Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

8.4Fantastisch

België, Brussel, Brussel

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

• Sauna

54 reviews over Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 8edwin10-12-2010

Mooi zakelijk hotel, ook prima voor de toerist

Meerdere malen in Brussel geweest, dit hotel is qua ligging prima. Per auto vanuit NL makkelijk bereikbaar en parkeren tegen een gunstig tarief in Parking Rogier of Kruidtuin (direct om de hoek). Zakelijk ontvangst, vroege incheck geen probleem. Hotel heeft een mooie inrichting, mooie combinatie van Art Deco met moderne elementen. Kamer prima in orde, laminaat en flatscreen TV en moderne badkamer. Via de achteruitgang (met kamerpasje) naar buiten, oversteken en je staat in de Rue Neuve of City 2 Shopping mall, tevens duik je zo het metro/tram station Rogier in. Overdag viel het op dat er relatief veel geluisoverlast is van de politie/ambulance sirenes (grote doorgaande blvd door Brussel), 's nachts echter geen last van gehad. Prima ontbijtbuffet en sfeervol restaurant. Wij gaan vaak naar de kerstmarkt op het Sint Katelijneplein en Grote Markt, erg leuk en sfeervol. Niet bij iedereen bekend: Brussel is toch echt bijna 100% Franstalig, voor ons versterkt dat het buitenlandgevoel!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Gibbon-van Calsteren18-11-2010

Prima plek om te vertoeven voor een weekend

Het hotel zit niet ver van het centrum af, 1 halte met de metro. Maar ook lopend is het best te doen. De kamers, het eten, de service zijn helemaal prima! Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Rene05-09-2010

Zomaar een mooie suite

Bij aankomst in het hotel bleek dat de normale kamers volgeboekt waren en vroeg men vriendelijk of we bezwaar hadden tegen de suite. Uiteraard geen bezwaar. De verrassing was groot toen we een fantastische suite aangeboden kregen waarbij zelfs het gebruik van de minibar gratis was en dit alles tegen de weekendjeweg prijs zoals geboekt. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in, het eten in de beenhouwerstraat is absoluut geen aanrader, loop liever even door naar de Beurs en geniet daar van de leuke terrasjes en restaurants, geen opdringerige proppers en een veel betere kwaliteit. Het ontbijt was goed geregeld en compleet. Parkeren in de omgeving geen probleem. Kortom een zeer geslaagd week end gehad.

Gereisd met partner in september 2010

• 9olislagers16-08-2010

goed verzorgd hotel

We zijn afgelopen weekend 14 augustus in dit hotel geweest, zeer nette kamers, goed verzorgd ontbijt tot 11.30 uur in het weekend, centrum en de grote markt op loopafstand,Atomium is aan te raden,met een hele grote bioscoop(40 Zalen) en mini parc Europa, vriendelijk en correct personeel, leuk hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9M. Groeneveld27-07-2010

Fantasties!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig, Als je vraagt naar een rustige kamer krijg je die. Heb je dan nog last van geluid sluit je de ramen en zet de airco aan. Vergeet niet je zit in het centrum. Hebben gratis geparkeerd voor het hotel. Het ontbijt was geweldig Grote keuze en altijd maar aanvulling. In welk hotel kan je ontbijten van 6.30 tot 11 uur en uitchecken om 12uur? Hier wel!!!!!!!!!!!! Lekker gegeten in de Beenhouwerstraat 31-33-35 Coin de Mer. 18 euro alles inclusief 3gangenkeuzemenu zelfs het apparatief van de zaak.

Gereisd met partner in juli 2010

• 4Janneke en William03-07-2010

Prima om te overnachten

Net en schoon hotel. Aanrader voor de reiziger, niet speciall maar een goede uitvaksbasis.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Mark Mulder27-06-2010

Goed hotel

In juni een weekend hier verbleven om Brussel eens te ontdekken. Hotel is naast een metrostation waar vandaan je gemakkelijk heel Brussel door kunt om de hotspots te zien. Af en toe even een stukje lopen, maar dan zie je juist ook meer van de stad zelf. Mooie kamer daar gehad met 2 aparte bedden (waar we ook om hadden gevraagd). Het zag er allemaal behoorlijk luxe uit en ook de badkamer was lekker ruim en van al het gemak voorzien. Het ontbijt 's ochtends was erg uitgebreid en werd telkens op tijd weer aangevuld. Brussel zelf viel ons wat tegen, wij vonden qua gezelligheid en sfeer de steden Brugge en Gent wat meer er bovenuit steken.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Wil20-06-2010

absolute aanrader!

Prima hotel en goede service. Netjes ontvangen door nederlandse medewerker. Alles uitgelegd i.c.m. kaart van Brussel centrum. Ligging van het hotel is zeer gunstig, net buiten het drukke centrum. Brussels Grill is inderdaad leuk restaurant. Ook in de Beenhouwersstraat leuke eettentjes. Let op, kaarten aan de straat van 12 en 18 euro zijn lokkertjes. Binnen krijg je de grote kaart te zien. Kamers zijn goed schoon en het ontbijt is prima in orde, keuze te over. Geweldig weekend gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9johan de dapper19-06-2010

goed gelegen, ideaal voor weekendje Bxl

goed gelegen 4* sterren hotel, ruime en comfortabele kamers - ontbijt oke

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Fam. Van Hoye03-06-2010

Niet slecht, maar kon beter

Wij verbleven in dit hotel dankzij een bon t.w.v. 120 euro voor een nachtje 'stijlvol logeren'. We kregen een upgrade naar een executive room die volgens de prijslijst in de kast maar liefst 440 euro zou kosten. Voor 120 euro kreeg je genoeg waar voor je geld, 440 euro zou je reinste afzetterij zijn. Had bij de executive room ook wel de bedenking wat een gewone kamer dan wel ging zijn, want wij vonden die kamer echt niet bijzonder. Inkomhal en bar/restaurant zijn mooi en gezellig, interieur van kamers vonden wij eerder ouderwets (die sprei!!). Wel heel netjes allemaal. Grootste nadeel: wij kregen (hoewel ik duidelijk zwanger ben) een rokerskamer!!! Er was ons op voorhand niet gevraagd of we dat wel wilden... Ontbijt was uitgebreid en lekker, thee, koffie en verse sapjes superlekker!

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info