ging automatisch aan bij bewegen zelf als je vanaf het bed iets te veel na die kant bewoog vloog hij aan dat was dan wel minder maar er was helaas geen knop te vinden op de kamer om hem uit te zetten hebben wij wel naar gekeken Ontbijt had alles wat je nodig had geen luxe maar genoeg voor normaal ontbijtje

• 4mopje09-11-2018

smerig en oud

het is echt geen goed hotel.alles is oud en slecht onderhouden..badkamer vol met schimmel zie foto en ontbijt echt karig paar broodjes kaas en jam koffie en thee..parkeerplaats zeer klein en met beetje auto haast niet te doen!

• 7Margo29-10-2017

Gunstige ligging t.o.v. Expo.

Eenvoudig hotel met een goed ontbijt. Verwacht geen luxe, hier betaal je ook niet voor. De kamer was schoon en zelfs voorzien van een koelkast. Je kunt gratis parkeren achter het hotel, dit is echter wel erg krap. Zeker met een grotere auto is het aan te bevelen eerst even achter het hotel te kijken hoeveel ruimte er is.

• Gunstige ligging tov Expo
    • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • 7Alex31-05-2016

Prima voor 2 sterren!

Ik heb vaker in een slechter 3 of 4 sterren geslapen. Ik was voor 2 nachten 90 euro kwijt inclusief ontbijt. Het is geen vakantiebestemming maar wel voor doorreis of je werk alhoewel ik wel een bureautje miste om effe goed achter mijn laptop te zitten.

• 0MAREK20-04-2012

Switne miejsce

Jest dobra usługa i miła atmosfera i ładnie jest w tym hotelu tak słyszałem .

• 8Kees P.09-12-2010

Aanrader

Rustig gelegen,vlak bij de snelweg met gratis parkeren: met de trein ben je in 20 minuten in het centrum. Zeer ruime kamers met eigen keukentje. Prima ontbijt

• 8Thewissen28-08-2010

Zijn prijs dubbel en dik waard

Hotel 'Eurocap' in Brussel is een eenvoudig, en net hotel met een prima ontbijt. Voor de prijs die wij er voor betaald hebben via een touroperator - 50 Euro hadden we een mooie en royale kamer. Bij aankomst schrokken wij even vanwege de rommel op de parkeerplaats. Maar eenmaal binnen werden we zeer vriendelijk ontvangen in een mooi rerenoveerd hotel.

Hotel Eurocap info

• Adresgegevens