Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

8.4Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

• Sauna

54 reviews over Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 8Andre Muller28-10-2008

Goed hotel voor een weekendje Brussel

Goed hotel voor een weekendje Brussel. Parkeren is wat onduidelijk geregeld, verder rustige omgeving en direct langs de hoofdweg die naar het centrum loopt van de binnenstad. Zo'n 2 a 3 KM.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9j&a15-07-2008

goed hotel

wij vonden het een goed hotel de kamer was prima niet super groot maar netjes en schoon koffie en thee kon je gratis zetten op je kamer het ontbijd was prima en lekker er lag genoeg personeel was vriendelijk en mensen die zeggen dat ze in brussel geen nederlands praten dit is echt onzin wij hebben op 2 x na alleen maar nederlands gesproken het eten in brussel zelf vonden wij niet goed maar dit kan ook pech zijn geweest door een verkeerde keus

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Fam. van der Velde25-05-2008

Prima hotel. Leuke aanbieding (169 euro voor 2 nachten, incl. ontbijt) In Parijs betaalden wij voor een achteraf-hotelletje meer geld! Hadden geluk dat het Jazz festival "marathon" gehouden werd, incl. 2 dagen live-muziek in het hotel. Was erg leuk. Ook op zondag vielen wij bij het Atomium in de prijzen; daar werd een old-timer dag gehouden. In hotel alleen gebruik gemaakt van onbijt; perfect; we kregen er zelfs gratis capuchino bij. Drankjes waren aan de prachtige bar wel aan de rpijs (5 euro rose, 4,50 euro voor een Kriekje) maar die prijs betaalden wij op de Grote Markt ook, en de bar is echt heel gaaf! Dit hotel is behalve prachtig gerestaureerd ook erg klantvriendelijk. Zeker een aanrader.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8L van Riesen05-05-2008

We zijn met HiSpeed naar Brussel gereden. De kaarten die je bij het NS-station op kunt halen zijn niet perse op de reisdata geboekt. De heenreis staat vast en de kaarten zijn 2 maanden geldig en zo kun je dus naar huis wanneer je wilt. Dit is fijn als je eerder naar huis moet of later naar huis wilt!

Het hotel is in ArtDeco stijl en pas gerenoveerd. De eerste dag dat wij er waren was er nog een probleem met de verwarmingsintalatie (te warm), maar dit was snel genoeg opgelost voor ons. We hadden een andere kamer kunnen betrekken als we wilden.

De ligging is aan de rand van de binnenstad, tegenover de botanische tuinen waar ook tentoonstellingen en flims getoont worden en concerten gegeven. We hebben de alle musea bezoeken te voet af kunnen leggen maar de metro is om de hoek. Het atomium (de dit jaar 50 jaar bestaat en waar veel om georganiseerd wordt) ligt buiten de stadskern en is met een atomium kaartje van de metro goed te bereiken.

Kortom heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in april 2008

• 9Dennis06-04-2008

Wij zijn hier in maart een nacht verbleven en kan niet anders zeggen dat het een heel mooi hotel is! Straat oversteken en je bent in de winkelstraat, diverse metro-stations in de omgeving en parkeren in de vele parkeergarages prijs was ca €13,- voor 24 uur. Klein minpuntje vonden wij de receptie waar, tijdens ons inchecken, er heel slecht nederlands gesproken werd, mag eigenlijk niet in een 2-talig land. Kamer was mooi, ontbijtbuffet was erg goed, ruime keuze in brood, beleg en dranken.

Kortom; zeker een aanrader voor een weekend of nachtje Brussel!!!

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Tiny28-12-2007

Van het voorjaar gaan we zeker terug!! Zelfde hotel. We hebben enorm genoten. Hotel ligt prima t.o.v. Noord station en centrum. Prima kamer, alles keurig verzorgd, gastvrij en behulpzaam personeel! Top.

• 7Floor24-12-2007

Mooi hotel, maar een aspect viel echt enorm op: het onvriendelijke personeel. Ik zeg dit niet omdat toevallig 1 keertje iemand een beetje chaggerijnig was (dat kan altijd gebeuren), maar het personeel waren, allemaal onvriendelijk. Geen gedag zeggen, aan het eind niet vragen hoe het was, we werden volkomen genegeerd. Het toppunt was nog wel dat bij aankomst de receptionist zei dat ze de prijs wel erg laag vond voor 1 nacht (100 euro p.n., van te voren geboekt). Normaal is die wel 300 euro per nacht, zei ze. Heel genant, want ik had dit weekend cadeau gegeven aan mijn moeder, die er bij stond! Andere crown plaza hotel (bijv, in Berlijn) zijn veel beter en vriendelijker. Ontbijt vond ik ook erg karig, weinig keus in vergelijking met andere crown plaza hotels. Wel mooie kamers met parket op vloer en mooie badkamer. Kopje thee kost 4 euro, maar had ik er wel voor over. Entree wel mooi.

Gereisd met familie in december 2007

• 7Floor24-12-2007

• 7D Retsina en M janssen23-12-2007

Bij binnenkomst kregen we een erg goede eerste indruk. Vriendelijke en snelle receptie afhandeling. Jammer dat slecht eten en slecht restaurant personeel deze indruk negatief beinvloed heeft.(vlees was droog, desert kwam maar niet en tussendoor werden borden niet afgeruimd en dit lag niet aan de drukte!!!) Verder bij het uitchecken was een product uit de minibar nog niet van de rekening verwijderd, terwijl dat na telefonisch contact wel toegezegd was. Wij vonden het teveel een buisiness hotel en minder geschikt voor toeristich gebruik. Kamers zelf waren dik in orde hoewel we vooraf meer hadden verwacht.

• 9C.M.T. Lammers20-12-2007

Het is een uitstekend gelegen hotel, dichtbij de grootste winkelstraat en ongveer 10 minuten lopen van de Grote Markt. Ook station en metro zijn vlakbij. De kamers zijn luxe, met mogelijkheid tot zetten van thee en/of koffie, gratis gebruik van internet ook nog! Ook het ontbijt is goed. Wij hebben niks gemerkt van personeel dat geen Engels verstaat. Frans is wél de voertaal in Brussel. En dan ook nog de mooie kerstversieringen in Brussel zelf , we hebben een heerlijk weekend gehad!

Gereisd met vrienden in december 2007

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info