Géén boekingskosten

Hotel Chambord

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chambord voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 13 reviews

7.1GoedScore uit 13 reviews

13 Reviews over Chambord

• 7John30-07-2022

centraal

Prima kamer met grote openslaande ramen aan de straatkant,lekker levendig,goed uitzicht. Nette badkamer met airco in de slaapkamer. De (eigenlijk te) kleine lift stond een paar keer in storing,dat zou erg vervelend voor slechte lopers kunnen zijn. Bij het ontbijt zouden de tafels sneller schoongemaakt moeten worden en het buffet tijdig bijvullen.

• 8anneke09-02-2018

prima

dichtbij het centrum. goed ontbijt. en lekkere douche. wel een kleine, wat verouderde kamer. minpunt: bed was doorgezakt.

• 8Annamarie Mulder24-04-2017

Goed onderkomen voor een paar dagen Brussel!

Net 3sterren hotel gelegen in een van de betere wijken van Brussel (lees Louis Vuitton, Chanel ed). Receptie spreekt Nederlands en Frans. Kamer was op tijd beschikbaar en spullen konden via de lift naar boven. Tweepersoonskamer met 1 bed is groot, schoon en heeft een tv, bureau, grote kledingkast en veel lampjes/lampen. De badkmer is schoon, lekkere douche/bad en water is prima te drinken. Ontbijt is goed, gewoon zoals in alle landen. Incheck 14:00/Uitcheck 12:00. Parkeergarage is naast het hotel, 15 euro voor 24 uur (Parkeergarage 2 Poorten/2 Portes). Hotel ligt op wandelafstand 10/15 minuten van Grote Markt/winkels en leuk stukje om te wandelen. Enige minpuntje ook al hadden wij daar geen last van: je hoort soms dingen op de gangen.

• 3geen aanrader07-01-2017

we komen niet meer terug

schimmel in de kamer, badkamer verwarming deed het niet , de kamers waren ook ijskoud als we aankwamen ( 26 december geboekt) ze hebben dan pas de airco aangelegd waar we door te veel lawaai niet van konden slapen , veel te zachte matrassen . ontbijt = heel goed misschien volgende keer de fruitsap koud zetten en wat vriendelijke personeel

• 7Linda08-03-2015

Goede locatie

Het hotel was prima voor deze prijs. Het ontbijt was voldoende en in een ruime zaal. Helaas slappe koffie met weinig smaak. De kamers was voldoende groot en schoon. De locatie is prima. Aan een rustige straat gelegen maar wel erg centraal in Brussel. Helaas een erg klein bad, kan je niet in liggen. Ook jammer dat het personeel geen Nederlands spreekt, maar ach, waar heb je ze eigenlijk voor nodig behalve in- en uitchecken.

• 9Djois04-03-2013

Top Hotel

Afgelopen weekend hebben wij 2 nachten in hotel Chambord doorgebracht. Het hotel heeft een perfecte ligging. Tegenover het hotel ligt een kruispunt maar hebben hier niet echt last van gehad. (Raam stond ook s'nachts open) 'T is nou eenmaal een stad. Personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt zeer goed. Station Brussel-zuid (midi) 2,7 kilometer van het hotel, maar lopen was het heel goed te doen. Veel bezienswaardigheden op de route! ( Metro is ook een optie, metrostation ligt voor de deur) Mochten wij nog een keer overwegen naar Brussel te gaan dan kiezen wij er zeker weer voor om te overnachten in Hotel Chambord. Helemaal TOP!!

• 7Chantal31-08-2012

Mooi hotel

Toen wij er waren was er helaas een renovatie, er stonden steigers op het balkon, er was nogal wat herrie tijdens het ontbijt, we moesten de lift ed van het personeel gebruiken.. dat was wel jammer. De ligging van het hotel is wel super. Het paleis is op 5 min loopafstand net als de MacDonalds. De kamer zag er netjes uit en heeft een mooie moderne inrichting. Wat wel een beetje jammer was dat we niet in bad konden. Er ontbrak een stop voor het water. Toen we hierna vroegen bij de receptie kon er de volgende ochtend pas iemand naar kijken. En toen gingen we dus alweer.. Ben wel benieuwd hoe het er na de renovatie uit zal zien, dus wie weet komen we er nog ooit terug.

• 8Reiziger17-12-2011

Goed & Goedkoop

Hier met partner een weekendje overnacht, niets op aan te merken. Goed bed, alles klopte en geen kapotte dingen oid. Verwacht geen grote kamer, dat is het niet maar voor het betaalde geld is dat ook logisch. Erg tevreden

• 8ymotay31-08-2011

hotel confortable

Nous avions pris une chambre triple, la literie était bonne, chambre avec deco sympas, très propres, sdb impeccable, PDJ copieux et bon. Tres bon rapport qualité prix pour un hotel 3 étoiles à Bruxelles

• 9Diana30-12-2010

super hotel

Geweldig hotel, Mooie kamers,inderdaad wel wat warm s'nachts. Je zit bijna in het bruisende leven van Brussel, Alleen het grote kruispunt oversteken en je loopt het centrum in. Er is in het hotel verder niets,alleen een barretje,en ontbijt.Voor het avondeten moet je de stad in,schuin aan de overkant zitten heerlijke eetzaken Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel Chambord info

Het complex