Hotel Chambord

12 reviews over Hotel Chambord

• 2018
    8anneke09-02-2018

prima

dichtbij het centrum. goed ontbijt. en lekkere douche. wel een kleine, wat verouderde kamer. minpunt: bed was doorgezakt.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Annamarie Mulder24-04-2017

Goed onderkomen voor een paar dagen Brussel!

Net 3sterren hotel gelegen in een van de betere wijken van Brussel (lees Louis Vuitton, Chanel ed). Receptie spreekt Nederlands en Frans. Kamer was op tijd beschikbaar en spullen konden via de lift naar boven. Tweepersoonskamer met 1 bed is groot, schoon en heeft een tv, bureau, grote kledingkast en veel lampjes/lampen. De badkmer is schoon, lekkere douche/bad en water is prima te drinken. Ontbijt is goed, gewoon zoals in alle landen. Incheck 14:00/Uitcheck 12:00. Parkeergarage is naast het hotel, 15 euro voor 24 uur (Parkeergarage 2 Poorten/2 Portes). Hotel ligt op wandelafstand 10/15 minuten van Grote Markt/winkels en leuk stukje om te wandelen. Enige minpuntje ook al hadden wij daar geen last van: je hoort soms dingen op de gangen.

Gereisd met partner in april 2017

• 3geen aanrader07-01-2017

we komen niet meer terug

schimmel in de kamer, badkamer verwarming deed het niet , de kamers waren ook ijskoud als we aankwamen ( 26 december geboekt) ze hebben dan pas de airco aangelegd waar we door te veel lawaai niet van konden slapen , veel te zachte matrassen . ontbijt = heel goed misschien volgende keer de fruitsap koud zetten en wat vriendelijke personeel

Gereisd met vrienden in december 2016

• 7Linda08-03-2015

Goede locatie

Het hotel was prima voor deze prijs. Het ontbijt was voldoende en in een ruime zaal. Helaas slappe koffie met weinig smaak. De kamers was voldoende groot en schoon. De locatie is prima. Aan een rustige straat gelegen maar wel erg centraal in Brussel. Helaas een erg klein bad, kan je niet in liggen. Ook jammer dat het personeel geen Nederlands spreekt, maar ach, waar heb je ze eigenlijk voor nodig behalve in- en uitchecken.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Djois04-03-2013

Top Hotel

Afgelopen weekend hebben wij 2 nachten in hotel Chambord doorgebracht. Het hotel heeft een perfecte ligging. Tegenover het hotel ligt een kruispunt maar hebben hier niet echt last van gehad. (Raam stond ook s'nachts open) 'T is nou eenmaal een stad. Personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt zeer goed. Station Brussel-zuid (midi) 2,7 kilometer van het hotel, maar lopen was het heel goed te doen. Veel bezienswaardigheden op de route! ( Metro is ook een optie, metrostation ligt voor de deur) Mochten wij nog een keer overwegen naar Brussel te gaan dan kiezen wij er zeker weer voor om te overnachten in Hotel Chambord. Helemaal TOP!!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Chantal31-08-2012

Mooi hotel

Toen wij er waren was er helaas een renovatie, er stonden steigers op het balkon, er was nogal wat herrie tijdens het ontbijt, we moesten de lift ed van het personeel gebruiken.. dat was wel jammer. De ligging van het hotel is wel super. Het paleis is op 5 min loopafstand net als de MacDonalds. De kamer zag er netjes uit en heeft een mooie moderne inrichting. Wat wel een beetje jammer was dat we niet in bad konden. Er ontbrak een stop voor het water. Toen we hierna vroegen bij de receptie kon er de volgende ochtend pas iemand naar kijken. En toen gingen we dus alweer.. Ben wel benieuwd hoe het er na de renovatie uit zal zien, dus wie weet komen we er nog ooit terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Reiziger17-12-2011

Goed & Goedkoop

Hier met partner een weekendje overnacht, niets op aan te merken. Goed bed, alles klopte en geen kapotte dingen oid. Verwacht geen grote kamer, dat is het niet maar voor het betaalde geld is dat ook logisch. Erg tevreden

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Diana30-12-2010

super hotel

Geweldig hotel, Mooie kamers,inderdaad wel wat warm s'nachts. Je zit bijna in het bruisende leven van Brussel, Alleen het grote kruispunt oversteken en je loopt het centrum in. Er is in het hotel verder niets,alleen een barretje,en ontbijt.Voor het avondeten moet je de stad in,schuin aan de overkant zitten heerlijke eetzaken Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Ann28-07-2010

keurig en fijn hotel

Hier een nachtje gebleven tijdens een stedentrip naar brussel. Locatie is perfect, onderhand naast het metrostation. Tegenover het hotel een winkelstraat met alle grote ketens (H&M, zara etc) en ook veel eetgelegenheden en terrasjes. Kamer heeft een goed bed en mooie badkamer + flatscreen tv met nederland 1 en 2. Ontbijt is goed verzorgd, gewoon in orde.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Peter en Angelique24-12-2009

Goede uitvalsbasis om Brussel te verkennen

Hotel Chambord is een prima hotel. Perfecte ligging t.o.v. parkeergarage (+/- 25m) en metrostation (< 10m). De kamer die we uiteindelijk kregen was perfect. Mooi uitzicht over de huizen en een mooie badkamer. Prima bed met flatscreen tv. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat haar best doet om een beetje Nederlands te spreken. Al met al een goed hotel voor een stedentrip Brussel!!

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Chambord info