Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

8.4Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

• Sauna

54 reviews over Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 10J. Hitipeuw19-10-2007

Luxe hotel, jammer dat de medewerkers slecht engels spraken, uberhaubt helemaal geen nederlands, terwijl brussel 2 talig behoort te zijn. achteraf gebleken is dat 80% franstalig is. vind wel dat medewerkers van een hotel met 4 sterren zich behoorlijk in het engels moeten en kunnen uitdrukken. dat was alleen een minpuntje.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9C. van Gerven19-09-2007

Goed Hotel, midden in het Centrum van Brussels, Drankjes en Diner zijn wel erg prijzig, verder nostalgish Hotel, dat geod te vinden is,

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Renske23-07-2007

Mooi,net hotel.Nette ruime kamers,vriendelijk personeel. de ligging is uitstekend, wel moeilijk te vinden als je met de auto bent en als extra service zou het hotel korting kunnen geven op de parkeergarage.het ontbijt vond ik wat minder.beleg was al warm doordat het er al langer ongekoeld lag en op zondag waren de broodjes al om 10.00 op terwijl het ontbijt tot 10.30 was.de broodjes die er nog lagen waren keihard en niet eetbaar.ook geen keuze meer zelfs geen bruinbrood. enige minpunt dus de bereikbaarheid en het ontbijt.voor de rest waren we erg tevreden.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Fred en Marc29-05-2007

goed en centraal gelegen hotel. Moderne uitstraling met een art deco snufje erin verwerkt. Naast de winkelstraat van Brussel die uitloopt op de Groote Markt. Naast het metro/tram station Rogier en vlakbij treinstation Brussel Noord. Zelfs voor een viersterren hotel een prima ontbijt met veel keuze. Goed hotelrestaurant. Als je het hotel boekt in een arrangement is de prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed te noemen. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2007

• 8Marije20-05-2007

Het hotel was in eerste instantie moeilijk te bereiken met de auto. Brussel is niet makkelijk rijden (heel erg druk) Aanrader 1: GA NIET MET DE AUTO! Wij kwamen aan op Hemelvaartdag en de parkeergarage naast het hotel is op zondag gesloten (wel is er aan de overkant van de rondweg nog een parkeergelegenheid). Wij mochten met ons kleine autootje wel parkeren voor 1 nachtje (kosteloos) op de parkeerplaats voor het hotel. De kamer was netjes en mooi, het ontbijt goed verzorgd en de ligging prima. Ik vond het wel ontzettend warm overal in het hotel, gelukkig was er airco op de kamer.

Gereisd in mei 2007

• 9C&A23-03-2007

Erg mooi en groot hotel! Vanaf het noordstation is het maar iets van 5 minuten lopen! Als je een paar stappen uit het hotel zet, staat de bushalte voor de deur en de metro is 1 minuut lopen! Je kunt heel goedkoop met de metro, dus je kunt zo prima de hele stad doorreizen! Vlakbij zitten een aantal restaurants, dichtbij een macdonalds en een winkelstraat! Ideale ligging! Het hotel zelf is erg luxe, fitnessruimte, sauna, computers met internet! Luxe kamers, goeie service en heerlijk ontbijt! Veel keus!

Gereisd in maart 2007

• 9Joleco03-11-2006

Dit is een erg netjes en schoon hotel met goede bedden en een luxe badkamer. Wel veel verkeer van de drukke straat, maar ja waar heb je dat niet in een stad. De fitness ruimte is leuk en handig. Het ontbijt erg goed. Het hotel ligt op loopafstand van alles en naast en achter het hotel liggen parkeergarages. Wij hadden uitzicht op het park!

Gereisd in november 2006

• 10Jasmijn28-10-2006

Ben er in juni geweest en was echt helemaal super. Echt een super lekker hotel, goede service. Ik was me tandenborstel vergeten, krijg er gewoon een van het hotel! De bedden zijn geweldig en het ontbijtbuffet heerlijk (uitgebreid!). De fitness is erg leuk en de sauna lekker! Het hotel ligt erg centraal! Eigenlijk is alles op loopafstand en anders is er een tram en metro dichtbij!

Gereisd in oktober 2006

• 8I. Steenbergen11-08-2006

Ik heb vorige week in dit hotel, met mijn moeder en dochter, verbleven. Dit hotel ligt binnen een web van autosnelwegen. De afstand van het hotel naar station Brussel Nord is 10 min. i.p.v 3 min.. Let op bij meenemen zware bagage. Het is erg luxieus ingericht. Helaas waren de bedden ingesteld op stellen, waardoor ik met mijn moeder moest vechten om het bed met mijn dochtertje te delen. Voor mijn dochter was een uitklapbed met hooguit 5cm matrasje. Ze was gratis, dus dat weegt wel weer op tegen deze tegenvaller. Wees op tijd met het ontbijt, want anders heb je 2e keus, is vanzelfsprekend. Het personeel spreekt geen Nederlands, alleen engels/frans. De stad Brussel is zeker de moeite waard om te kijken en om de hoek is een bushalte waarin u on en off kunt hoppen om de vele bezienswaardigheden van Brussel te bekijken. Het is zeer schoon, in de toiletten pronkt een bloemstukje wat u toiletbezoek er aangenaam maakt. Let op de prijzen in het restaurant, deze zijn hoog.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Kirsten en Patrick09-06-2006

Wij zijn vorig weekend hier geweest en sliepen een de executive room! was echt een super mooie ruime kamer met Laminaat op de vloer en een super mooie badkamer!

Gereisd in juni 2006

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info