Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

46 Reviews over Crowne Plaza Brussels Europa

• 5Marc27-09-2011

Niet zo best

Hier een nacht verbleven. Je vraagt je af wat je hier moet? Verouderde kamers met een airco die wel veel lawaai maakt maar het niet doet. Dit hotel ligt tamelijk ver buiten het centrum en is denk geschikt voor zakenmensen die niet veel mogen/kunnen besteden aangezien het midden in het "europees" district ligt. Het was dus bloedheet op de kamer en dus maar gevraagd of het raam open kon. Kan maar dat zit je dus in de herrie van de weg naast je en het treinverkeer. Eigenlijk is het een deplorabele bende.

• 8Herre06-06-2011

Prima Hotel!

Vriendelijke ontvangst en babybedje werd meteen op de kamer gezet (ruime kamers overigens). Goed eten in de avond (roomservice) en zeer snel. Wat betreft het ontbijt; is karig maar is complimentary dus als je meer wilt kan je ontbijten beneden tegen meerprijs. Weinig parkeerplek bij het hotel zelf maar alle omliggende straten zijn vanaf vrijdag 18.00 uur en het gehele weekend gratis parkeren. (even op zo'm meter kijken loont :-)) Al met al een prima hotel voor een prima prijs met vriendelijke bediening.

• 4Janus01-01-2011

Slechte service

Vieze gordijnen, vieze vloerbedekking. Bij aankomst onmogelijk om een paar hotelslippers te krijgen omdat we deze zelf waren vergeten (receptie: "u blijft maar voor 1 nacht!!"). Bij aankomst bleek restaurant gesloten, waardoor het ontbijt op de kamer bestond uit een uitgekleed Frans ontbijt (croissantje, broodje, glaasje euroshopper sap). Helaas, voor Brussel zijn er veel betere hotels te vinden!

• 5Carmen25-12-2010

Lekker geslapen, autoruit kapot nare nasmaak

positief: dame bij binnenkomst erg aardig, kamer groot, bedden goed, welkomstdrankje, parkeerplek voor de deur, op belletje voor extra deken werd snel gereageerd. nadeel: het ontbijt, zeer karig. de stoffige slaapkamer (ben met dichte neus opgestaan). de nonchalante houding van de receptie bij melding van ingeslagen autoruit. Echt schandalig. Meer beveiliging en een actievere houding had op zn plek geweest. dus kortom, een nare bijsmaak aan over gehouden. 3 auto ruiten van nederlandse auto's stukgeslagen en niemand belt de politie want ze komen toch niet. nou echt te zot voor woorden. Ons zie je hier niet meer.

• 8Leon Hendriks24-09-2010

Goede ervaring

Via een warenhuis actie hebben wij van dit hotel gebruik gemaakt dus prijs/kwaliteit kunnen wij niet beoordelen. Hebben hier 1 overnachting gehad en is ons goed bevallen. Ruime kamer en alles netjes en opgeruimd. Hadden op bijna de hoogste verdieping een kamer dus hadden ook een mooi uitzicht. TV op de kamer viel steeds uit, na het bellen van de receptie was deze nog niet gemaakt nadat we na een vermoeiende dag in onze kamer terugkwamen. 's Avonds nog eens gegaan en toen kwamen ze direct met een nieuwe TV! Met bijbehorende verontschuldigingen etc. Ontbijt op de kamer maar dat was wat karig. Hebben ons daarna in de stad nog iets gepakt voordat we teruggingen. Metro station ligt er bijna onder. Alleen is de uitgang naar de parkeergarage niet prettig gezien de oude dozen, dekens etc die er liggen. Al met al is het een net hotel!

• 3katie_122-07-2010

Qua hotel was dit mijn minste ooit!

Het hotel heeft als enige voordeel dat het vlakbij een metro station ligt en je daardoor met een dagkaart overal kan komen. De kamer was zo klein, dat je er bijna claustrofobisch van zou worden. Erg gehorig, eten was wel oke. Ligt in een saaie buurt.

• 6M. en R.23-05-2010

Hotel viel tegen!!

We hadden twee nachten dit hotel geboekt, maar zijn na de eerste nacht naar huis gegaan. Het hotel ligt aan een erg drukke vierbaansweg en het parkeren kost 14,50 euro per dag. Het personeel raadde ons dat aan terwijl je op zaterdag en zondag gratis kan parkeren! Het ontbijt (op de kamer) was heel erg slecht en weinig. Drie kleine droge broodjes en een kop instant koffie. Absoluut geen aanrader! Kamer was erg claustrofobisch, oud en het rook muf. En dit terwijl we een VIP-room hadden! Een kop koffie/thee kost vier euro en een flesje water 4,50 euro. Belachelijk duur. Hier gaan wij nooit meer heen!

• 2Marco17-05-2010

nooit meer

Smerig en oud. Ontbijt slecht(Voor 2 personen;6 broodjes en 2 jam en 2 boter jus de orange in papierenbekers en slechte koffie ). Om van hotelparkeerplaats naar hotel te komen moet je door een gang lopen waar daklozen slapen. En het stonk er zo naar urine bah. Geen 4 sterren hotel in mijn ogen.

• 2F.G.Slin17-05-2010

Nooit meer!

Smerig, oud (versleten), in badkamer de fohn uit de 18de eeuw, eten nul (ontbijt op kamer - 1botertje, 1jam, 2croisantje (4cm groot, net zo grote 1broodje, orangensap in papieren koffiebeker en ja smakeloze koffie), volgens mij geen 4 ster hotel (max.2). Ik ben een hongaarse en ik praat nederlands, en in hotel praten ze niet. Is het vreselijk. Voor parkeerplaatsdeur van hotel slapen en behoorlijk stinken daklose mensen. (zie mijn foto's)

• 7anenroy08-05-2010

Saaie omgeving

Het hotel is prima voor een weekendje Brussel, goede kamers en vriendelijk personeel bij de receptie (misschien scheelt het als je Frans spreekt). het metrostation is op 5 minuten lopen van het hotel, binnen een kwartier ben je in het centrum. Als je s'avonds terugkeert is de buurt rondom het hotel uitgestorven, er is niks te beleven, geen cafeetje, eetgelegenheid, niks ! Een beetje eng gevoel. Het hotel ligt op loopafstand van het Jubelpark waar je geweldige musea hebt. Volgende keer nemen we toch liever een hotel in het centrum.

Hotel Crowne Plaza Brussels Europa info

Het complex