Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

8.4Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

• Sauna

54 reviews over Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 8Astrid van Galen10-04-2006

Wij zijn net terug van een heerlijk weekend.Mooie kamers en erg schoon,Van het uitzicht moet je je niet veel voorstellen.Wij keken tegen n blinde muur.Maar wat doe je op je kamer als er zoveel te doen valt?Naast het hotel de Botanische tuin en aan de overkant een prachtige winkelstraat die uitloopt naar de grote markt.Het hotel ligt heel centraal- parkeerplaats vlakbij-En een busstop voor n' citytour ook op enkele meters afstand.En s'morgens n' goed uitgebreid ontbijt-In dit hotel kan je niet pinnen dus hou daar rekening mee! Wij komen er zeker nog een keer terug

Gereisd in april 2006

• 9karin13-03-2006

Wij zijn in het weekend van 11/12 maart in dit hotel geweest.het was geweldig ! het ligt centraal,om de hoek begint de grote winkelstraat en als je deze uitloopt dan komt je op de grote markt. het hotel is erg goed.de kamers zijn comfortabel en het ontbijt is goed en uitgebreid. we hebben een heerlijk weekend gehad. een echte aanrader !!!

Gereisd in maart 2006

• 8Annemieke Pol23-11-2005

We zijn afgelopen weekend naar Hotel Crowne Plaza City Centre geweest, prachtig hotel, mooie entree en lounge. De gerenoveerde kamer en badkamer zagen er prachtig uit, de badkamer was wat aan de kleine kant. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het hotel ligt direct aan de lange winkelstraat die uitloopt op de Grote Markt. 1 minpuntje : de super ongezellige groen verlichte bar in het hotel. Zeer zeker een aanrader

Gereisd in november 2005

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info