Géén boekingskosten

Hotel Chelton

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chelton voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 15 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten

15 Reviews over Chelton

• 8Alex03-06-2016

Goed geslapen

Bij touroperator 1 nacht 116euro, boek je 2 dagen van te voren dan zijn ze gezakt naar onder de 80euro! Wijk is rustig, toch in het centrum. Alternatief ingericht maar bijna of alleen zakenlui of EU-mensen. In mijn kamer was badruimte wel heel klein, WC-ruimte ook. Ik dacht de auto gratis overdekt te kunnen parkeren maar kost toch 15euro per dag, buiten s`avonds gratis, overdag parkeerkaart (max 2 uur?) Zag wel op de ochtend een stuk verder iemand met dure auto met ingetikte achteruit (zegt niets over hotel, misschien wel over parkeren buiten).

• 9Fabrice11-07-2015

Leuke plek

rustig gelegen, vlot bereikbaar met openbaar vervoer (metrostation schuman vlakbij), ruime kamer. uitgebreid ontbijt. wifi op de kamer, pc met internet aan het onthaal

• 9Gueudin29-06-2015

Tout confort

Le Chelton de Bruxelles est à recommander, situé au calme et facile d'accès il dispose de chambres confortables et le petit déjeuner est très bien fourni.

• 8Milan Cihlar28-05-2015

A place to stay for an EU business trip

A good quality hotel located very closes (in a walking distance) to major EU institutions, Shuman metro and train stations. Recently refurbished provides pleasant envirnment and comfortably furnished rooms. Even the cheapest one includes enough space for two persons, comfortable bed(s) with normal blankets (not quite common in Brussels), well equipped bathroom with douche and hairdryer, TV with sufficient choice of channels and free wifi. I have not eaten there, so I cannot say anything about the kitchen. But in general, i was very satisfied. The hotel can be easily booked via touroperator.

• 9Susan 27-01-2015

Comfortabel Hotel op een prima locatie

De locatie van het hotel is erg gunstig! Je tuft er zo naartoe en het metrostation is op vijf minuten afstand lopen. Er zijn zo'n vier garageplekken. Daar staat tegenover dat je de auto in het weekend gratis buiten kan parkeren. Waar zie je dat nou nog? Het is er warm en knus. Onze kamer was behoorlijk ruim en superschoon! Tevens hebben we zelden zo goed geslapen in een hotelbed. Dikke matrassen en dekens, goed werk! Gegeten hebben we er niet, dus daar kan ik niets over zeggen, maar het restaurantje zag er tof uit. Prijs/kwaliteit een dikke 8! Een minpunt was de baliemedewerkster. Weinig hartelijk en traag. Toen we vertrokken begon ze pas te lachen, en dat zegt wel genoeg. Volgens mij was ze dat weekend niet zo gelukkig, hopelijk gaat het nu beter met haar. Voor de rest is dit hotel een aanrader!!

• 9Marc09-12-2014

Zeer gastvrij hotel met uitstekende kamers

Chelton ligt weliswaar op 3 km van het centrum, maar in het weekend en na 18:00 uur is het vrij parkeren. De receptie is zeer gastvrij en de kamers zijn uitstekend ingericht. Wij hadden een grote luxe kamer op de 3e verdieping. Het is een rustig gelegen hotel. Loopafstand tot centrum ongeveer 30 min. In het hotel kan je lunchen bij "Henri & Agnes" en het is puur biologisch, een aanrader. De moeite waard voor een (volgend) bezoek. :-)

• 8Peter-Gerard23-07-2014

Uitstekend hotel

Nacht geboekt bij Chelton. Erg mooi hotel in oud gebouw. Kamer was erg ruim en netjes opgeruimd. Goede bedden en zelfs plek voor een bankstel met 2 stoelen. Kortom niets te klagen! Dakterras met prachtig uitzicht over Brussel. Het hotel bevindt zich in een ambassadewijk met leuke plekjes om te eten of te drinken!

• 7Arianne11-05-2014

Mooi hotel met goede ligging

Met een studiegezelschap hier overnacht: ruime kamers en een goed ontbijt met veel keuze en verse broodjes. Ook was er voldoende fruit voorhanden.

• 6Mark26-01-2011

Heel ver van centrum

Erg onvriendelijk personeel (zeggen dat je kunt parkeren in de straat wat niet is toegestaan, dus bekeuring!) in dit hotel, dat ook erg ver (45 min lopen) van het centrum is gelegen. De kamers zijn wel ruim en schoon, maar al met al is dit hotel zeker geen vier sterren waard.

• 10Anna11-07-2010

Świetne miejsce na wypad

Super hoteli w dobrej lokalizacji kilka krokow od Parlamentu europejskiego Pokoje czyste , przestronne byłam bardzo zadowolona . Recepcja czynna całą dobe Polecam przystępna cena

Hotel Chelton info

• AirconditioningNiet beschikbaar