Géén boekingskosten

7.9GoedScore uit 14 reviews

14 Reviews over De Fierlant

• 8Eddy23-04-2013

Goed hotel, vriendelijk personeel

Niet veel stadshotels in deze prijsklasse hebben een lobby met bar met voldoende ruimte. Fierlant wel. Een paar banken, tafeltjes en stoelen, een tv, boeken (wel Franstalig) en spelletjes. Ontbijt is goed, hoewel wel dringen als het hotel vol zit. Bushalte en tramhalte op 5 minuten lopen, Station kwartiertje lopen. Kamers zijn goed met waterkoker, thee en koffie en een (lege) minibar. Uiteraard badkamer (er zijn er met bad en andere met douche). Personeel is vriendelijk. Kleine lift. Leuk is ook de tuin waarin je bij goed weer ook kunt ontbijten.

• 9poetin04-04-2013

aanrader

Zeer nette kamers, heel comfortabele bedden met goede hoofdkussens, extra dekens in de kast, goed leeslicht bij het bed. Waterkoker + thee+koffie aanwezig, flatscreen-TV met veel zenders, koelkast, gratis safe en WiFi. Gratis computer/printer ter beschikking in de lobby. Badkamer net en ruim genoeg, haardroger aanwezig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, spreken alleen geen Nederlands. Bar in de lobby. Parking mogelijk voor 10 euro/nacht. Kwartiertje lopen vh station. Was iets verder van Vorst Nationaal dan verwacht, toch een halfuur. Kamer een beetje gehorig. Ontbijt was niet overdadig, maar in orde met vers fruit, broodjes, ontbijtkoeken, gekookte eitjes, ontbijtgranen, beleg hartig/zoet, yoghurt. Attentie bij het uitchecken. Zou dit hotel zeker opnieuw boeken bij een volgend bezoek.

• 9christ13-11-2011

goed hotel

op 20 min wandelen van het zuid station , en 20 min wandelen tot aan vorst nationaal, zeer nette kamers, het is er rustig en zeer vriendelijke bediening, de buurt is wat minder maar is zoals veel plaatsen in een groot stad, ideaal na een concert in vorst nationaal

• 7Pieter12-11-2011

Gedateerd, maar vriendelijkheid maakt alles goed.

In minder vrolijke buurt van Anderlecht gelegen hotel. Kamers waren oubollig en hebben dringend renovatie nodig. Maar ontbijt was keurig, personeel bijzonder vriendelijk.

• 8Jeanette06-07-2011

Ideaal hotel voor concertbezoek Vorst Nationaal

Hotel de Fierlant is een prettig, net hotel. Ideaal gelegen als je na een concert in Vorst Nationaal te voet naar je hotel wil. Is 20 a 25 minuten wandelen. Geen gedoe met parkeren, want het hotel heeft een eigen parkeergarage. Wel reserveren!

Kamers zijn goed ingedeeld, bedden goed, schone badkamer. Koffie- en theefaciliteiten aanwezig.

Buurt is niet bijzonder, beetje rommelig, maar wij hadden geen onveilig gevoel. Voor bezoek centrum Brussel misschien wat minder geschikt. Hoewel hotel is niet duur en er is een tramhalte in de buurt. Hebben wij overigens niet geprobeerd.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We kregen bij vertrek een leuke attentie mee. Klein gebaar, hoge waardering.

Enig minpunt(je) is de kleine ontbijtruimte, tafeltjes staan dicht op elkaar. Is m.i. eenvoudig te verbeteren door tafels anders te zetten.

Wij zullen bij een volgende concert zeker weer in dit hotel slapen!

• 9Hennie Boelens - Remmelink06-02-2010

Waar voor je geld.

Prima Hotel. Schoon. Personeel handelt pre-emptief. Geen klachten. 's Ochtends staat er een uitstekend ontbijt voor je klaar. Garage faciliteit (overdekt) is n beetje primitief, maar zeer bruikbaar voor Euro 10 per 24 uur. Er wordt geen avondeten geserveerd, en er is weinig eetgelegenheid in de buurt. Een (uitstekend) Thais restaurantje aan het hoge einde van de "Rue de Fierlant", waar veel hotel gasten een afhaal maaltijd haalden. Het hotel adverteert met een warme schotel voor Euro 10 als alternatief. Wij betaalden Euro 50 per nacht voor 2 personen, kamer aan de achterkant en non-smoking.

• 9Gabi12-01-2010

Messebesuch

Freundliches und zuvorkommendes Personal. Danke an Manuela und den netten Nightaudit

• 8Vasyl25-06-2009

Sprachen english, bitte.

• 8Wassink08-11-2008

Service met een grote "S"

Een hotel waar de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat! Ivm met een defecte ventilator(rammelde in het ventilatiekanaal kamer 3) kreeg ik gelijk een gerenoveerde kamer(9). Men deed totaal niet moeilijk. Werd zeer correct geholpen en te woord gestaan! Het onbijt was zeer uitgebreid en werd steeds aangevuld met bijv. afgebakken broodjes. Het enige vervelende is dat het geen eigen parkeergelegenheid heeft. Je zult een plekje in de gemoedelijke(noord afrikaanse) buurt moeten zoeken waardoor je gemiddeld 5 minuten moet lopen. Dit is voor mij geen bezwaar om hier gelijk weer te boeken als ik in brussel ben.

• 8Fiona van de Wiel22-10-2008

prima hotel

we hebben 1 nacht in dit hotel geslapen, nadat we naar het concert van Leonard Cohen waren geweest in Vorst Nationaal (een klein half uurtrje wandelen). Een modern, netjes hotel. We hebben heerlijk geslapen, het was er 's nachts rustig. De kamer was schoon, het bed lag goed en er stond een waterkoker met kopjes en theezakjes klaar. Het ontbijt was prima verzorgd. Voor herhaling vatbaar! p.s. naar het centrum is het een klein uurtje wandelen.

Hotel De Fierlant info

• AirconditioningNiet beschikbaar