Géén boekingskosten

Brussels Welcome

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Brussels Welcome voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

6 Reviews over Brussels Welcome

• 9arjan33518-12-2012

Fantastische kamers

Prachtige kamers! Goede ligging en vriendelijk personeel. Ontbijt was niet altijd volledig aangevuld en er was weinig plek maar dit is maar een klein nadeeltje.

• 9Dion en Karin18-11-2012

Verrassend, leuk, schoon, goede service

Kamers prima in orde. Wij hadden de thaise kamer. Elke kamer heeft een thema. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen versierd met allerlei atributen uit verschillende landen. Bij de receptie altijd een leuk praatje. Ontbijt was prima. Vlakbij het centrum en metro

• 9familieklunder05-06-2011

Werelds slapen in Brussel

We hebben overnacht in kamer Istanbul, erg leuk gedaan, helemaal in stijl, hier en daar niet helemaal afgewerkt (tegeltjes in de badkamer niet afgevoegd) maar mag de pret niet drukken, alles was schoon en we mochten bij aankomst zelfs uit 3 kamers kiezen welke we wilden. Ontbijt (buffet) was niet bijzonder maar ruim voldoende. Bezienswaardigheden in Brussel op loopafstand. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Frank13-12-2010

leuk hotel

Voor 1 nacht in kamer Cuba geweest. Leuk hotel voor een nachtje maar voor de zakelijke reiziger wat weinig faciliteiten. Voor privebezoek prima, je zit in/bij het centrum aan een leuk pleintje (kerstmarkt voor de deur). De eigenaar is supervriendelijk en behulpzaam.

• 7Tom04-09-2010

Een interessant en ander hotel

Hotel Welcome is een hotel met thema kamers (bijv Istanbul, Congo etc). De kamers zijn ingericht naar dit thema, en tot in de details goed uitgevoerd. De eigenaar is zeer vriendelijk, en geeft veel tips en advies. Daarnaast kan via het hotel transport naar het vliegveld worden geregeld tegen een schappelijk tarief. Kamers zijn wat aan de kleine kant, waarbij het bureau weinig ruimte geeft om te werken.

• 10Verbiest Morag20-11-2005

Leuk hotel, de kamers zijn in verschillende verschillende landen ingericht. Wij zaten in Marakessch en zijn zeker van plan om nog een paar keer te gaan om de sfeer in de andere kamers op te snuiven.

Hotel Brussels Welcome info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Brandhoutkaai / Quai Bois à Brûler 23, B-1000