Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Best Western City Centre

Hotel Best Western City Centre

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western City Centre voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 22 reviews

7.4GoedScore uit 22 reviews

22 Reviews over Best Western City Centre

• 6Perry04-01-2009

Middelmatig

Een duidelijk staaltje van 'middenmoot': Hotel ligt in een ZEER ongure buurt, met prostituees vlak ernaast voor de ramen!!!! Hierdoor voel je, je 's avonds in het donker gemakkelijk onveilig. Ontbijt en kamer waren wel goed. Laat u echter aub niet verleiden door de woorden 'gunstige ligging.'

• 8Jurgen04-01-2009

Komen zeker terug

Zijn in Hampshire Inn geweest tijdens de periode 28/12/08 - 01/01/09. Hotelkamer was goed, ieder dag bed opgemaakt, verse handdoeken en altijd warm water. het ontbijt was schitterend, voldoende, warm en gevarieerd. De ligging was ook goed, wandelafstand naar het station, metro of winkelstraat binnen de 5 minuten. Aanrader

• 5Rob Ancona23-12-2008

te rumoerig!!!

De looproute klopt niet met de beschrijving,veel te omslachtig. De ligging bijna aan het spoor en bijna aan een drukke straat,zorgde voor heel veel (vooral s'nachts) lawaai!!!!! Vermeld er ook bij dat aan de achterzijde van dit hotel de "roze buurt gelegen is!!

• 7Remco22-12-2008

Niets op aan te merken

Het hotel ligt vlakbij Station Noord en ook alle bezienswaardigheden in het centrum zijn op loopafstand. De directe omgeving van het hotel ziet er niet erg aantrekkelijk uit, maar het kwam niet niet over als onveilig. Een degelijk toeristenhotel waar eigenlijk niets op aan te merken is. Goede bedden, schoon en een redelijk ontbijtbuffet.

• 7Francien Weijers17-09-2008

"Dit nooit meer!"

bij aankomst niet de afgesproken 3 persoonskamer. er was maar 1 tweepersoonsbed, dus 1bed te weinig.na de eerste nacht waren de bedden niet opgemaakt, en geen schone handdoeken.

• 8MARIE-ANNE11-08-2008

Heel goed hotel voor weekend BRUSSEL

Hotelkamers zijn heel net en er zijn heel goeie bedden,ontbijt is ook oke, er is gratis parking voor de deur. maar 20 min. van het centrum. waren er aan promotieprijs 44€ per nacht anders is het wel duur 170 € per nacht-(zonder ontbijt)

ZEKER EEN AANRADER VOOR EEN WEEKEND BRUSSEL.

• 7Dennis & Anna04-08-2008

Goed hotel

Wij verbleven afgelopen weekend in dit hotel en wij vinden het een prima hotel! Ruime kamer met een goed bed en een schone badkamer. Verder vonden wij het ontbijt ook prima. Receptie is erg aardig en behulpzaam.

Afstand tot de grote Markt was ongeveer 15 minuten waarvan 12 minuten door een gezellige winkelstraat. 's Avonds is het laatste stukje (ong. 2 minuten) iets rustiger qua mensen, maar absoluut niet beangstigend.

Mochten we nog een keer naar Brussel gaan, dan zouden we zeker dit hotel nog een keer boeken!

• 7Robert02-07-2008

Hampshire Inn

Een goed hotel, dichtbij station Noord en makkelijk bereikbaar naar het centrum. Normale, schone kamers. Wij zijn hier afgelopen weekend geweest.

• 8M. de kaart05-05-2008

prima hotel, klantvriendelijk. Ligging gunstig tov Metro Rogier (5 min,Station Noord (5 min)en centrum (20 min)

• 7Lyl26-02-2008

Nette kamer, goed ontbijt, gunstige ligging ten opzichte van het centrum, kortom goed hotel voor de prijs die je betaald. Het bed was wel slecht en klein. Het hotel ligt wel in een iets mindere buurt van de stad, maar hier heb je geen last van. kortom dit hotel is zeker een aanrader voor een weekendje Brussel.

Hotel Best Western City Centre info