Géén boekingskosten

Charlemagne

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Charlemagne voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 5 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 5 reviews

5 Reviews over Charlemagne

• 8Carol Ann28-09-2015

Leuk hotel, 20 min. loopafstand

Leuk hotel, netjes en verzorgd. Mooie kamers, modern en opgeruimd. Het ontbijt is simpel en lekker. Het hotel ligt rustig en op 20 minuten loopafstand van het centrum.

• 9Lothar07-04-2015

Top Hotel im Herzen von Brüssel

Mitten in der City von Brüssel gelegen und nur ca. 100m von der Europäischen Commission entfernt, liegt das New Hotel Charlemagne in einer kleinen Verkehrsberuhigten Straße mit ausreichend Parkplätzen, auf Wunsch erhält bei dem Portier auch einen Parkgaragen Platz, den wir nicht genutzt haben. Das Hotel und die Zimmer sehen aus als ob sie erst vor kurzem renoviert wurden, alles ist pikobello. Selbst der Föhn sucht seinesgleichen, wir hatten noch nie einen so guten und kräftigen Föhn auf dem Zimmer. Die Minibar ist gut sortiert und auf dem Schreibtisch wartete eine Kapsel Kaffeemaschine. Obwohl das Hotel gut belegt war, waren wir die einzigen Frühstücksgäste und das um 9 Uhr! Wir fanden ein nicht durchgebratenes etwas vor was wohl Rührei werden sollte, 2 Scheiben Käse, 2 Scheiben Wurst etwas Marmelade, Müsli, Joghurt, Toastbrot und Croissants fertig ist das Frühstücksbuffet in Brüssel.

• 7l27-12-2010

goede uitvalsbasis voor citytrip

Rond kerst 2 nachten in dit hotel verbleven met partner. Onze kamer was ruim genoeg voor 2 personen, met bad op badkamer. Het gratis parkeren onder het hotel was ideaal, wel kleine garage dus kans dat deze vol is bij aankomst. Vriendelijk geholpen door het personeel.

Het hotel ligt in de straat van het metrostation, met de metro sta in een paar minuten in het centrum. Werkt perfect.

• 7Mostafa21-11-2008

Helemaal niet verkeerd

In april dit jaar een weekend in het hotel doorgebracht. Doorbrengen klopt niet helemaal. We zijn aangekomen en zijn direct de stad in gegaan en later op de dag zijn we naar de bios geweest. Eigenlijk hebben we er alleen maar geslapen en van de sanitairevoorzieningen gebruik gemaakt. Dat beviel allemaal best.

Het gratis parkeren onder het hotel (in het centrum van Brussel) is echt perfect!

Het kan beter maar ook slechter.

• 6Sander10-10-2008

Geen 4-sterrenhotel waardig

De foto's van de kamers op de website lijken wel van een ander hotel. Mijn kamer was oud, klein en smerig, op de gangen stonk het naar rioollucht en gastvrij was het personeel bepaald niet. Dit hotel is geen vier sterren waard en de prijzen die ze voor de kamers vragen zijn absurd voor wat er geleverd wordt. Voor mij een keer en nooit meer.

Hotel Charlemagne info

Het complex