Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

8.4Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

• Sauna

54 reviews over Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 8Daisy15-05-2010

prima keuze

Een gezellig weekendje weg doorgebracht in dit prima hotel. Met behulp van de navigatie in 1x kunnen vinden. Naast het hotel ligt een parkeergarage voor 14,30 euro per dag. Lekker ontbeten, alles werd ook steeds weer aangevuld. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand van elkaar en van het hotel. Heel makkelijk met de metro naar het Atomium gereisd. Goed gegeten bij Brussels Grill, in de straat aan de achterkant van het hotel. In het hotel zijn 4 computers met gratis internet en van de receptie krijg je een gratis plattegrond van Brussel. NL 1,2 en 3 ook gewoon op de tv te ontvangen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9peter en anita10-05-2010

prima hotel weekendje weg

wij zijn met pasen geweest mooi hotel prima service ontbijt prima verders hebben wij gegeten in brussel zelf leuke lunch en resterants genoeg in het centrum peter en anita

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Bert13-04-2010

Wasn een mooie plek

Hotel was 2 minuten van de winkel centrum, en was op vijftien min lopen van brussel centraal station. wij kozen voor een kamer waar je geen last van het verkeer heb, vraag aan de balie bij inchecken naar zo een kamer, tip neem kamer 339 die hadden we je kan wel niet naar buiten kiken maar je heb licht en rust in je kamer. Algmen indruk is een groot en nette hotel en is de vier sterren meer dan waard service. Ontbijt ia lekker en heb genoeg keuzen. Wij hebben genoten alleen had ik meer van het centrum brussel verwacht

Gereisd met partner in april 2010

• 8PMK04-04-2010

Goed hotel

Mooi hotel, centraal gelegen tegen de rand van het centrum. Één nadeel was het geluid van de straat. We sliepen aan de achterkant van het hotel op de 1e etage en 's nachts hoorde je de sirenes heel goed. Het ontbijt is zelfbediening en dat vonden wij minder. Koffie moest je zelf halen, dat gaf het geheel een onpersoonlijk tintje. En voor zo'n groot hotel stonden er maar 2 koffie apparaten dus 's ochtends hele lange rijen.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Petra05-03-2010

Prima hotel, aanrader!

Wij hadden een arrangement voor 2 nachten in dit hotel en dat is heel goed bevallen. Nette, ruime kamer met vrij uitzicht op o.a. de botanische tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De eerste avond hebben we in het hotel gegeten, dat zat bij het arrangement inbegrepen. Een uitstekend driegangenmenu en ook hier weer zeer behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet bod ruime keus uit diverse soorten broodjes, beleg, fruit en dranken. Het hotel is zeer centraal gelegen ten opzichte van winkels, bezienswaardigehden etc. Het hotel heeft zelf geen parkeergelegenheid, maar dichtbij zitten twee grote parkeergarages.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9B en K22-02-2010

Alle superlatieven kloppen!!!!

Zeer goed hotel, vriendelijke mensen, super ontbijtbuffet en een perfecte ligging tav. het centrum. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Joyce22-02-2010

Tophotel citytrip

Centrum op loopafstand! Luxe kamers!! Heerlijk ontbijt. Geweldig restaurant, waar je heerlijk kunt dineren in gezellige en luxe sfeer.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Ellen29-12-2009

Fantastisch verblijf gehad in dit prachtige hotel

We zijn net terug uit Brussel en hebben drie nachten geslapen in dit hotel. Bij binnenkomst viel mij meteen op hoe prachtig het hotel is! Sjiek, maar toch speels (veel kleuren gebruikt in het hotel). Het inchecken ging heel soepel. We werden geholpen door een Franstalige Belg, die toch gewoon Nederlands tegen ons sprak. Natuurlijk wel met een duidelijk accent en hij wist niet alle woorden, maar hij probeerde het toch allemaal.

De kamer was heel schoon en behoorlijk groot voor een standaard hotelkamer. Ook de badkamer was ruim en had een bad/douche.

Het ontbijt was uitgebreid. Diverse harde broodjes, boterhammen, veel soorten kaas en vleeswaren en nog veel meer. Ook was er toen wij er waren voldoende plek om te zitten en hoefden we geen minuut te wachten.

Het is ongeveer 15 minuten lopen naar de Grote markt. Vanuit het hotel loop je direct de winkelstraat in met de bekende winkels. Het Noordstation is op ongeveer 5 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Elize21-12-2009

Prima hotel, ideale ligging

We zijn in december naar dit hotel geweest. De locatie is echt prima. Op ongeveer 1 minuut lopen van het begin van de Nieuwstraat loop je vervolgens zo verder naar alle hotspots van Brussel. Achter het hotel liggen de botanische tuinen en als je dan een klein stukje verder loop zie je de mooie kathedraal van Brussel! Ligging ideaal dus.

Hotel was verder ook prima. Mensen waren erg vriendelijk. Zelf hebben wij er geen problemen mee dat men niet allemaal Nederlands spreekt, we zijn immers in twee-talig Brussel! Ontbijt was goed. Hotelkamer was niet heel modern ingericht of heel ruim, maar wel gewoon prima.

Zeker een aanrader dus!

Gereisd met partner in december 2009

• 8Ramona16-11-2009

Erg goede ligging

Het hotel ligt in het centrum van Brussel. Ontbijt is erg goed. Het hotel is bereikbaar met de auto. vanuit daar kun je allemaal leuke dingen doen.

Gereisd met partner in januari 2006

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info