Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 52 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 52 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

52 Reviews over Crowne Plaza Brussels - Le Palace

• 9Kristel18-12-2016

Goede ligging en voor herhaling vatbaar

Goede ligging dichtbij winkelstraten en vlot bereikbaar. Ruime, propere en rustige kamers. Alles aanwezig wat nodig is. Wel maar 1 badjas maar hebben er geen gebruik van gemaakt. Waterkoker, koffie en thee aanwezig. Lege minibar die je eventueel kan gebruiken om zelf drank te koelen. Goede bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel dat hun best doet om Nederlands te spreken, of ze roepen iemand die het wel spreekt. Ontbijt voldoende ruim en werd tot op laatste aangevuld, of ze gingen het halen als je er om vroeg ( je kon ontbijten tot 11u en wij waren er pas om 10.30u). Prijs kwaliteit zeker ok ( geboekt via touroperator) Parkeergarage in onmiddellijke omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Steven D., Communications Supervisor, 26-12-2016

Bedankt voor de leuke review en de mooie score Kristel! Mocht er bij een volgend bezoek iets ontbreken in de kamer, aarzel zeker niet één van mijn collega's aan de receptie te contacteren. Zij brengen dit met plezier voor u in orde!

Prettige feestdagen!

Met vriendelijke groeten, Steven D. Community Supervisor

• 7stouwen24-09-2014

Mooi hotel, maar kan veel beter!

Wij kregen een upgrade, maar dat was niet erg bijzonder. We kregen voor 2 personen 1 badjas! de sleutel werkte tot 2 maal toe niet. Het ontbijt werd matig aangevuld,zo was er steeds geen kaas of jus d'orange. Er was maar een medewerker aan het afruimen en die liep volledig achter de feiten aan. Er waren geen schone tafels meer. In onze minibar lag nog eten van vorige gasten. In het bad lagen ook nog haren... Het is zeker een mooi hotel, maar als er iets meer aandacht aan de details wordt geschonken, kan het zoveel mooier worden! De baliemedewerkers zijn overigens zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 8Ganna12-05-2014

Чудове розташування

Вдруге була в Брюсселі, цього разу готель вибрали друзі. Ми залишились задоволені, оскільки гарне розташування цього готелю. З одного боку парк, з другого - початок торгівельної центральної вулиці, через дорогу великий торгівельний центр City. Сніданки класні, багато фруктів, овочів, випічки. Персонал уважний. А головне - 5 хвилин - північний вокзал, дуже швидко до аеропорту, з нього їздили в Брюгге.

• 8Karin22-04-2014

Heel goed gelegen Hotel in het Centrum

Wij zijn via een aanbieding in dit Hotel gekomen. Anders zou het te duur voor ons zijn. Wij vonden het een prima hotel. Lekkere bedden. We hadden een VIP upgrade, maar daar merk je niet zo veel van. Het was een normale hotelkamer, te vergelijken met 4 sterren hotels. We hadden extra een badjas ter beschikking. Al met al prima hotel.

• 8fabenpat31-03-2013

mooi hotel voor een paar dagen brussel

wij zijn hier al meerdere malen geweest en het bevalt ons altijd prima. Mooie kamers met heerlijke bedden. lekkere badkamer met bad. het hotel bevindt zich op prima loopafstand van de grote markt. in ongeveer tien minuutjes lopen staat u op dit mooie plein. Veel eetgelegenheden in de buurt en hotel ligt aan de bekende lange winkelstraat. ook is er om de hoek een parkeergarage. ook heerlijk ontbeten in het hotel en als je het hotel uitloopt dan sta je meteen aan de poort van de botanische tuin. dit is ook de moeite waard om door heen te wandelen. verder manneke pis, kerken, het paleis, en de chinese tuin ook leuk om te bekijken. kortom genoeg te beleven en te zien in brussel. wij gaan zeker nog eens keer.

• 8missfunny210-01-2013

Makkelijk te bereiken

Tweede bezoek aan dit hotel. De ligging in goed, vanuit het treinstation kun je er na toelopen of je neemt de metro, je moet dan wel overstappen. Je loopt zo richting het centrum in. Personeel is vriendelijk bij het inchecken en uit checken. Je heb de mogelijkheid om je spullen achter te laten en later op te halen. Vond het ontbijt goed, je hebt genoeg keus warm en koud. De bedden waren goed om te kunnen slapen. Niet te hard en niet te zacht maar dit verschilt voor elk persoon.

• 8Dave19-08-2012

Goed hotel op loop afstand van het centrum

Dit mooie hotel ligt op een nabij station Brussel Noord en is op korte loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel dat ook zeer behulpzaam is bij alle vragen over Brussel. Hotelkamers zijn prima in orde. Ontbijtbuffet is goed te doen. Vollop keuze uit zowel warme als koude eetwaar.

• 0Dave10-10-2011

Prima hotel om Brussel te ontdekken

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Nemen de tijd om uitleg te geven over de omgeving. Niet al het personeel spreekt nederlands. Het pand heeft binnenin een kunstzinnige uitstraling. Liggend om de hoek bij Brussel Noord is dit een mooie plek om Brussel te ontdekken. . Schone kamers, doch dunne wanden en plafonds. Ik kon overduidelijk de gasten boven m'n kamer heen en weer horen lopen. Ontbijt goed geserveerd.

• 8nathalie 14-08-2011

lekker centraal

• centraal gelegen aan de overkant is het overdekte winkelcentrum City 2. Voor de deur is er een parkeergarage (14 euro voor 24 uur) Kamer zijn schoon nieuwe inrichting.Gratis internet tot in de kamer. Lekkere bedden met een echt dekbed.
    • Dit is geen hotel voor de lichte slaper met het raam open veel lawaai van de straat. Kussen erg zacht. Bij de ingang lange gang aan het eind hiervan bevind zich de receptie niet echt overzichtelijk.
  • 8Marita22-05-2011

Luxe hotel met mooie kamers

Het hotel is perfect gelegen vlakbij de grote winkelstraat van Brussel. Het is een luxe hotel met mooie ruime kamers en goede bedden. Het ontbijt was van goede kwaliteit, maar werd vanaf minimaal een half uur voor sluiting niet meer bijgevuld. Gasten die op het laatste moment kwamen ontbijten, grepen hierdoor volledig mis.

Hotel Crowne Plaza Brussels - Le Palace info

Het complex