Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Condo Gardens Brussels

Hotel Condo Gardens Brussels

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Condo Gardens Brussels voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 8 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 8 reviews

8 Reviews over Condo Gardens Brussels

• 8Bas06-07-2014

Mooie studio met alles er op en er aan.

Condo Gardens Brussel is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het treinstation is het 10 minuten lopen en van vanaf de metro slechts 5.

Wij verbleven in een studio voor 3 personen. Bij aankomst was de receptie geopend en werden wij vriendelijk naar onze kamer verwezen. Er lag tevens een informatiepakketje voor ons klaar. De receptie is niet 24h geopend, maar wel op gezette tijden. Geen probleem voor ons.

De studio zag er netjes en schoon uit. Prima ingericht met een bank, tv, keukentje en prima bedden. Ook het kookgerei voldeed. De badkamer was netjes.

Het complex beschikt over een grote binnenplaats waar ook GeBBQ kan worden. Het complex en de appartementen zijn alleen toegankelijk met een pasje, geeft een veilig gevoel.

Condo Gardens ligt in een wat mindere wijk. 's Avonds veel buitenlandse mensen op straat, voor ons geen probleem, maar kan intimiderend overkomen. Er zijn veel buitenlandse supermarktjes en eettentjes in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

• 8Joop13-10-2013

Prima locatie voor stedentrip of langer in Brussel

Prima locatie, goed bereikbaar, zowel met eigen vervoer als openbaar vervoer. Overdekte garage, Rustige buurt, tram op 5 minuten, station op 10 minuten. Winkeltje om de hoek, Delhaize Express op 10 minuten ri station, Lidl op loopafstand. Buitenlandse winkels op 10 minuten Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel Goede prijs/kwaliteit verhouding, concurrerende prijzen, Redelijk grote kamers- studio, met alles wat nodig is, min punt er is geen koffiezetter, heel goede bedden, netjes.

• 9Ellen Verhoog23-06-2013

Geweldig

Een appartement in Brussel, schoon, van alles aanwezig, van weegschaal tot strijkbout, magnetron en kaasrasp, in de buurt van het openbaar vervoer. Vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam. Er logeren ook echte harde werkers, dat maakt het gezellig en meer waard dan een hotel. Vrij, blij en betaalbaar.

• 2M Ritzen28-10-2010

NOOIT meer!

De klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken! Daar ik bij uitchecken (bij inchecken was niemand omdat gegevens niet gelijk liggen bij hetgeen ik boekte) netjes door wilde geven dat de communicatie tussen boeking en accomodatie niet gelijk lagen werd ik uitgemaakt voor rotte vis! Nog erger vond ik dat ik werd beoordeeld op de buitenkant (waren met vrienden) en nationaliteit! Ik kom van Nederland en blijkbaar is meneer niet gediend van nederlanders gezien zijn woorden! Ook de automaat met drinken ed werkt niet! Automaat geeft niet terug, dat is het probleem niet, wel dat ie negen van de tien munten niet pakt waardoor je voor iets dat 1,50 kost er minstens een euro meer in moet gooien! Zeer spijtig!

• 2Sonja Hartemink13-09-2010

Slechte ervaring.

Bij aankomst besloten voor een ander hotel te kiezen. Het is net een gevangenis. Kamers zijn smoezelig en donker. Zeker geen aanrader!

• 7DW02-09-2010

Prima accommodatie

Wij hadden een studio geboekt met 2 personen, voor 1 nacht.

De man bij de receptie was uiterst vriendelijk, sprak zowel Vlaams, Frans als Engels. De receptie is niet 24 uur per dag bemand, maar bij eventuele problemen valt er telefonisch contact op te nemen. Naast de kamersleutel krijg je ook een code van de poort, zodat je dag en nacht binnen kunt. Heb je eventueel een auto bij je, dan kun je deze voor 10 euro per dag parkeren. Staat dan in ieder geval veilig.

De studio zelf was prima; 2 persoons bed, bank, tv, tafel en keukentje met diverse apparatuur en een koelkastje. Badkamer (met douche) ook prima. Alles was schoon.

Ligging is prima; vlakbij een tramhalte. Met de tram kom je gemakkelijk op diverse bestemmingen binnen Brussel. Indien je het nachtleven inwilt; voor ongeveer 10 euro heb je een taxi terug; dus dat is ook erg goed te doen.

Niet super luxe, maar alles was prima in orde. Absoluut niets op aan te merken.

• 8Lakmans02-04-2008

Vooral het feit dat je je eigen keukentje hebt is super

Ook zeer centraal gelegen

• 8Peeters26-12-2007

makkelijk om zo je eigen potje te kunnen koken in de privacy van je eigen flatje zonder opdringerige roomservice of receptiepersoneel

Hotel Condo Gardens Brussels info

Soort hotel