Tijdelijk €25 aanbetaling

Best Western Plus Park Brussels

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Plus Park Brussels voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 11 reviews

7.7GoedScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Best Western Plus Park Brussels

• 8Riet29-04-2016

Lieflijk hotel

Een lieflijk hotel, gevestigd in een uit 1903 daterend herenhuis. Onze kamer was niet groot, maar wel compleet (inclusief waterkoker). Het ontbijtbuffet was uit de kunst. Parkeren voor de deur kost €1,50 per uur op maandag t/m zaterdag van 9.00-18.00 uur, max 4 H/U 30. Het hotel ligt tegenover het Jubelpark. Dat is te ver van het centrum om te lopen. Er is een metrostation in de buurt. Wij hadden een cadeaubon waardoor wij over de prijs/kwaliteit geen oordeel kunnen geven.

• 8F. de Bock28-07-2009

Prima voor een stedentrip

Dit hotel is prima voor een stedentrip: verzorgd, niks spectaculairs, maar met een goede verbinding per metro en voor je het weet zit je in hartje Brussel met genoeg bezienswaardigheden en prima resaturants.

• 6stribos11-01-2009

Redelijk middenklasse hotel

Best Western Premier Park ligt tegenover het Jubelpark in Etterbeek. Redelijk hotel met vriendelijke service, maar het algemene niveau van het hotel is toch wat ouderwets. Sommige kamers zijn klein. In het algemeen is het hotel redelijk gehorig. Uitzicht vanuit de kamers is redelijk (op park of binnentuin). Er is geen eigen parkeergelegenheid, maar in de avond is het parkeren in de omgeving gratis.

• 7Sander10-10-2008

Aardig voor een keer

Hotel ligt aan het Jubelpark, vlakbij metrohalte Merode. Omdat het hotel geen restaurant heeft en er in de nabije omgeving weinig eet- en uitgaansgelegenheden zijn, is het voor een langer verblijf minder geschikt. De kamers zijn ruim en hoog en geven je het gevoel in een herenhuis te zitten. Twee minpunten: oude, versleten matrassen, en het personeel geeft geen gastvrije indruk. Kortom, aardig voor een keer.

• 7Maaike van den Akker20-08-2008

goed hotel, goede metro verbindingen

het hotel heeft mooie kamers met een mooi uitzicht op het park. De afstand naar het metrostation was kort dus was het centrum goed te bereiken.

• 6Susanne14-08-2008

Hotel laat kansen liggen

We hadden hoge verwachtingen van dit hotel. Best Western heeft een goede naam en het zag er allemaal zeer chique uit op de foto's.

Om positief te beginnen, de kamer was werkelijk een plaatje. Het was nog lastig om een driepersoonskamer te vinden. In dit hotel kregen we een zeer ruime suite en we waanden ons echt in sissi-stijl. Jammer alleen dat de badkamer tegenover de rest van de kamer erg eenvoudig was. Andere minpuntjes: slaapbank die niet echt comfortabel lag en een bedorven flesje drank in de minibar.

Ontbijt was voldoende, service ruim voldoende.

Maar wat is het zonde dat met dit hotel zo weinig wordt gedaan. Ze hebben een prachtige ligging. Vlakbij de metro en tegenover het prachtige jubelpark. In het hotel was echter weinig te beleven. Weinig mensen in de bar en lobby, geen restaurant, health center stelde niks voor en tot slot hebben ze een mooie tuin waar ze ook niks mee doen.

Owja, airco op de gang en een minder snel sluitende lift zou het hotel ook verbeteren

• 9c. de ruijter18-06-2008

net hotel,wel gehorig,uitgebreid ontbijt evt. ook op de kamer te verkrijgen,minpunt.receptie engelstalig en bediende ontbijt alleen franstalig. parkeren vor de deur is betaalt parkeren van 9 tot 18 uur,op zondag gratis parkeren.

• 8helena16-03-2008

Wij hadden met 3 personen een weekend geboekt en kregen een suite. Kamer erg groot: 8 bij 4 meter en mooi uitzicht op park. Vlakbij metrostation en musea. Zou er zeker teruggaan bij volgend bezoek aan Brussel.

• 8H. de Wit03-01-2008

Met Kerst in dit hotel gelogeerd. We vonden het een mooi gebouw en prachtig gelegen. Vooral dichtbij de metro Merode. Kamer voor twee personen was ruim en schoon. Het bed was schoon en lag comfortabel. De liftdeuren sluiten te snel. Het ontbijt was compleet en in een mooie oude,maar nette zaal. De kerstversiering was ook goed. Personeel van de receptie vriendelijk. Helaas waren ze aan het schilderen in het hotel. We konden eerst niet de trap nemen. Later wel. Moest dat uitgerekend met Kerst? Parkeren kon niet betaald ergens in een straat.Helaas niet voor het hotel. Zeker de moeite waard om eens terug te komen.

• 8A. Manetti25-10-2007

Al met al een prima hotel in een rustige buurt, dicgtbij de metro.

Hotel Best Western Plus Park Brussels info

Het complex